Pregled po CROSBI profilu: Tanja Komarac (CROSBI Profil: 31639, MBZ: 338404, ORCID: 0000-0001-6282-3887)
-
1.Zebić, LucijaPercepcija mobilnog oglašavanja kod Generacije Z, 2023., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Gradinščak, SebastijanUloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki, 2023., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Herceg, PatriciaMarketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti, 2023., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Jurakić, AnjaUloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda Generacija Y i Z, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagre
-
5.Majurec, ManuelUloga motiva i znanja korisnika pri korištenju usluga mobilnog plaćanja temeljenog na kriptovalutama, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Ljevak, TinaIskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
-
7.Kaurić, TinPercepcija mladih o uslugama digitalnih banaka, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
-
8.Rambrot, JosipPercepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
-
9.Ćelap, Ivana; Marijančević, Domagoj; Vukasović, Ines; Škare, Vatroslav; Komarac, Tanja; Čerfalvi, Vesna; Ozretić Došen, ĐurđanaSERVPERF model for measuring laboratory service quality through patient satisfaction // Clinica Chimica Acta / Delanghe, Joris ; Wu, Alan H. (ur.).
Seoul, Republika Koreja: Elsevier, 2022. str. 397-398 doi:https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0009898122005411?via%3Dihub (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaDiscovering the determinants of museum visitors’ immersion into experience: the impact of interactivity, expectations, and skepticism // Current Issues in Tourism, 25 (2022), 22; 3675-3693 doi:10.1080/13683500.2021.1952941 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
12.Ozretić Došen, Đurđana: Cvetinović, Emanuela; Komarac, TanjaMarketing of Rijeka Museums: Current Practices and Future Directions // Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 - Conference Proceedings / Alkier, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 545-558 doi:10.20867/tosee.06.37 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Komarac, Tanja; Škare, VatroslavEditorial preface // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 5-7 doi:10.22598/mt/2021.33.spec-issue.5 (uvodnik, ostalo)
-
14.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Private Label Authenticity: A Two-Study Analysis // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 47-66 doi:10.22598/mt/2021.33.spec-issue.47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Piri Rajh, Sunčana; Komarac, TanjaCijena // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 271-296 -
16.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaProizvodi i usluge // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 241-270 -
17.Komarac, Tanja; Bašić, Anja; Ozretić Došen, ĐurđanaUrban icons as a foundation of city brand: The case of city Zagreb // Proceedings of 27th CROMAR Congres: Let the mask fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 170-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Baltić, DominikPercepcija usluga mobilnog plaćanja kod mladih korisnika, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Ćorić, MarijaPromocija proizvoda u glazbenoj industriji, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Komarac, Tanja; Bešlić, StjepanUvid u percepciju muzeja i mogućnosti poboljšanja usluge muzeja: perspektiva studenata // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 358-376 doi:10.32910/ep.72.3.2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (zbornik)
-
22.Komarac, Tanja; Bradić, BraslavInsights into managing marketing mix: The perspective of artist-entrepreneur // Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, 2020. str. 131-140 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaInsight into perceived private label authenticity // EMCB 2020 Conference Proceedings / Malhotra, Naresh K. ; Čater, Barbara ; Marinov, Marin Alexandrov ; Bodlaj, Mateja ; Zečević, Mila (ur.).
Ljubljana: School of Economics and Business, University of Ljubljana, 2020. str. 104-107 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
24.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Čerfalvi, Vesna; Benceković, Željka; Komarac, TanjaAssessment of the Quality of Public Hospital Healthcare Services by using SERVQUAL // Acta clinica Croatica, 59 (2020), 2; 285-293 doi:10.20471/acc.2020.59.02.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Jelonjić, AndreaUloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb