Pregled po CROSBI profilu: Brankica Bošnjak Terzić (CROSBI Profil: 35611, MBZ: 375611)
-
1.Kereković, Snježana; Bošnjak Terzić, Brankica; Breka, OlinkaTeaching language skills in LSP // LSP Teacher Training Summer School. The TRAILs project / Chateaureynaud, Marie-Anne ; John, Peter (ur.).
Bruxelles, Belgium: Peter Lang, 2022. str. 171-190 -
2.Breka, Olinka; Kereković, Snježana; Bošnjak Terzić, BrankicaTask/Project/Problem-based learning in LSP: How do they correspond to 21st century learning? // LSP Teacher Training Summer School. The TRAILs project / Chateaureynaud, Marie-Anne ; John, Peter (ur.).
Brisel: Peter Lang, 2022. str. 229-244 -
3.Bošnjak Terzić, Brankica; Breka, Olinka; Kereković, SnježanaTeaching vocabulary in LSP // LSP Teacher Training Summer School The TRAILs project / Chateaureynaud, Marie-Anne ; John, Peter (ur.).
Bruxelles, Belgium: Peter Lang, 2022. str. 219-228 doi:10.3726/b20096 -
4.Bošnjak Terzić, Brankica; Breka, Olinka; Kereković, SnježanaPrednosti provedbe e-kolokvija iz engleskoga jezika struke // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 15 (2022), 123-146 doi:10.38003/zrffs.15.7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Bošnjak Terzić, Brankica; Pavičić Takač, VišnjaCognitive and Metacognitive Vocabulary Learning Strategies: Insights from Learning Diaries // Vocabulary in Curriculum Planning / Dodigovic, Marina ; Agustin-Llach, Maria (ur.).
Cham: Palgrave Macmillan, 2020. str. 121-142 doi:10.1007/978-3-030-48663-1 -
6.Blažević, Ana Gabrijela; Bošnjak Terzić, BrankicaInformation literacy of Croatian language teacher pre-service trainees and their attitudes towards educating their future language students about information literacy // Metodički obzori/Methodological horizons, 12 (2017), 24; 37-53 doi:10.32728/mo.12.1.2017.03 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Bošnjak Terzić, BrankicaDisleksija i poteškoće u učenju stranog jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 44 (2016), 3; 192-207 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
8.Bošnjak Terzić, BrankicaSocijalno-kognitivni pristup samoreguliranom učenju inoga jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 44 (2016), 2; 129-145 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
9.Bošnjak Terzić, Brankica; Blažević, Ana GabrijelaCroatian ESP vocational high school pupils and university students' habits of using online sources // 5th International Conference The Future of Information Sciences (INFuture) : e- Institutions – Openness, Accessibility, and Preservation : proceedings / Anderson, Karen ; et al. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet, Odsjek za informacijske znanosti, 2015. str. 419-431 doi:10.17234/INFUTURE.2015.43 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Bošnjak Terzić, BrankicaMetacognitive awareness of reading strategies among ESP students regarding their prior education // Journal of Teaching English for Specific and Academic Purposes, 3 (2015), 2; 257-268 (recenziran, članak, stručni)
-
11.Bošnjak Terzić, BrankicaNastavnikove strategije pri sadržajnim dilemama u nastavi jezika struke i stavovi učenika prema nastavnicima jezika struke // Strani jezici, 43 (2014), 4; 297-320 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
12.Bošnjak Terzić, BrankicaNeverbalna komunikacija na nastavi engleskog jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 43 (2014), 2; 104-122 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, stručni)
-
13.Bošnjak Terzić, BrankicaUdžbenički tekstovi kao poticaj za razvijanje komunikacijskih vještina // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 41 (2012), 4; 367-380 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)