Pregled po projektu: Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (MB: NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19)
Pronađeno 14 radova
-
1.First Komen, Ivana; Vujičić, MajaAll That Glitters Is Not Gold: Beyond Online Hotel Reviews // Tourism and hospitality management, 28 (2022), 3; 575-595 doi:10.20867/thm.28.3.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Kosovac, MelanieStrahovi potrošača tijekom COVID-19 pandemije i njihov utjecaj na online i offline kupnju, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Novak, MartinUpotreba različitih oblika komunikacije u svrhu ostvarenja cilja crowdfunding projekta, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Živković, BiljanaDvosmislenost i konflikt uloge influencera, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Bašić, IvonaUčinak suradnje s influencerima prilikom oglašavanja putem Instagram nagradnih natječaja, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Baldigara, Valentina; First Komen, IvanaTravel Insurance Online Intermediary Platforms: Factors of Influence on Behavioral Intention and the Role of Innovation Adoption Type // Proceedings of FEB Zagreb 12th International Odyssey Conference on Economics and Business / Načinović Braje, Ivana ; Jaković, Božidar ; Ferjanić Hodak, Danijela (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics & Business, University of Zagreb, 2021. str. 1042-1056 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Banušić, NinaUšteda vremena i novca korištenjem online bankarstva, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
8.Baldigara, ValentinaSpremnost ugovaranja putnog osiguranja online posredničkom platformom: razlike između potrošača različite sklonosti usvajanju inovacija, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
9.Hajdinjak, AntoniaStvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram, 2020., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
10.Prajz, PaolaFaktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
11.Ivkić, DajanaSpecifičnosti influencera na društvenim mrežama u odnosu na slavne osobe, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
12.Dočkal, NikolinaFaktori od utjecaja na povjerenje influenceru, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
13.Brusić, BartolUsporedba uspješnosti Google Ads oglasa na pretraživačkoj i prikazivačkoj mreži, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
14.Brajković, JosipUUtjecaj podudarnosti influencera i marke te bliskosti influencera i potrošača na namjeru kupnje i preporuke marke, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka