Pregled po CROSBI profilu: Dejan Gluvačević (CROSBI Profil: 38697, MBZ: 393521, ORCID: 0000-0002-4960-648X)
-
1.Dabo, Krešimir; Gavrilović, Ivor; Gluvačević, DejanThe role of community management in the branding of the tourist destination Rijeka as the European Capital of Culture 2020 // PRESERVING, EVALUATING AND DEVELOPING THE MEDITERRANEAN / Jurčević, K. ; Kaliterna, Lipovčan, Lj. ; Medić, R. ; Ramljak O. (ur.).
Zagreb: Institute of Social Sciences Ivo Pilar VERN' University Scientific Council for Anthropological Research, Croatian Academy of Sciences and Arts (HAZU), 2023. str. 317-326 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Gluvačević, Dejan; Jugo, Damir; Milas, ZdeslavStrategic approach to rural tourism development: Example of country tourist boards // Ruralni turizam: kvaliteta, održivost, uključivost Rural Tourism: Quality, sustainabilitry, inclusiveness / Tubić, Dejan ; Bakan, Rikard ; Pleša Puljić, Nikolina (ur.).
Virovitica i Zagreb: Veleučilište u Virovitici i Hrvatska udruga za turizam i ruralni razvoj ''Klub članova selo'', 2022. str. 559-569 -
3.Vidaković, Ivona; Dabo, Krešimir; Gluvačević, DejanEmployee satisfaction with internal communication in private companies during the first lockdown // Reboot: Should Organizations Rediscover Communication with Internal & External Stakeholders? / Verčič, Dejan ; Tkalac, Verčič, Ana ; Sriramesh Krishnamurthy (ur.).
Ljubljana: University of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, 2022. str. 245-272 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Šola, Vujčić, Tena; Gluvačević, Dejan; Dabo, KrešimirWine Brand in the Function of Promotion and Development of Istria as a Tourist Destination // RURAL TOURISM: QUALITY, SUSTAINABILITY, INCLUSIVENESS / Tubić, D. ; Bakan, R. ; Pleša, Puljić, N. (ur.).
Virovitica, 2022. str. 596-608 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
5.Gluvačević, Dejan; Periša, HrvojeStavovi lokalnog stanovništva o kulturno- povijesnoj baštini kao nositelju identiteta destinacije – primjer Općine Nuštar // Sociologija i prostor, 60 (2022), 1; 179-203 doi:10.5673/sip.60.1.7 (recenziran, članak, znanstveni)
-
6.Gluvačević, Dejan; Grgas, ZvonimirProcjena utjecaja pandemije bolesti COVID-19 na komunikaciju manifestacija u hrvatskom turizmu // Medijska istraživanja, 27 (2021), 2; 83-101 doi:10.22572/mi.27.2.4 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Gluvačević Dejan; Skoko, BožoFilm kao promotivni alat država // Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021. str. 613-624 -
8.Skoko, Božo; Gluvačević, DejanCreativity in public relations: the case from Croatia – how to make the history of the insurance company ‘’cool’’ // Creativity - A Force to Innovation / Pooja, Jain (ur.).
London : Delhi: IntechOpen, 2021. str. 55-70 doi:10.5772/intechopen.93689 -
9.Gluvačević, DejanPerception of the European Union in Croatia: Attitudes and Expectations // 9th interdisciplinary doctoral conference 2020 : conference book
Pečuh: Doctoral Student Association of the University of Pécs, 2020. str. 163-181 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Gluvačević, Dejan; Grgas, ZvonimirSlavne povijesne osobe kao promotori turističke destinacije // Communication Management Forum 2019 : U potrazi za zajedničkim nazivnikom : komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend : zbornik radova / Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir (ur.).
Zagreb: Lekić, Romana ; Peručić, Doris ; Dabo, Krešimir, 2020. str. 14-15 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Skoko, Božo; Gluvačević, Dejan; Bogdanić, AnteCroatia as a sports brand – recognition of Croatian sport and athletes among European students // Communication Management Review, 5 (2020), 1; 6-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Gluvačević, Dejan; Grgas, ZvonimirFestival viteških igara - turizam kao vremeplov // Zbornik radova BITCO 2018. Turizam nasleđa: koncepti, praksa, razvoj = Heritage Tourism: Concepts, Practices, Developments : Conference proceedings / Plemić, Bojana ; Rabotić, Branislav (ur.).
Beograd: Visoka turistička škola strukovnih studija, 2018. str. 119-129 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Gažić, Ivana; Gluvačević, Dejan; Grgas, ZvonimirCrisis Communication in Tourism – Example from Spain // Communication Management Forum 2017, Living in Crisis Mode : Time to Reconsider Definition, Meaning and Practice? : proceedings / Verhoeven, Piet ; Jugo, Damir ; Jakopović, Hrvoje ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2018. str. 101-118 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
14.Skoko, Božo; Jakopović, Hrvoje; Gluvačević, DejanChallenges of Branding in Post-Conflict Countries – The Case of Bosnia and Herzegovina // Tourism : an international interdisciplinary journal, 66 (2018), 4; 411-427 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Gluvačević, DejanPercepcija Europske unije u Republici Hrvatskoj tijekom prve godine članstva (srpanj 2013. – srpanj 2014.), 2018., doktorska disertacija, Poslijediplomski interdisciplinarni sveučilišni studij Komunikologija, Osijek
-
16.Gluvačević, DejanThe power of cultural heritage in tourism – example of the city of Zadar (Croatia) // International Journal of Scientific Management and Tourism, 2 (2016), 1; 3-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Lasso de la Vega, Carmen; Gluvačević, DejanComperative Analysis of the Global Spread of Tourism in Institutional Portals // Globalization and Its Socio-Economic Consequences : 16th International Scientific Conference Proceedings : Part 3 / Kliestik, Tomas (ur.).
Žilina: ZU - University of Zilina, 2016. str. 1154-1162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Felger, Branimir; Gluvačević, Dejan; Lesinger, Gordana;Imidž Nikole Šubića Zrinskog među hrvatskim navijačkim skupinama - popularnost Šubićevih pokliča na stadionima i javno - medijska percepcija // XIII. Međunarodni kroatistički znanstveni skup 2016
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2016. str. 259-278 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Skoko, Božo; Gluvačević, DejanDržave kao turistički brendovi: kreiranje, upravljanje i vrednovanje // Medijske studije, 7 (2016), 13; 78-101 doi:10.20901/ms.7.13.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Gluvačević, Dejan; Grgas, ZvonimirOffline and online communication in tourism – example of Zagreb ring // Communication Management Forum 2015 : Reconciling the traditional and contemporary : the new integrated communication : proceedings / Verčić, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2015. str. 407-425 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Gluvačević, Dejan; Grgas, ZvonimirIzazovi kriznog komuniciranja u turizmu // Dani kriznog upravljanja, 8 (2015), 1; 867-876 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
22.Tanta, Ivan; Lesinger, Gordana; Gluvačević, DejanThe discrepancy in the perception of the public- political speech in elections for the European Parliament // Znakovi i poruke: časopis iz komunikologije (Signs and Messages: A Journal of Communication), 8 (2015), 1; 41-55 doi:0.7251/ZIP08115041T (recenziran, članak, znanstveni)
-
23.Gluvačević, Dejan; Mulović, AnaMozаičnа strukturа hrvаtskog kulturnog identitetа // Kultura i društveni razvoj (II), II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj,
Beograd: Megatrend univerzitet, 2014. str. 511-526 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Gluvačević, DejanUloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova // Međunarodne studije, XII (2012), 3-4; 9-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)