Pregled po projektu: Formalno obrazovanje u funkciji održivog razvoja (forOR) (MB: UIP-2017-05-2031)
Pronađeno 14 radova
-
1.Vukelić, Nena; Rončević, NenaWillingness to Act in Climate Change Context: Student Teachers' Perspective // European Conference on Educational Research (ECER) - Education in a Changing World: The impact of global realities on the prospects and experiences of educational research
Yerevan, Armenia, 2022. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
2.Čekolj, Nadja; Ćulum Ilić, Bojana; Brajdić Vuković, Marija„Volonterstvo nam je sve približilo, sve je postalo prirodnije i normalnije“ – volonterski programi u formalnom obrazovnom sustavu // Third International Conference "Why Still Education?" Humanism, Posthumanism, Anti-humanism: educational perspectives Treća međunarodna konferencija "Čemu još obrazovanje?" Humanizan, posthumanizam, anti- humanizam: obrazovne perspektive
Beograd, Srbija, 2022. str. 24-24 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Čekolj, Nadja; Brajdić Vuković, Marija; Ćulum Ilić, Bojana„Bilo je lijepo tu monotoniju škole razbiti aktivnostima volonterskog kluba“ – dobrobiti školskih volonterskih programa za vrijeme pandemije i potresa // Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?
Zagreb, Hrvatska, 2022. str. 64-64 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Vukelić, NenaKognitivno intervjuiranje kao metoda predtestiranja upitničkih mjera // Psihologijske teme, 31 (2022), 2; 277-298 doi:10.31820/pt.31.2.4 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Vukelić, NenaStudent Teachers’ Readiness to Implement Education for Sustainable Development // Education sciences, 12 (2022), 8; 505, 12 doi:10.3390/educsci12080505 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Vukelić, NenaTeacher Action Competence in Education for Sustainable Development // Sodobna pedagogika, 73 (2022), 139; 180-194 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Vukelić, Nena; Rončević, Nena; Toljan, SvenStudent Teachers’ Willingness to Act in the Climate Change Context // Social sciences (Basel), 11 (2022), 2; 1-16 doi:10.3390/socsci11020047 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Vukelić, Nena; Rončević, NenaStudent Teachers’ Sustainable Behaviors: Testing a Model // European Conference on Educational Research (ECER) - Education and Society: expectations, prescriptions, reconciliations
Geneva, Switzerland (online), 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
9.Vukelić, NenaPrediktori razine namjere budućih nastavnika za implementaciju obrazovanja za održivi razvoj, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
10.Vukelić, Nena; Rončević, NenaStudent Teachers’ Sustainable Behavior // Education sciences, 11 (2021), 12; 1-14 doi:10.3390/educsci11120789 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Vukelić, Nena; Čekolj, Nadja; Gregorović Belaić, ZlatkaZastupljenost održivog razvoja u studijskim programima učiteljskih studija u Hrvatskoj // U mreži paradigmi: Pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju - Zbornik u čast dr.sc. Branku Rafajcu, profesoru emeritusu / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 147-168 -
12.Rončević, Nena; Lončarić, DarkoValidacija mjernih instrumenata u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj // U mreži paradigmi: pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 115-145 -
13.Vukobratović, Jelena; Rončević, NenaOdgoj i obrazovanje za održivi razvoj kao obrazovni imperativ nastavničke profesije: „Od bilo kakvih materijala važniji je osobni primjer” // SUVREMENI TRENDOVI I IZAZOVI NASTAVNIČKE PROFESIJE Zbornik Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci / Ćulum Ilić, Bojana ; Buchberger, Iva (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 95-116 -
14.Kušić, Siniša; Vrcelj, Sofija; Zovko, AnitaSustainability of adult education: Andragogues as change agents // International Journal of Social Sciences and Education Research, 6 (2020), 3; 443-449 doi:10.24289/ijsser.759203 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)