Pregled po CROSBI profilu: Tomislav Cerinski (CROSBI Profil: 36646, MBZ: 390891, OBAD: -390891)
-
1.Cerinski, Tomislav; Bilal Zorić, Alisa; Čović, KristianUčenje na daljinu: stavovi učenika i studenata // 2nd International Conference on Renewable Economics / Dejan Tubić, Irena Bosnić (ur.).
Biograd: University od Applied Sciences Baltazar Zaprešić, Virovitica University of Applied Sciences, 2022. 1, 18 (predavanje, recenziran, sažetak, stručni) -
2.Cerinski, TomislavStres srednjoškolskih nastavnika i psihološki procvat - posredujuća uloga radnih orijentacija, samoučinkovitosti i zadovoljstva poslom, 2021., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
3.Cerinski, TomislavDoživljaj učenika predmetne nastave o nastavi na daljinu // Acta ladertina, 18 (2021), 1; 7-27 (recenziran, članak, znanstveni)
-
4.Cerinski, TomislavStres i emocije u školi – percepcija zaposlenika i načini oporavka u funkciji psihološkog procvata // Acta ladertina, 18 (2021), 2; 157-184 (recenziran, članak, znanstveni)
-
5.Cerinski, Tomislav; Kušec, ManuelaNastava u online okruženju // XV. Hrvatski simpozij o nastavi fizike / Poljak, Nikola ; Pećina, Planinka ; Matejak Cvenić, Karolina (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2021. str. 74-79 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
6.Cerinski, TomislavRoditeljski ciljevi, očekivanja obrazovnih postignuća i opći školski uspjeh njihove djece: razlike u očekivanjima zbog pohađanja instrukcija i dopunske nastave // Bjelovarski učitelj : časopis za odgoj i obrazovanje, XXV (2020), 1-3; 8-18 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Cerinski, TomislavIzazovi odgoja net generacije, 2020. (domaća recenzija, ostali članci/prilozi).
-
8.Cerinski, TomislavNada u budućnost? Stavovi budućih učitelja prema temeljnim vrijednostima Nacionalnog okvirnog kurikuluma i prema odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 69 (2020), 1; 133-152 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Cerinski, TomislavOnline škola: stavovi, samoregulacija u učenju i strategije suočavanja sa stresom učenika predmetne nastave // 22. Dani psihologije u Zadru / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 88-88 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo) -
10.Cerinski, TomislavZadovoljstvo učiteljem, ciljne orijentacije u učenju i optimizam/pesimizam učenika sedmog i osmog razreda i ocjena iz Fizike kao prediktori školskog uspjeha i strah // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 27-43 (recenziran, članak, znanstveni)
-
11.Cerinski, TomislavMIKROUPRAVLJAČI U NASTAVI – REALNOST ILI TRENUTNA ZALUĐENOST? // Varaždinski učitelj : digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 3 (2020), 3; 171-182 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
12.Cerinski, Tomislav; Alkhalifa, Shaikha Aysha Hasan; Islam, Nurul; Rosier, Jeroen; Cipollone, CarmelitaMedical Applications of Particle Physics, 2019. (podatak o recenziji nije dostupan, audio/video zapis).
-
13.Cerinski, Tomislav; Kušec, ManuelaDan izumitelja // Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja (ur.).
Zadar: Hrvatsko fizikalno društvo, 2019. str. 77-80 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
14.Cerinski, Tomislav; Knezović, KaticaAkademsko poštenje kao moralno-etičko pitanje suvremenog odgoja i obrazovanja // Na Sjeveru s Pavlom Vuk-Pavlovićem
Koprivnica, Hrvatska; Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 18-19 (plenarno, domaća recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
15.Cerinski, TomislavFraktali u dinamičkim sustavima klasične mehanike, 2009., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb