Pregled po CROSBI profilu: Draženka Skupnjak (CROSBI Profil: 36154)
-
1.Skupnjak, Draženka; Tot, DariaUloga neformalnoga i informalnoga učenja u profesionalnom razvoju učitelja // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 196-207 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Skupnjak, DraženkaRješavanje konflikata i vještine asertivnosti // Varaždinski učitelj : digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 3 (2020), 3; 98-116 (članak, stručni)
-
3.Skupnjak, DraženkaSocio-emocionalne osobitosti darovitih i moguće poteškoće // Varaždinski učitelj-digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 2 (2019), 2; 109-120 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
4.Skupnjak, DraženkaDoprinos formalnih, neformalnih i informalnih oblika učenja kompetencijama i profesionalnom razvoju učitelja, 2019., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
5.Draženka Skupnjak; Daria TotZastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja // Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, Vol. XVII (2019), No. 2; 309-322 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Skupnjak, Draženka; Tot, Daria; Pahić, TeaMotivation for Choosing Teaching as a Profession and Teachers' Competencies // Pedagoška obzorja, 33 (2018), 3/4; 149-165 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Skupnjak, DraženkaTimski rad i supervizija školskih timova // Varaždinski učitelj-digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 1 (2018), 1; 5-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
8.Skupnjak, Draženka; Pahić, TeaČimbenici motivacije voditelja za rad u županijskom stručnom vijeću // Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 63 (2017), 1; 43-54 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
9.Povijest školstva u Petrijancu / Skupnjak, Draženka (ur.). Varaždinske Toplice: Tonimir, 2015 (monografija)
-
10.Skupnjak, DraženkaStrategije poučavanja učenika s umjetnom pužnicom uz osvrt na početnu nastavu glazbene kulture // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 1; 71-79 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
11.Skupnjak, DraženkaMobitel u nastavi: stavovi i iskustva učitelja // 14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja/14th Mate Demarina Days Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice/ / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Ana ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet ; Sveučilište u Zagrebu, 2014. str. 275-283 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Begičević-Ređep, Nina; Ciglar, Vesna; Kirinić, Valentina; Hunjek, Barbara; Ladić Fisher, Silvija; Mavrek, Ljiljana; Skupnjak, Draženka; Vidaček-Hainš, Violeta; Žiher, Valentina; Jones, Carole et al.PROJEKT Inter-Community Learning, 2013. (ostalo).
-
13.Skupnjak, DraženkaInterkulturalni/školski kurikulum u Osnovnoj školi Petrijanec // Međunarodni znanstveni kolokvij INTERKULTURALNI KURIKULUM I ODGOJ ZA RAZLIČITOST
Zagreb, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, pp prezentacija, ostalo) -
14.Skupnjak, DraženkaOdređenje cilja obrazovanja određenjem pojma znanje // Metodički ogledi, Vol.20 (2013), No.1; 105-116 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Skupnjak, DraženkaTeorija razvoja i učenja L. Vygotskog, U. Bronfenbrennera i R. Feuersteina kroz prikaz slučaja // Život i škola, 58 (2012), 28; 219-229 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
16.Skupnjak, DraženkaKurikulum i profesionalni razvoj učitelja u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 305-324 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
17.Skupnjak, Draženka; Pahić, TeaUčiteljske procjene korisnosti i zastupljenosti različitih oblika komunikacije roditelja i škole // ECNSI-2010 - Collected Papers of Special Focus Symposium 11th Days of Mate Demarin: EXPECTATIONS, ACHIEVEMENTS AND PROSPECTS IN THEORY AND PRACTICE OF EARLY AND PRIMARY EDUCATION / Anka Jurčević Lozančić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 387-400 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Skupnjak, DraženkaIntegrirana nastava - prijedlog integracije u početnoj nastavi matematike // Napredak (Zagreb), 150 (2009), 2; 260-270 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
19.Skupnjak, DraženkaPrimjena informacijsko-komunikacijske tehnologije na primjeru osnovnih škola Varaždinske županije // Napredak (Zagreb), 149 (2008), 1; 49-63 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)