Pregled po CROSBI profilu: Silvija Hanžić Deda (CROSBI Profil: 35351, MBZ: 373111, ORCID: 0000-0002-7606-7143)
-
1.Posavec, MatejaBilingualism in early childhood: Code-switching within family, 2023., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
2.Hanžić Deda, SilvijaPodcasts in EFL: The views of pre-service teachers // European journal of English language teaching, 8 (2023), 3; 134-158 doi:10.46827/ejel.v8i3.4902 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Hanžić Deda, SilvijaMeđujezična fonološka osjetljivost u početnom opismenjavanju, 2022., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb doi:10.17234/diss.2022.8528
-
4.Cindrić, Ivana; Hanžić Deda, SilvijaIntegrirano poučavanje sadržaja nastavnih predmeta iz perspektive budućih učitelja engleskoga jezika // The 2nd International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education dedicated to Professor Emeritus Milan Matijevic
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni) -
5.Klabučar, KristinaMalešnice i razvoj fonološke svijesti, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
6.Vrček, KarlaEarly foreign language acquisition: An overview of theory and research, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
7.Juratek, MarijaPrimary English language teaching: A comparison of Japan and Croatia, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
8.Batinić, EniStrategies for teaching idioms in EFL, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
9.Hanžić Deda, SilvijaMetacomprehension awareness of primary school plurilinguals // Sustainable Multilingualism, 19 (2021), 141-172 doi:10.2478/sm-2021-0017 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Kordić, LucijaThe "Teddy Bear" Project – Developing Intercultural Communication Competence through eTwinning, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
11.Magerl, MartaTeaching foreign language and culture: An analysis of Croatian Primary School curricula, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
12.Vikić-Topić, EmaCroatian translation of Michael Coleman’s Internet Detectives - Net Bandits: A look at translation strategies, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
13.Jurković, LucijaeTwinning u obrazovanju budućih učitelja u Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
14.Čengić, Jasenka; Hanžić Deda, SilvijaGetting a Hold of Experienced Language Teachers' Practical Knowledge: Exploring the Perspectives of Student Teachers // UPRT 2019: Empirical Studies in English Applied Linguistics in Honour of József Horváth / Fekete, Adrienn ; Lehmann, Magdolna ; Simon, Krisztián (ur.).
Pečuh: Lingua Franca Csoport, 2020. str. 46-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Hanžić Deda, SilvijaPhonological Sensitivity of Bilingual and Multilingual (Primary) School Students // Sustainable Multilingualism, 16 (2020), 39-64 doi:10.2478/sm-2020-0003 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
16.Hanžić Deda, Silvija; Loborec, Maja; Milković, IvanaDruga strana novčića ili zagrebačka studentska iskustva učitelja engleskoga jezika prije i poslije implementacije bolonjskoga procesa // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 169-171 -
17.Hanžić Deda, SilvijaDigitalni alati u nastavi stranoga jezika // Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne ; Berlengi Kapušin, Vedrana ; Čengić, Jasenka ; Geld, Renata ; Jelić, Andrea-Beata ; Letica Krevelj, Stela ; Mardešić, Sandra ; Lütze-Miculinić, Marija (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2019. str. 472-483 -
18.Hanžić Deda, SilvijaRazvijanje financijske pismenosti učenika (Content and language integrated learning) // Stručno-znanstveni skup metodičara Učiteljskog Fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
19.Lujić, Rea; Hanžić Deda, SilvijaPlurilingual primary school students and their language use // Sustainable Multilingualism, 2018 (2018), 12; 114-129 doi:10.2478/sm-2018-0005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Hanžić Deda, SilvijaLetters or Sounds? // Dijete i jezik danas: razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku - Knjižica sažetaka / Flegar, Željka ; Majdenić, Valentina ; Moritz, Ivana (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, 2017. str. 40-41 (predavanje, sažetak, ostalo) -
21.Čengić, Jasenka; Hanžić Deda, Silvija; Blažević, Ana GabrijelaEvaluation of the Faculty of Humanities and Social Sciences (FHSS) Doctoral Program in Foreign Language Education: Questionnaire Design // UZRT 2016 : Empirical Studies in Applied Linguistics / Letica Krevelj, Stela ; Geld, Renata (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 81-89 doi:10.17234/UZRT.2016.5 -
22.Hanžić Deda, Silvija; Lujić, ReaPlurilingual Speakers in Primary School and Their Challenges // 2. ZADARSKI LINGVISTIČKI FORUM Metodologija istraživanja i pisanje znanstvenih radova u lingvistici
Zadar, Hrvatska, 2015. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
23.Hanžić Deda, SilvijaLiterature in English Classes // Libri et liberi, 3 (2014), 2; 452-454 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
24.Hanžić Deda, SilvijaInteraktivne ploče, pametne ploče? // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 30 (2012), 26-28 (podatak o recenziji nije dostupan, osvrt, stručni)
-
25.Hanžić Deda, Silvija; Redžebašić, ZilhaHrvatska škola na engleskom jeziku // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 25 (2010), 22-27 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)