Pregled po CROSBI profilu: Renata Jukić (CROSBI Profil: 24503, MBZ: 311821)
-
1.Jukić, RenataWhat Awaits a Teacher in the Future? // Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
OSIJEK: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatia, 2023. str. 32-45 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Dubovicki, Snježana; Jukić, Renata; Škojo, TihanaSuradničko učenje u sveučilišnoj nastavi: obilježja, mogućnosti i implementacija // 5. Međimurski filološki i pedagoški dani
Čakovec, Hrvatska, 2023. str. 18-18 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Žilić, M.; Jukić, R.Aktivnim djelovanjem protiv negativnih posljedica brze mode // Book of Abstracts ISC GREEN 2022 / Habuda Stanić, M. (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 78-79 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
4.Jukić, RenataRadna uključenost (angažiranost) nastavnika u Republici Hrvatskoj // Ogledi o nastavničkoj profesiji / Luketić, Daliborka (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 111-134 -
5.Dubovicki, Snježana; Jukić, Renata; Topolovčan, TomislavIzazovi nastavničkog poziva u budućnosti // Ogledi o nastavničkoj profesiji / Luketić, Daliborna (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 155-178 -
6.Jukić, Renata; Žižanović, SenkaPriručnik za stjecanje osnovnog znanja o poučavanju učenika za mentore u gospodarstvu
Osijek: Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2021 -
7.Škojo, Tihana; Jukić, RenataSuradničko učenje u inkluzivnoj nastavi umjetničkog područja // Knjiga sažetaka 2. Međunarodne umjetničke i znanstvene konferencije Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Sabljar, Mirna ; Ileš, Tatjana ; Keža, Dunja (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 176-177 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
8.Jukić, Renata; Kakuk, Sara; Ham, EmanuelaOd ideje održivosti / održivoga razvoja do odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama // Diacovensia : teološki prilozi, 29 (2021), 3; 375-393 doi:10.31823/d.29.3.5 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Jukić, Renata; Škojo, TihanaThe Educational Needs of the Alpha Generation // Mipro 2021 / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 616-621 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Jukić, Renata; Sablić, Marija; Kakuk, SaraPEDAGOGICAL PERSPECTIVE OF THE ONLINE TEACHING PROCESS // INTED2021 Proceedings
online: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 6930-6939 doi:10.21125/inted.2021.1382 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Sablić, Marija; Jukić, Renata; Kakuk, SaraRethinking teacher education during the COVID-19 pandemic in Croatia // INTED2021 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 5587-5592 doi:10.21125/inted.2021.1127 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Jukić, Renata, Menalo, Zlatko, Menalo, NikicaStudent perception of the educational relationship between a teacher and a student in the teaching process // 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, EDULEARN20 Proceedings
Palma de Mallorca, 2020. str. 2479-2484 doi:10.21125/edulearn.2020.0760 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Jukić, Renata; Kakuk, SaraEducation for Sustainable Development in High Education Institutions // 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, Conference Proceedings
online, 2020. str. 2439-2445 doi:10.21125/edulearn.2020.0751 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Jukić, Renata; Gazibara, SenkaAfektivni ishodi učenja u kurikulumima nastavničkih studija // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Republika Hrvatska, 2020. str. 147-161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Škojo, Tihana; Jukić, RenataThe assessment of pedagogical competences of solfeggio teachers // Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani, 31 (2019), 69-81 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, ostalo)
-
16.Jukić, Renata; Mirosavljević, AnaKakovostno poučevanje na področju naravoslovja // Pedagoška obzorja, 34 (2019), 3-4; 49-66 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Škojo, Tihana; Jukić, RenataVrednotenje pedagoških kompetenc učiteljev solfeggia // International Scientific Symposium Formal and Informal Music Learning and Teaching / Bohak Adam, Tina (ur.).
Ljubljana: Akademija za glazbo Univerze v Ljubljani, 2019. str. 26-27 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
18.Vejmelka, Lucija; Ajduković, Marina; Rajhvajn Bulat, Linda; Šincek, Daniela; Jukić, Renata; Dubovicki, SnježanaKako se osjećaju djeca? Subjektivna dobrobit djece u Hrvatskoj // 27. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Psihologija i digitalni svijet - Sažetci priopćenja / Šincek, D. ; Rudolfi, N. ; Penezić, Z. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2019. str. 203-203 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Ajduković, Marina; Kolesarić, Vladimir; Ručević, Silvija; Šverko, Iva; Vejmelka, Lucija; Jukić, RenataRevizija etičkog kodeksa istraživanja s djecom: ravnoteža između potreba djece, roditelja, istraživača i psihologa praktičara // 27. godišnja konferencija hrvatskih psihologa Psihologija i digitalni svijet - Sažetci priopćenja / Šincek, D. ; Rudolfi, N. ; Penezić, Z. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2019. str. 189-189 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Jukić, Renata; Gazibara, SenkaAfektivni ishodi učenja u kurikulumima nastavničkih studija // Didaktički izazovi III/ Didactic Challenges III- knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 65-66 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Kakuk, Sara; Jukić, RenataPedagogical implications of transhuman and post-humanistic cognitions on man and the role of school in the implementation of educational values // Edulearn19, 11th International Conference on Education and New Learning Technologies. Conference proceedings / Gomez Chova, L. ; Lopez Martinez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Palma de Mallorca: IATEDE Academy, 2019. str. 3361-3371 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Jukić, Renata; Kakuk, SaraSocialization role of school and hidden curriculum // Edulearn19, 11th International Conference on Education and New Learning Technologies. Conference proceedings / Gomez Chova, L. ; Lopez Martinez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Palma de Mallorca: IATEDE Academy, 2019. str. 3404-3412 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Jukić, Renata(Ne)moć skrivenog kurikuluma // 2. međunarodni studentski simpozij: Moć odgoja i obrazovanja
Osijek, Hrvatska, 2019. (plenarno, neobjavljeni rad, znanstveni) -
24.Jukić, Renata; Škojo, TihanaOcena pripravljenosti študentov na izzive učiteljskega poklica // Pedagoška obzorja, 34 (2019), 86-102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Jukić, RenataHidden Curriculum and School Culture as Postulates of a Better Society // Implicit Pedagogy for Optimized Learning in Contemporary Education / Lepičnik Vodopivec, Jurka ; Jančec, Lucija ; Štemberger, Tina (ur.)., 2019. str. 1-22 doi:10.4018/978-1-5225-5799-9.ch001