Pronađeno 52 radova, za izraz:
"PROJEKT: (Stručno usavršavanje učitelja u funkciji unapređenja rezultata učenja učenika osnovne škole u prirodoslovnom i matematičkom području (SURFPRIMA) (IP-2018-01-8363))"
DODAJ/IZMIJENI OPERATORE PRETRAŽIVANJA
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.CARN bulletin 23 - Imagine tomorrow: Practitioner learning for the future / Žižanović, Senka ; Simel Pranjić, Sanja ; Bognar, Branko (ur.). Manchester: Manchester Metropolitan University ; Collaborative Action Research Network, 2020 (zbornik)
-
2.CARN-ALARA 2019 - Imagine Tomorrow: Practitioner Learning for the Future, 17-19 October 2019, Split, Croatia - Book of Abstracts / Bognar, Branko ; Gazibara, Senka ; Simel Pranjić, Sanja (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019 (zbornik)
-
1.Filipov, Mia; Mikulić, Katarina; Mustač, Lucija; Siladić, Ivona; Šteković, Tea; Šveger, Ena; Užarević, ĐurđicaOnline suradničko akcijsko istraživanje: domišljati pokušaj ili održiva praksa? // Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 395-414 -
2.Filipov, Mia; Bognar, BrankoImproving the quality of biology and mathematics teaching through action research // CARN bulletin 23 - Imagine tomorrow: Practitioner learning for the future / Žižanović, Senka ; Simel, Sanja ; Bognar, Branko (ur.).
Manchester: Manchester Metropolitan University ; Collaborative Action Research Network, 2020. str. 26-32 -
1.Filipov, Mia; Liščić, DinkaKolektivna učiteljska učinkovitost kao odlika kulture škole usmjerene na odgojno-obrazovne promjene // Acta ladertina, 19 (2022), 2; 187-204 doi:10.15291/ai.4104 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
2.Labak, Irena; Sablić, Marija; Škugor, AlmaKolegijalno opažanje kao alat za usmjeravanje osobnog profesionalnog razvoja // Pedagoška obzorja, 37 (2022), 1; 80-93 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
3.Labak, IrenaUnaprjeđivanje metakognitivne dimenzije kompetencije učiti kako učiti kod učitelja // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 181-199 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
4.Mirosavljević, AnaProfesionalni razvoj učitelja u okviru konstruktivističke teorije učenja // Acta ladertina, 19 (2022), 2; 225-240 doi:10.15291/ai.3470 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Sablić, Marija; Mirosavljević, Ana; Škugor, AlmaVideo-Based Learning (VBL)—Past, Present and Future: an Overview of the Research Published from 2008 to 2019 // Technology, knowledge and learning, 26 (2021), 4; 1061-1077 doi:10.1007/s10758-020-09455-5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Lukaš, MirkoPovijesni diskurs stručnog usavršavanja i trajne izobrazbe nastavnika // Metodički ogledi, 27 (2020), 1; 81-101 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaCharacteristics of effective teaching of mathematics // Pedagoška obzorja, 35 (2020), 3-4; 19-37 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Labak, IrenaUPRAVLJANJE RAZVOJEM PEDAGOŠKIH KOMPETENCIJA // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 69 (2020), 2; 461-480 doi:https://.org/10.38003/sv.69.2.10 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
9.Jukić, Renata; Mirosavljević, AnaKakovostno poučevanje na področju naravoslovja // Pedagoška obzorja, 34 (2019), 3-4; 49-66 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Mirosavljević, Ana; Bognar, BrankoZnačajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 147-177 doi:10.21464/mo.26.2.10 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Jukić, Renata; Mirosavljević, AnaKakovostno poučevanje na področju naravoslovja // Pedagoška obzorja, 34 (2019), 3-4; 49-66 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Mikulić, Magdalena; Filipov, Mia; Liščić, DinkaUčeničkim projektom do diferencijacije u nastavi matematike // Matematika i škola, 24 (2022), 116; 3-12 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Jukić Matić, Ljerka; Filipov, Mia; Šustek, IvanaUčinkovita povratna informacija u nastavi matematike // Matematika i škola, 23 (2021), 112; 51-56 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
1.Labak, Irena; Sablić, Marija; Bognar, BrankoReflection and Feedback as Predictors of Directed Development of Assessment Competence // To Be or Not to Be a Great 2022. Proceedings of ATEE Annual Conference. Riga: University of Latvia Press, 2023. 985 p / Daniela, Linda (ur.).
Latvia: University of Latvia, 2023. str. 54-71 doi:10.22364/atee.2022.04 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaChallenges in the implementation of differentiated instruction in mathematics classrooms // Future Studies in Education / Inayatulah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
Osijek: Faculty of Education, University of Osijek, 2023. str. 673-685 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Mirosavljević, AnaHybrid learning as a new challenge of teacher professionalization // 1st International Online Scientific Conference ICT in Life Conference proceedings. Contemporary society meeting ICT challenges and issues / Đurđević Babić, Ivana ; Galzina, Vjekoslav (ur.).
Osijek: Faculty of Education, University of Osijek, Croatia and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Croatia, 2022. str. 251-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Filipov, MiaStručno usavršavanje učitelja temeljeno na videozapisima nastave // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 77-91 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Mirosavljević, AnaUčinkovite interakcije u online zajednici učenja // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 168-177 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Mirosavljević, AnaNastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19 // Kultura suvremene škole. Zbornik radova Prvog znanstvenog kolokvija Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 157-167 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Mirosavljević, AnaTeacher education as a predictor of their professional growth // Proceedings of the 10th International Scientific and Expert Conference TEAM 2022 / Damjanović, Darko ; Stojšić, Josip ; Mirosavljević, Krunoslav ; Sivrić, Hrvoje (ur.).
Slavonski Brod: Sveučilište u Slavonskom Brodu, 2022. str. 377-387 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Sablić, Marija; Mirosavljević, Ana; Labak, IrenaStudents’ Motivation in Natural Science Classes // Human, Technologies and Quality of Education, 2021 = Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte, 2021. / Daniela, Linda (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 635-642 doi:10.22364/htqe.2021.50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Bognar, BrankoKako uče učitelji matematike? // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji učitelja i obratno / Noskov, Jelena ; Czwyk Marić, Antonela (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2019. str. 26-34 (plenarno, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Mirosavljević, AnaHybrid learning as a new challenge of teacher professionalization // 1st online scientific conference ICT in Life - Book of Abstracts / Đurđević Babić, Ivana ; Galzina, Vjekoslav (ur.).
Osijek: Faculty of Education, University of Osijek, Croatia and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Croatia, 2022. str. 8-8 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Jukić Matić, Ljerka; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, MiaChallenges in the application of differentiation in mathematics classroom // Međunarodna znanstvena konferencija Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Dubovićki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek, 2022. str. 87-88 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Mirosavljević, AnaNastava prirodoslovlja u doba pandemije COVID-19 // Prvi znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole: Kultura suvremene škole. Knjiga sažetaka / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 12-13 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Mirosavljević, AnaUčinkovite interakcije u online zajednici učenja // Prvi znanstveni kolokvij Poslijediplomskoga sveučilišnog studija Pedagogija i kultura suvremene škole: Kultura suvremene škole. Knjiga sažetaka / Sablić, Marija ; Žižanović, Senka ; Mirosavljević, Ana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 22-23 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Filipov, Mia; Šustek, Ivana; Bognar, BrankoThe Importance of Learning Flexibility: How COVID-19 Transformed Our Teacher Professional Development Programme // 79th International Scientific Conference of the University of Latvia “Teacher Education in Times of Uncertainty and Crisis” :Book of abstracts
Riga, Latvija, 2021. 11, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
6.Jukić Matić, Ljerka; Bognar, BrankoSustavni pregled literature kao istraživačka metoda: primjer stručnog usavršavanja učitelja matematike // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO/Contemporary Themes in Education - CTE / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 178-179 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Bognar, BrankoChallenges of introducing action research as a form of teacher professional development in Croatia // Book of Abstracts / Bognar, Branko ; Gazibara, Senka ; Simel Pranjić, Sanja (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 18-18 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
8.Bognar, Branko; Jukić Matić, LjerkaKljučne značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja // Knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 24-25 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Bognar, BrankoZnačajke akcijskog istraživanja u odgojno obrazovnoj praksi // Van Hieleova teorija u matematičkom obrazovanju: KNJIŽICA SAŽETAKA / Cindrić, Maja ; Mladinić, Petar ; Matassi Botunac, Emilija (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2019. str. 5-5 (pozvano predavanje, sažetak, ostalo) -
10.Kuti, Vedrana; Škugor, Alma; Sablić, MarijaPreschool children participation in classic reading technique and guided reading // CARN-ALARA 2019 Imagine Tomorrow: Practitioner Learning for the Future Book of abstracts / Bognar, Branko ; Gazibara, Senka ; Simel Pranjić, Sanja (ur.).
Split, Hrvatska: Faculty of Humanities and Social Sciences, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Collaborative Action Research Network (CARN) and Action Learning, Action Research Association Ltd (ALARA), 2019. str. 85-85 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, Mia; Budić, MartaNastava matematike usmjerena na učenika // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek, 2019. str. 96-97 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Filipov, Mia; Meštrović, OzrenkaPupils’ perspective on video-based classroom research // 81st International Scientific Conference of the University of Latvia at the Faculty of Education, Psychology and Art
online ; Riga, Latvija, 2023. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
2.Filipov, Mia; Bognar, Branko; Sablić, MarijaHow Can Research Project Results Help Improve Pedagogy Studies? // ATEE 2022 Winter Conference i GCTE Multiplier Event: Teaching and Learning for an Inclusive, Interconnected World
Sestri Levante, Italija, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Labak, Irena; Kujundžić, Ivan; Bognar, BrankoSTRUČNO USAVRŠAVANJE UČITELJA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA NASTAVE BIOLOGIJE // 5. Dani obrazovnih znanosti
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Labak, Irena; Meštrović, Ozrenka; Meštrović, JasenkaANALIZA VIDEO ZAPISA NASTAVNIH SATI KAO NAČIN ZA UNAPRJEĐENJE POUČAVANJA // 14. Hrvatski Biološki Kongres
Pula, Hrvatska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.Bognar, Branko; Moslavac Bičvić, Diana; Filipov, Mia; Šustek, Ivana; Jukić Matić, Ljerka; Labak, Irena; Meštrović, Ozrenka; Mikulić, MagdalenaOnline professional development that helps teachers to improve their teaching practices // CARNival Conference 2021, Raised Voices
Ujedinjeno Kraljevstvo; online, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
6.Mirosavljević, Ana; Sablić, Marija; Labak, IrenaStudents’ motivation in natural science classes // 79th International Scientific Conference of the University of Latvia “Traditions and innovations in preschool and primary education”
Riga, Latvija, 2021. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Mužar Horvat, SanelaAchieving essential changes in the teaching of mathematics as a primary school teacher // CARNival Conference 2021, Raised Voices, Online, UK and International
online ; Dundee, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2021. 1, 1 (predavanje, sažetak, ostalo) -
8.Filipov, Mia; Bognar, BrankoProfessional development of biology and mathematics teachers // Online znanstveno-stručna konferencija "Raised Voices" organizacije The Collaborative Action Research Network (CARN)
Ujedinjeno Kraljevstvo, online, 2020. (ostalo, međunarodna recenzija) -
1.Lukaš, MirkoThree decades of applying action research for teacher professional development in Croatia // Imagine Tomorrow: Practitioner Learning for the Future - Book of Abstracts / Bognar, Branko ; Gazibara, Senka ; Simel Pranjić, Sanja (ur.).
Split: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. str. 125-125 (predavanje, domaća recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Mužar Horvat, SanelaOstvarivanje suštinskih promjena u nastavi matematike na temelju rezultata znanstvenih istraživanja, 2022., doktorska disertacija, Filozofski fakultet Osijek, Osijek
-
2.Mirosavljević, AnaZnačajke međusobno povezanog modela profesionalnog razvoja učitelja biologije, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet Osijek, Osijek
-
1.Čurila, ViktoriaAnaliza usvojenosti temeljnih bioloških koncepata s osvrtom na samoprocjenu učenika i način poučavanja učitelja, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK
-
2.Kujundžić, IvanPraćenje promjena u načinu poučavanja učitelja koji se profesionalno razvijaju stručnim usavršavanjem osmišljenim prema značajkama učinkovitog stručnog usavršavanja, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK
-
3.Majstorović, VedranaRefleksivno učenje učitelja o uključivanju učenika u dostizanje znanja na višim kognitivnim razinama, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK
-
4.Grgošević, MatijaPraksa formativnog vrednovanja i promjene u praksi nastale tijekom refleksivnog učenja učitelja, 2021., diplomski rad, diplomski, Odjel za biologiju, OSIJEK