Pregled po projektu: uniri-drustv-18-163
Pronađeno 9 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.First Komen, Ivana; Stamenić Oštrić, SanjaBranding traditional and natural products by providing tourist experience: What are the effects // ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 Creating innovative Tourism Experiences: The way to Extend the Tourist Season / Zadel, Z. ; Smolčić Jurdana, D. (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 291-306 doi:10.20867/tosee.05.29 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.First Komen, Ivana; Grgurić Čop, NinaUnderstanding natural and traditional products // Book of extended abstracts of the 26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future."
Zagreb, 2019. str. 19-20 (ostalo, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Puškarić, AntonijaPotrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Vukosavljević, AleksandraProfil potrošača organske hrane u Sisačko- moslavačkoj županiji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Benčić, TeutaCompetitive advantage of small stone producers, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, RIjeka
-
4.Hohnjec, MarijanaUtjecaj ambalaže, dohotka i razine dostupnosti na kupnju tradicionalnih prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Pandurić, FilipSpremnost na kupnju organske hrane obzirom na stavove i profil potrošača, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Levicki, BiancaVažnost marke u procesu kupnje tradicionalnih i prirodnih proizvoda, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Bembić, AuroraRazlozi kupovine i izbjegavanja kupovine organske hrane u Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka