Pregled po projektu: Analiza ljudskog i korporativnog glasa na društvenim medijima u hotelskoj industriji (MB: --ZIP-UNIRI-116-5-19)
Pronađeno 4 radova
-
1.Minor, Katarzyna; Mušanović, Jelena; Dorčić, Jelena; Bratec, MihaVisual Social Media Communication of Italian Luxury Hotels and the Pandemic: An AI-Assisted Content Analysis // Information and Communication Technologies in Tourism 2023 / Ferrer-Rosell, Berta ; Massimo, David ; Berezina, Katerina (ur.).
Johannesburg, Južnoafrička Republika: Springer, 2023. str. 148-153 doi:10.1007/978-3-031-25752-0_16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Mušanović, Jelena; Dorčić, JelenaTopic modelling of Croatian five-star hotel brands posts on Facebook using Latent Dirichlet Allocation // ECONOMICS AND BUSINESS OF THE POST COVID-19 WORLD / Drezgić, Saša ; Host, Alen ; Tomljenović, Marko ; Živković, Saša (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 161-179 -
3.Mušanović, Jelena; Dorčić, Jelena; Gregorić, MajaCorporate communication on social media: a case study before and during pandemic COVID-19 // Corporate Communications: An International Journal (2023) doi:10.1108/CCIJ-07-2022-0085 (međunarodna recenzija, online first)
-
4.Mušanović, Jelena; Dorčić, Jelena; Baldigara, TeaSentiment analysis of social media content in Croatian hotel industry // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 9 (2021), 1; 37-57 doi:10.31784/zvr.9.1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)