Pregled po CROSBI profilu: Dubravka Crnojević-Carić (CROSBI Profil: 25947, MBZ: 284351)
-
1.Crnojević Carić, DubravkaŠovagović o Gavelli: o poziciji moći? // DANI HVARSKOG KAZALIŠTA. SUČELJAVANJA U HRVATSKOJ KNJIŽEVNOSTI I KAZALIŠTU / SENKER, BORIS, GLUNČIĆ- BUŽANČIĆ, VINKA, LJUBIĆ, LUCIJA (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2021. str. 184-191 -
2.Crnojević Carić, DubravkaŽanrovsko i autorsko: Hvarsko pučko kazalište // DANI HVARSKOG KAZALIŠTA - HVARSKO KAZALIŠTE - PROŠLOST, OBNOVAZ, BUDUĆNOST AUTORSKO I ŽANROVSKO / SENKER, BORIS, GLUNČIĆ- BUŽANČIĆ, VINKA, LJUBIĆ, LUCIJA (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2020. str. 195-205 -
3.Crnojević-Carić, DubravkaPutnici: Damir Munitić, redatelj, Igor Savin, skladatelj // KRLEŽINI DANI: REDATELJI I GLUMCI HRVATSKOGA KAZALIŠTA, drugi dio / LEDERER, ANA (ur.).
Osijek : Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku, 2019. str. 67-77 -
4.Crnojević-Carić, DubravkaNevinost domovine u izabranim dramama Ivana Vidića i Lade Kaštelan // DANI HVARSKOG KAZALIŠTA - KNJIŽEVNOST, KAZALIŠTE, DOMOVINA / BORIS SENKER, VINKA GLUNČIĆ- BUŽANČIĆ (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2019. str. 282-298 -
5.Crnojević-Carić, DubravkaO KAZALIŠTU I DRAMI TIJEKOM STOLJEĆA, KNJIGA 2 (RENESANSA - 18 ST.). Zagreb: Alfa, 2017 (monografija)
-
6.Crnojević-Carić, DubravkaTretiranje erosa i ljubavi kod Milana Begovića - Pustolov pred vratima // Milan Begović / Matičević, Ivica (ur.).
Zagreb: Društvo hrvatskih književnika (DHK), 2017. str. 39-56 -
7.Crnojević-Carić, DubravkaPUČKO, POPULARNO I POLITIČKO U KAZALIŠNIM PREDSTAVAMA MARINA CARIĆA (KAZALIŠTE I KOMUNA) // DANI HVARSKOG KAZALIŠTA - PUČKO I POPULARNO / BORIS SENKER, VINKA GLUNČIĆ- BUŽANČIĆ (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2017. str. 320-337 -
8.Crnojević-Carić, DubravkaPUČKO, POPULARNO I POLITIČKO U KAZALIŠNIM PREDSTAVAMA MARINA CARIĆA (KAZALIŠTE I KOMUNA) // Dani Hvarskoga kazališta : Građa i rasprave o hrvatskoj književnosti i kazalištu, 43 (2017), 1; 320-337 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Crnojević-Carić, DubravkaFeministička epistemologija i Kristeva // Novi izraz, 63/64 (2016), 142-156 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Crnojević-Carić, DubravkaPutovanje "Djevojčice sa žigicama" // KRLEŽINI DANI - HRVATSKA DRAMA I KAZALIŠTE U INOZEMSTVU / Hećimović, Branko (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku, 2016. str. 287-299 -
11.Crnojević-Carić, DubravkaIvica Boban ili Ona koja spaja naizgled nespojivo // Kazalište : časopis za kazališnu umjetnost, XIX (2016), 67/68; 46-51 (recenziran, članak, stručni)
-
12.Crnojević-Carić, DubravkaKAZALIŠNA KRITIKA: KREIRANJE MODE I/ILI UKUSA? // DANI HVARSKOG KAZALIŠTA - PUBLIKA I KRITIKA / BORIS SENKER, VINKA GLUNČIĆ- BUŽANČIĆ (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2016. str. 393-407 -
13.Crnojević-Carić, DubravkaOKO KAZALIŠTA // Nova Istra : časopis za književnost, kulturološke i društvene teme, XX (2015), 51; 174-185 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Crnojević-Carić, DubravkaGlas vapijućeg u opereti // MIROSLAV KRLEŽA / Matičević, Ivica (ur.).
Zagreb: Društvo hrvatskih književnika (DHK), 2015. str. 127-144 -
15.CRNOJEVIĆ-CARIĆ, DUBRAVKAUMJETNOST KAO RADIKALMNI OBLIK AKTIVIZMA // FEMINISTIČKE KRITIČKE INTERVENCIJE / KAŠIĆ, BILJANA, PETROVIĆ, JELENA, PRLENDA, SANDRA, SLAPŠAK, SVETLANA (ur.).
Zagreb: Centar za ženske studije, 2015. str. 162-169 -
16.Crnojević-Carić, DubravkaOD TEKSTA DO SCENSKE IZVEDBE (U POTRAZI ZA PUTOVIMA KOMUNIKACIJE) // FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 2015., 27 (2015), 2; 203-216 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Crnojević-Carić, DubravkaO KAZALIŠTU I DRAMI TIJEKOM STOLJEĆA, 1 KNJIGA, ANTIKA, SREDNJI VIJEK. Zagreb: Alfa, 2014 (monografija)
-
18.Crnojević-Carić, DubravkaGlumčeva samostalnost, pokretač ili smetnja kazalištu / izvedbi // KRLEŽINI DANI U OSIJEKU 2013 - SUPOSTOJANJA I SUPROTSTAVLJANJA U HRVATSKOJ DRAMI I KNJIŽEVNOSTI / Hećimović, Branko (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku, 2014. str. 310-317 -
19.Crnojević-Carić, DubravkaTRETIRANJE DRUGOSTI, HER-ETIKA I HETEROGLOSIJA U DJELU VIŠNJE MACHIEDO // DANI HVARS7KOG KAZALIŠTA / BORIS SENKER, VINKA GLUNČIĆ- BUŽANČIĆ (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2014. str. 349-364 -
20.Crnojević-Carić, DubravkaPolifo(nič)na snaga Krležina glasa // KRLEŽINI DANI 2012, KAZALIŠTE PO KRLEŽI / Hećimović, Branko (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku, 2013. str. 162-170 -
21.Crnojević-Carić, DubravkaDUBROVAČKE AMBIJENTALNE PREDSTAVE I SVIJET SPEKTAKLA // DANI HVARSKOG KAZALIŠTA - GAVELLA - RIJEČ I PROSTOR / BORIS SENKER, VINKA GLUNČIĆ- BUŽANČIĆ (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2013. str. 219-234 -
22.Crnojević-Carić, DubravkaMELANKOLIJA I SMIJEH NA HRVATSKOJ POZORNICI. Zagreb: Alfa, 2012 (monografija)
-
23.Crnojević-Carić, DubravkaPetar Brečić i Crno sunce // KRLEŽINI DANI 2011, NAŠI I STRANI POVJESNIČARI HRVATSKE DRAME I KAZALIŠTA, TEATROLOZI I KRITIČARI / Hećimović, Branko (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku, 2012. str. 295-300 -
24.Crnojević-Carić, Dubravka»Muški« i »ženski« otok Marina Carića // Dani hvarskog kazališta Hvar- književnost i kazalište / D. Jelčić, Boris Senker, Vinka Glunčić- Bužančić (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2012. str. 442-452 -
25.Crnojević-Carić, DubravkaU potrazi za izgubljenim zavičajem // Marin Carić / Ivanković, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski centar ITI – International theatre Institute ; ZGK KOmedija, 2011. str. 189-201