Pregled po CROSBI profilu: Monika Hordov (CROSBI Profil: 43126)
-
1.Ivanović, Danijela; Krajnović, Aleksandra; Hordov, MonikaIZAZOVI I POTENCIJALI RAZVOJA ASTROTURIZMA KAO SELEKTIVNOG OBLIKA TURIZMA – STUDENTSKA PERSPEKTIVA // ZBORNIK RAČUNOVODSTVO I MENADŽMENT - COLLECTED PAPERS ACCOUNTING AND MANAGEMENT / Jurić, Đurđica (ur.).
Zagreb: „Hrvatski računovođa“ Neovisna udruga računovođa, poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2022. str. 45-58 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Krajnović, Aleksandra; Hordov, MonikaASTROTURISM - A NEW FORM OF TOURISM AND ITS PROMOTION THROUGH DIGITAL MARKETING // CroDiM, 4 (2020), 1; 207-218 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
3.Krajnović, Aleksandra; Perković, Antonija; Hordov, MonikaYOUTH AND THEATER - EMPIRICAL MARKETING RESEARCH ON THE CASE OF THE CROATIAN NATIONAL THEATER ZADAR // Proceedings of FEB Zagreb 11th International Odyssey Conference on Economics and Business / Šimurina, Jurica ; Načinović Braje, Ivana ; Pavić, Ivana (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2020. str. 751-767 doi:10.22598/odyssey/2020.2 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Krajnović, Aleksandra; Hordov, Monika; Župnek, MateaCHILDREN AS A TARGET MARKET IN THE BRANDING PROCESS WITH EMPHASIS ON ETHICAL ASPECTS // DIEM: Dubrovnik International Economic Meeting, 4 (2019), 1; 115-125 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Krajnović, Aleksandra; Sikirić, Dominik; Hordov, MonikaDigitalni marketing - nova era tržišne komunikacije. Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019 (monografija)
-
6.Hordov, Monika; Sikirić, Dominik; Krajnović, AleksandraGAMIFIKACIJA KAO POSLOVNI MODEL U DIGITALNOM MARKETINGU I NJEGOVA PRIMJENA U TURIZMU // CroDiM - International Journal of Marketing Science - Međunarodni znanstveno-stručni časopis, 2 (2019), 1; 17-35 (recenziran, članak, znanstveni)
-
7.Hordov, MonikaNovi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Zadar
-
8.Krajnović, Aleksandra; Hordov, Monika; Bosna, JuricaMarketing u modnoj industriji // Oeconomicus, 2 (2017), 4; 8-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)