Pregled po CROSBI profilu: ANTONIA ĆURIĆ (CROSBI Profil: 37835)
-
1.Ćurić, AntoniaSamoprocjena socijalnih kompetencija studenata učiteljskog studija iz konteksta održivog razvoja // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70 (2021), 2; 197-220 doi:10.38003/sv.70.2.9 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Ćurić, A.Samoprocjena socijalnih kompetencija studenata učiteljskog studija // Knjižica znanstvenih sažetaka / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Jakupčević, Eva ; Bulić, Mila (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 40-41 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
3.Ćurić, A.; Anđić, D.SOCIAL COMPETENCES OF FUTURE TEACHERS IN CROATIA - VALIDATION AND ADJUSTMENT OF THE SCALE OF SOCIAL COMPETENCES // INTED2021 Proceedings, 15th International Technology, Education and Development Conference / Gómez Chova, L ; A. López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia, Španjolska: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 3210-- doi:10.21125/inted.2021.0674 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Anđić, Dunja; Ćurić, AntoniaWHAT ARE THE ATTITUDES OF FUTURE TEACHERS ABOUT SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN CROATIA? VALIDATION AND ADAPTATION OF THE ATTITUDES TOWARD SUSTAINABLE DEVELOPMENT SCALE // ICERI2020 Proceedings
online, 2020. str. 1448-1457 doi:10.21125/iceri.2020.0374 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Ćurić, AntoniaRenata Čepić i Jana Kalin (ur.): Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije // Odgojno-obrazovne teme, 1 (2018), 1-2; 186-189 (međunarodna recenzija, prikaz, ostalo)
-
6.Anđić, Dunja; Piršl, Elvi; Ćurić, AntoniaEducation of Teachers in The Republic of Croatia: Challenges and Expectations in The European Surroundings // International Handbook on Teacher Education Worldwide - Revised and Augmented Edition / Karras G., Konstantinos ; Wolhuter, Charl C. (ur.).
Nikozija: HM Publishers, 2018. str. 330-343 -
7.Ćurić, AntoniaUčitelj - nositelj kompetencije učiti kako učiti? // 10th International Conference Current Trends in Higher Education in Europe
Rijeka, Hrvatska, 2017. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
8.Anđić, Dunja; Ćurić, Antonia„Igra je sastavni dio djetetova života, ono sve što radi, upravo radi kroz igru. Spoznaje svijet oko sebe, te svoju ulogu u njemu. “ - Kako budući odgajatelji vide igru, vrtić i vlastitu praksu rada u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj? // PRAVO DJETETA NA ODGOJ I OBRAZOVANJE: TEORIJE, POLITIKE I PRAKSE / Maleš, Dubravka ; Širanović, Ana ; Višnjić Jevtić , Adrijana (ur.).
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i OMEP Hrvatska, 2017. str. 12-19 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Ćurić, AntoniaIspitivanje i analiza ishoda učenja usmjerenih na razvoj kompetencija studenata temeljenih na studijskom programu // DOKON 2015 knjiga sažetaka / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2016. str. 27-28 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
10.Ćurić, Antonia; Galić, MateaStavovi budućih učitelja o poučavanju darovitih učenika s teškoćama // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika: zbornik radova s Međunarodnog znanstveno-stručnog skupa / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar, 2016. str. 377-389 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
11.Ćurić, Antonia; Rukavina Kovačević, Ksenija; Trgovčić, Ena; Robotić, VjekoslavEvaluacija projekta „Učionica budućnosti“ // Školski vjesnik, 65 (2016), 23-32 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Anđić, Dunja; Ćurić Antonia; Radošević Marina.Prostori za igru - značaj školskog okoliša u razvoju osjetljivosti djece/učenika za odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj. // Dijete, igra, stvaralaštvo. / Ivon, Hicela ; , Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet u Splitu, Savez društava Naša djece Hrvatske., 2016. str. 15-24 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Ćurić, AntoniaVinka Uzelac, Jurka Lepičnik-Vodopivec, Dunja Anđić: DJECA-ODGOJ I OBRAZOVANJE - ODRŽIVI RAZVOJ U potrazi za novim perspektivama razvoja odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
14.Anđić, Dunja; Ćurić, Antonia; Pavlačić, LeoUniverzalne vrijednosti i vrijednosti odgoja i obrazovanja za održivi razvoj studenata i učitelja. // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja ; IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / . Gazdić-Aleri, T. ; Rijavec, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 279-291 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Ćurić, AntoniaVrtići kao primjeri održivosti // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 20 (2014), 74; 13-15 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
16.Ćurić, AntoniaMetodika prirode i društva u Hrvatskoj i Danskoj: komparativni pristup, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
-
17.Ćurić, Antonia; Piršl, Elvi; Anđić, DunjaOsposobljavanje učitelja za podučavanje prirodnih znanosti u Hrvatskoj i Danskoj: usporedna analiza // Acta iadertina, 10 (2013), 1; 11-23 (domaća recenzija, pregledni članak, znanstveni)