Pregled po CROSBI profilu: Tamara Turza-Bogdan (CROSBI Profil: 28821, MBZ: 246911)
-
1.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaJezični krajolik škole kao prostor identiteta višejezičnih učenika // Rethinking childhood 2 - book of abstracts / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2023. str. 192-191 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Siketić, Josipa; Turza-Bogdan, TamaraUloga odgojitelja u pričanju priče // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 20 (2022), 1; 31-46 (recenziran, članak, znanstveni)
-
3.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaStudents’ Language Identity and School Linguistic Landscape // 2022 LANGUAGES MATTER Final Conference. Using languages to respect diversity, benefit the brain and ensure peace / Matić, Tina ; Rozmanič, Tina (ur.).
Ljubljana: Univerza v Ljubljani Pedagoška fakulteta, 2022. str. 97-97 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaSlovenščina kot tuji jezik v Republiki Hrvaški iz osnovnošolske perspektive // Slovenščina kot drugi in tuji jezik v izobraževanju / Pulko, Simona ; Zemljak Jontes, Melita (ur.).
Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, 2022. str. 255-273 doi:10.18690/um.ff.12.2022.17 -
5.Turza-Bogdan, TamaraRazvoj pismenosti i usvajanje jezika obrazovanja na primjeru triju jezika: hrvatskog, makedonskog i slovenskog // XLVIII МЕЃУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЈА НА LIV ЛЕТНА ШКОЛА НА МЕЃУНАРОДНИОТ СЕМИНАР ЗА МАКЕДОНСКИ ЈАЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА / Jankulovski, Nikola (ur.).
Skopje: Univerzitet Sv. Kiril i Metodij u Skopju, 2022. str. 298-313 -
6.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, TamaraPotiče li se u nastavi Hrvatskoga jezika okomita višejezičnost? // Suvremena promišljanja o usvajanju i učenju hrvatskoga jezika / Aladrović Slovaček, Katarina (ur.).
Zagreb: Alfa, 2022. str. 171-190 -
7.Turza-Bogdan, Tamara; Pospiš, SlavicaČitam i pišem 4; Radna čitanka iz hrvatskoga jezika za četvrti razred osnovne škole / Bilešić, Tihana (ur.).
Zagreb: Alfa, 2021 -
8.Turza-Bogdan, Tamara; Pašica, AnamariO medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta. // Hrvatski: časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, XVIII (2020), 1-2; 73-92 (recenziran, članak, stručni)
-
9.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaMultilingualism in the Mother Tongue Classroom – Between Theory an Practice: an example from Croatia // Language and Culture in the Intercultural World / Mikolič, Vesna (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2020. str. 126-145 -
10.Turza-Bogdan, Tamara; Velički, Vladimira; Pospiš, SlavicaČitam i pišem 3. Radna čitanka iz hrvatskoga jezika za 3. razred osnovne škole / Bilešić, Tihana (ur.).
Zagreb: Alfa, 2020 -
11.Turza-Bogdan, Tamara; Velički, Vladimira; Pospiš, SlavicaČitam i pišem 2. Radna čitanka iz hrvatskoga jezika za drugi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
12.Turza-Bogdan, Tamara; Peharda, MajaMogućnosti primjene otvorenoga sustava u nastavi Hrvatskoga jezika // Jezik, književnost, obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić Jevtić, A ; Filipan Žignić, B ; Lapat, G ; Mikulan, K. (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 319-326 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
13.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaLingusitic aspects of Roma minority education in Croatia: current state and perspectives // Danubius Noster, 1 (2020), 139-146 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Turza-Bogdan, TamaraObrazovanje odgojitelja i učitelja - pogled iz konteksta višejezičnosti i interkulturalnosti // 100/140 (100 Godina nastave na hrvatskom jeziku i 140 godina od osnutka Učiteljske škole u Čakovcu / Legac, Vladimir ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 193-205 -
15.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaSlovenian as foreign language in Croatia - Primary school perspective // Slovenščina kot drugi in tuji jezik v izobraževanju
Maribor, Slovenija, 2019. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
16.Turza-Bogdan, TamaraObrazovanje odgojitelja i učitelja - pogled iz konteksta višejezičnosti i interkulturalnosti // 100/140 ; 100 godina nastave na hrvatskom jeziku i 140 godina od osnutka Učiteljske škole u Čakovcu / Legac, Vladimir, Mikulan ; Krunoslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 193-205 -
17.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, Tamara; Aladrović Slovaček, KatarinaNew curriculum of mother language in Croatia – What about teachers? // X. International Conference on Teaching Methodology
Baja, Mađarska, 2019. str. 15-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
18.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, TamaraLinguistic aspects of Roma education in Republic of Croatia: state of affairs and perspectives // X. International Conference on Teaching Methodology, knjiga sažetaka
Baja, Mađarska, 2019. str. 14-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, TamaraHow can vocabulary determine grammar teaching? An example of the Croatian language // American Association of Teachers of Slavic and East European Languages
New Orleans (LA), Sjedinjene Američke Države, 2019. str. 13-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Turza-Bogdan, TamaraRecenzija Znanstvene monografije Ivan Cankar v medkulturnem prostoru. Ob stoti obletnici Cankarjeve smrti, 2018. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
21.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, Tamara; Aladrović Slovaček, KatarinaMultilingual Kindergarten Practices in a Monolingual vs. Multilingual Setting. // Multilingual Education in Diverstity Context
Valletta, Malta, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
22.Nemeth-Jajić, Jadranka; Turza-Bogdan, TamaraKoncepcija narječnih čitanaka // Zbornik radova (Drugi svezak) Šestoga hrvatskoga slavističkoga kongresa održanoga u Vukovaru i Vinkovcima od 10. do 13. rujna 2014.
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo ; Hrvatski slavistički odbor, 2018. str. 935-944 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaVišejezičnost od najranije dobi - stavovi odgojitelja // Zajedno rastemo - redefiniranje prakse i teorije ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja
Čakovec, Hrvatska, 2018. str. 6-7 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, TamaraVišejezičnost i nefromalno učenje // „Chalenges of Education in Global Society" - book of abstracts
Ljubljana, 2018. str. 2-4 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Leško, KatarinaVišejezičnost i jezični krajolik u obrazovnom sustavu, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb