Pregled po projektu: Učiteljska uvjerenja kao odrednice samoregulacije i kreativnosti učenika u STEM području obrazovanja (MB: --uniri-drustv-18-209)
Pronađeno 14 radova
-
1.Milanović, TeaPoticajni sadržaji za razvoj logičkog i kritičkog mišljenja u udžbenicima iz matematike, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
-
2.Slani, Neva; Tomić, TeodoraOblik i prostor u ranom učenju matematike // Poremećaji u ponašanju djece i mladih / Macanović, Nebojša (ur.).
Banja Luka: Centar modernih znanja, 2022. str. 632-642 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Martan, Valentina; Lončarić; Darko; Skočić Mihić; SanjaBeliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Students with Dyslexia. Preliminary findings on the construction of multiple measures of Beliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Children Scales // Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being: Selected Proceedings of the 2nd International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Pačić-Turk, Lj. (ur.).
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2021. str. 79-95 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja; Čepić, Renata; Lončarić, Darko; Verdonik, MajaSome of the scientific contribution for enhancing education in Croatia. // EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies / L. Gómez Chova, A. López Martínez i I. Candel Torres (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 1753-1763 doi:10.21125/edulearn.2021.0410 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Rončević, Nena; Lončarić, DarkoValidacija mjernih instrumenata u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 115-145 -
6.Stankovska, SanjaMatematička kreativnost i školska matematika, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
-
7.Tomić, TeodoraOblik i prostor u početnoj nastavi matematike, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
-
8.Kučak, DorotejaPočetna nastava matematike u funkciji poticanja logičkog i kritičkog mišljenja, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
-
9.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Brižan, AnamariaSocial creativity of early primary school pupils and behavioural patterns in school conflicts // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 9-28 doi:10.38003/sv.69.1.1 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Martan, Valentina; Srebačić, IvanaSpremnost za ovladavanje vještinama čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku kod djece romske nacionalne manjine ‒ jednak početak za sve? // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 56 (2020), 2; 83-104 doi:10.31299/hrri.56.2.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Čepić, RenataConsidering the Educational Needs, Conditions, and Opportunities in the Context of Teachers’ Professional Development // EDULEARN20 Proceedings, 12th International Conference on Education and New Learning Technologies / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 4068-4074 doi:10.21125/edulearn.2020.1094 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Pavan, PavaoTestiranje matematičke kreativnosti kod učenika u razrednoj nastavi, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka
-
13.Skočić-Mihić, Sanja; Opašić, Maja; Japundžić, AnaStavovi i iskustva učitelja o primjeni tematskih priča u razvoju inkluzivnih vrijednosti // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih : zbornik radova / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 585-602 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Klinčić, KatarinaMatematička kreativnost i koliko ju prepoznajemo, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Rijeka