Pregled po CROSBI profilu: Branko Bognar (CROSBI Profil: 21690, MBZ: 265811)
-
1.Labak, Irena; Sablić, Marija; Bognar, BrankoReflection and Feedback as Predictors of Directed Development of Assessment Competence // To Be or Not to Be a Great 2022. Proceedings of ATEE Annual Conference. Riga: University of Latvia Press, 2023. 985 p / Daniela, Linda (ur.).
Latvia: University of Latvia, 2023. str. 54-71 doi:10.22364/atee.2022.04 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Labak, Irena; Kujundžić, Ivan; Bognar, BrankoSTRUČNO USAVRŠAVANJE UČITELJA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA NASTAVE BIOLOGIJE // 5. Dani obrazovnih znanosti
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Filipov, Mia; Bognar, Branko; Sablić, MarijaHow Can Research Project Results Help Improve Pedagogy Studies? // ATEE 2022 Winter Conference i GCTE Multiplier Event: Teaching and Learning for an Inclusive, Interconnected World
Sestri Levante, Italija, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Tomić, Arijana; Žižanović, Senka; Bognar, BrankoPoticanje kreativnosti kroz pokret i ples u razrednoj nastavi // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XX (2022), 2; 389-401 doi:10.31192/np.20.2.11 (recenziran, članak, znanstveni)
-
5.Bognar, Branko; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, Mia; Šustek, Ivana; Jukić Matić, Ljerka; Labak, Irena; Meštrović, Ozrenka; Mikulić, MagdalenaOnline professional development that helps teachers to improve their teaching practices // CARNival Conference 2021, Raised Voices
Ujedinjeno Kraljevstvo; online, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
6.Filipov, Mia; Šustek, Ivana; Bognar, BrankoThe Importance of Learning Flexibility: How COVID-19 Transformed Our Teacher Professional Development Programme // 79th International Scientific Conference of the University of Latvia “Teacher Education in Times of Uncertainty and Crisis” :Book of abstracts
Riga, Latvija, 2021. 11, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
7.Filipov, Mia; Bognar, BrankoProfessional development of biology and mathematics teachers // Online znanstveno-stručna konferencija "Raised Voices" organizacije The Collaborative Action Research Network (CARN)
Ujedinjeno Kraljevstvo, online, 2020. (ostalo, međunarodna recenzija) -
8.CARN bulletin 23 - Imagine tomorrow: Practitioner learning for the future / Žižanović, Senka ; Simel Pranjić, Sanja ; Bognar, Branko (ur.). Manchester: Manchester Metropolitan University ; Collaborative Action Research Network, 2020 (zbornik)
-
9.Filipov, Mia; Bognar, BrankoImproving the quality of biology and mathematics teaching through action research // CARN bulletin 23 - Imagine tomorrow: Practitioner learning for the future / Žižanović, Senka ; Simel, Sanja ; Bognar, Branko (ur.).
Manchester: Manchester Metropolitan University ; Collaborative Action Research Network, 2020. str. 26-32 -
10.Bognar, Branko; Tomić, Arijana; Žižanović, SenkaPoticanje kreativnosti kao sastavnice cjeloživotnoga učenja kroz pokret i ples u razrednoj nastav // Zbornik sažetaka: ACE 2020 / Cestarić, Marija ; Balić Šimrak, Antonija ; Županić Benić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 362-365 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
11.Bognar, Branko; Filipov, MiaOnline stručno usavršavanje: važan uvjet uspješne nastave na daljinu // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: Zavod za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru ; Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2020. str. 203-239 -
12.Mirosavljević, Ana; Bognar, BrankoZnačajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 147-177 doi:10.21464/mo.26.2.10 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Bognar, BrankoZnačajke akcijskog istraživanja u odgojno obrazovnoj praksi // Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju: KNJIŽICA SAŽETAKA / Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar ; Matassi Botunac, Emilija (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2019. str. 5-5 (pozvano predavanje, sažetak, ostalo) -
14.Bognar, Branko; Jukić Matić, LjerkaKljučne značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja // Knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 24-25 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.CARN-ALARA 2019 - Imagine Tomorrow: Practitioner Learning for the Future, 17-19 October 2019, Split, Croatia - Book of Abstracts / Bognar, Branko ; Gazibara, Senka ; Simel Pranjić, Sanja (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019 (zbornik)
-
16.Bognar, BrankoChallenges of introducing action research as a form of teacher professional development in Croatia // Book of Abstracts / Bognar, Branko ; Gazibara, Senka ; Simel Pranjić, Sanja (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 18-18 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
17.Bognar, BrankoKako uče učitelji matematike? // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja i obratno / Noskov, Jelena ; Czwyk Marić, Antonela (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2019. str. 26-34 (plenarno, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Jukić Matić, Ljerka; Bognar, BrankoSustavni pregled literature kao istraživačka metoda: primjer stručnog usavršavanja učitelja matematike // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO/Contemporary Themes in Education - CTE / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 178-179 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Svalina, Vesna; Bognar, BrankoPublicistička aktivnost znanstvenika, glazbenih pedagoga i učitelja u području glazbene nastave na primarnom stupnju odgoja i obrazovanja // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena. Glazba u školi - stanje i perspektive / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 78-79 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Bognar, Branko; Sablić, Marija; Škugor, AlmaFlipped Learning and Online Discussion in Higher Education Teaching // Didactics of Smart Pedagogy Smart Pedagogy for Technology Enhanced Learning / Daniela, Linda (ur.)., 2019. str. 371-392 doi:10.1007/978-3-030-01551-0_19
-
21.Bognar, Branko; Perković Krijan, IvanaE-mentorstvo u visokoškolskom kontekstu // Požeško obrazovanje i školstvo u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti: zbornik radova povodom 20. obljetnice Veleučilišta u Požegi / Zima, Dinko ; Andrlić, Berislav, Pisker, Barbara, Radišić, Bojan ; Marinclin, Antonija ; Del Vechio, Manuel ; Mlađenović, Jasmina (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2018. str. 159-176 -
22.Bognar, BrankoChanging teaching practices through creating communities of critical friends and action researchers // 42nd Annual ATEE Conference 2017: Book of Abstracts / Sablić, Marija ; Škugor, Alma ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Dubrovnik: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Association for Teacher Education in Europe, 2017. str. 3-4 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
23.Branko BognarKritičko razmatranje etičkih principa u akcijskom istraživanju // Novi pristupi metodologiji istraživanja odgoja / Opić, Siniša ; Bognar, Branko ; Ratković, Snežana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 150-166 -
24.Bognar, BrankoUsusret promjenama odgojno-obrazovnog sustava // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 10 (2017), 11; 143-166 doi:10.21857/ypn4oc82o9 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Bognar, Branko; Krumes, IrenaEncouraging reflection and critical friendship in preservice teacher education // Center for Educational Policy Studies Journal, 7 (2017), 3; 87-112 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)