Pregled po CROSBI profilu: Branka Drljača Margić (CROSBI Profil: 26094, MBZ: 285225)
-
1.Stambolija, LucijaA qualitative analysis of EFL textbooks for primary school children in Croatia from a sociolinguistic perspective, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
2.Erhatić, LucijaForensic linguistics: Using language analysis in criminal investigations, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
3.Drljača Margić, Branka; Vodopija-Krstanović, IrenaEngleski kao jezik visokoškolske nastave: kritički pristup jezičnoj politici i praksi. Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022 (monografija)
-
4.De Santis, DanielChallenges, Experiences and Perceptions of Italian EFL Teachers: A Study on Public High School EFL Teaching in Italy, 2022., diplomski rad, diplomski, Dipartimento di Lingue e Letterature Straniere e Culture Moderne, Torino
-
5.Drljača Margić, Branka; Molino, AlessandraTranslanguaging in EMI: Lecturers' perspectives and practices // Ricognizioni, 9 (2022), 17; 29-47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Maržić, Dea; Drljača Margić, BrankaThe linguistic anatomy of a villain // Language and culture (Knjižica sažetaka)
Rijeka: Centar za jezična istraživanja, Filozofski fakultet u Rijeci (online), 2021. str. 83-83 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Čakarun, Kornelija; Drljača Margić, BrankaEMI versus ESP: The impact on students' language proficiency development // AELFE-TAPP 2021 International Conference
Vilanova i la Geltrú, Španjolska, 2021. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Drljača Margić, BrankaEnglishization of Croatian higher education: Conceptualizations, manifestations, and implications // The Englishization of European higher education / Wilkinson, Robert ; Gabriëls, René (ur.).
Amsterdam: Amsterdam University Press (AUP), 2021. str. 307-325 -
9.Plešković, Maša; Drljača Margić, Branka; Kraš, TihanaSpeakers’ attitudes and perceptions in relation to the maintenance of the Fiuman dialect // Suvremena lingvistika, 47 (2021), 91; 69-92 doi:10.22210/suvlin.2021.091.04 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Čakarun, Kornelija; Drljača Margić, BrankaLanguage progress of EMI and non-EMI economics undergraduates: a comparative perspective // Proceedings of the 19th International Conference of AELFE / 2nd TAPP Conference / ARNÓ, E. ; AGUILAR, M. ; BORRÀS, J. ; MANCHO, G. ; MONCADA, B. ; TATZL, D. (ur.).
Vilanova i la Geltrú: Universitat Politècnica de Catalunya, 2021. str. 1-8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Karabaić, ElenaIndirect Speech in the English Language, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
12.Drljača Margić, Branka; Vodopija-Krstanović, IrenaImproving English in English-medium instruction: The crux of the matter // Linguistic and extralinguistic in interaction (Knjižica sažetaka) / Nigoević, Magdalena ; Matešić, Mihaela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu - Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (online), 2020. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Drljača Margić, Branka; Kirinčić, DeniIntegrating ELF into ELT: Comparative insights from Croatia and Finland // Language and mind : proceedings from the 32nd CALS conference / Matešić, Mihaela ; Memišević, Anita (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2020. str. 157-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Drljača Margić, Branka; Vodopija-Krstanović, IrenaThe Benefits, Challenges and Prospects of EMI in Croatia: An Integrated Perspective // Integrating Content and Language in Multilingual Universities / Dimova, Slobodanka ; Kling, Joyce (ur.).
Cham: Springer, 2020. str. 75-96 -
15.Hefler, MatijaAttitudes of students of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Rijeka toward EMI, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
16.Drljača Margić, Branka; Meštrović Štajduhar, Irena; Vodopija-Krstanović, IrenaEnglish in an EMI doctoral programme in physics: From a no-brainer to an overkill // EMI Practices in Europe
Kopenhagen, Danska, 2019. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Drljača Margić, Branka; Velčić Janjetić, ElisaNecessary prerequisites for the effective implementation of English-medium instruction: A case study // Meaning in Language – From Individual to Collective (Knjižica sažetaka) / Matešić, Mihaela ; Nigoević, Magdalena (ur.).
Rijeka: Srednja Europa - Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (online), 2019. str. 34-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Plešković, Maša; Drljača Margić, Branka; Kraš, TihanaFijumanski dijalekt danas: izazovi i preporuke za očuvanje // Čakavski jezik u 21. stoljeću – izazovi i potencijali
Kastav, Hrvatska, 2019. str. - (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
19.Plešković, Maša; Drljača Margić, Branka; Kraš, TihanaThe maintenance of the Fiuman dialect. // AThEME Final Conference „Multilingualism Across the Lifespan: Opportunities and Challenges for the European Citizen“
Bruxelles, Belgija, 2019. str. - (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
20.Plešković, Maša; Drljača Margić, Branka; Kraš, TihanaThe Fiuman dialect between language maintenance and shift // International Symposium on Bilingualism: The Next Generation
Edmonton, Kanada, 2019. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Maržić, DeaThe linguistic anatomy of a villain: A discourse of villainy, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
22.Pirtošek, DoraThe anglicization of Croatian language in subtitles, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
23.Plešković, Maša; Kraš, Tihana; Drljača Margić, BrankaChanges in the self-reported frequency of use of the Fiuman dialect: Implications for language maintenance // Govor : časopis za fonetiku, 36 (2019), 2; 195-218 doi:10.22210/govor.2019.36.10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Plešković, MašaVitalnost fijumanskoga dijalekta - stanje i perspektive na početku 21. stoljeća, 2019., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
25.Drljača Margić, Branka; Vodopija-Krstanović, Irena(Micro)teaching through the medium of English: University content teachers’ practice and learning // Language and Its Effects. Proceedings from the CALS conference 2017 / Brala-Vukanović, Marija ; Memišević, Anita (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2019. str. 29-41 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)