Pregled po projektu: ICT i položaj studenta u Bolonjskom procesu (MB: MZOS-303-0000000-0982)
Pronađeno 69 radova
-
1.Močinić, Snježana; Tatković, NevenkaUloga pedagoške prakse u razvoju kompetencija budućih učitelja // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 215-230 -
2.Močinić, Snježana; Civitico, AlessandraAttività dell'alunno ed esperimenti nell'insegnamento della natura e società // Aktivnosti učencev v učnem procesu. / Hozjan, Dejan (ur.).
Koper: Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem, 2015. str. 357-372 -
3.Močinić, Snježana; Feresin, Catina; Moscarda, ArianaClassroom management in the teaching practice at primary school // Education for development / Tatković, Nevenka ; Blažević, Iva ; Radetić-Paić, Mirjana ; Ružić-Baf, Maja ; Šuran, Fulvio ; Zuliani, Đeni (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti u Puli Sveučilišta u Rijeci, 2014. str. 144-169 -
4.Feresin, Catina; Močinić, Snježana; Tatković, NevenkaManaging a primary school class: an empirical study // International journal of students research in technology and management, vol. 1 (2013), n.1; 1-9 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
5.Feresin, Catina; Močinić, Snježana; Tatković, NevenkaShould parent-child therapy include teachers to treat depressed preschoolers when caregiver shows affective disorders? // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, vol. 62 (2013), br. 1; 75-84 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Iva ĆatićBEYOND FRAGMENTATION: DIDACTICS, LEARNING AND TEACHING IN EUROPE, 2011, Opladen & Farmington Hills: Barbara Budrich Publishers, 432 str. // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 162-166 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
7.Močinić, Snježana; Lazarić, LorenaUloga i zadaće učitelja u odgojno-obrazovnom procesu // Education between Tradition and Modernity. vol.1 / Barakoska Aneta i dr. (ur.).
Skopje: Institute of Pedagogy, Faculty of Philosophy - Skopje, Faculty of Philosophy - Skopje, Republic of Macedonia, 2013. str. 434-451 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Nevenka TatkovićInclusion of Students with Special Needs in the Pre-School Training University Studies - Some Croatian Experiences // Inkluzija v sodobni šoli / Dejan Hozjan, Marko Strle (ur.).
Koper: Univerzitetna založba Annales, 2012. str. 159-178 -
9.Ćatić, IvaKompetencije i kompetencijski pristup obrazovanju // Pedagogijska istraživanja, 9 (2012), 1-2; 175-189 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Juraković, Linda; Nevenka, TatkovićKreativnost kao oblik komunikacije u odgojno- obrazovnom radu // Društvo i tehnologija. / Darja Mustić (ur.).
Zagreb: Croatian Communication Association and International Federation of Communication Association., 2012. str. 647-653 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Juraković, Linda; Tatković, NevenkaSuvremeni školski menadžment – izazov za osnovne i srednje škole // Društvo i tehnologija Society and Technology 2012- Dr. Juraj Plenković / Darja Mustić (ur.).
Zagreb: Croatian Communication Association , and International Federation of Communication Association., 2012. str. 380-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Tatković, Nevenka; Juraković, LindaRazvoj kulturnog menadžmenta u uvjetima globalizacije obrazovanja // Interkulturna pedagogija: prema novim razvojima znanosti u odgoju / Koraljka Posavec, Marija Sablić (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 316-325 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Tatković, Nevenka; Močinić, SnježanaUčitelj za društvo znanja. Pedagogijske i tehnologijske paradigme bolonjskoga procesa. Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2012 (monografija)
-
14.Tatković, Nevenka; Močinić, SnježanaTeorijske i praktične dimenzije obrazovanja učitelja o dijalektičkom odnosu kulture i održivosti // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 409-418 -
15.Tatković, Nevenka; Močinić, SnježanaProfesionalne kompetencije budućih učitelja u kontekstu stručno-pedagoške prakse // Pedagoška praksa i proces razvijanja kompetencija studenata budućih učitelja u Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji / Valenčić Zuljan, Milena ; Gojkov, Grozdanka ; Rončević, Anita ; Vogrinc, Janez (ur.).
Vršac: Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu Mihailo Palov, 2012. str. 51-78 -
16.Juraković, Linda; Tatković, Nevenka, Juričić, MarijanaMenadžment osnovnih i srednjih škola // Edukacja, Technika, Informatyka / Education, Technology, Computer Science, 2 (2011), 1; 175-190 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Močinić SnježanaMikropoučavanje i proces stjecanja učiteljskih kompetencija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 2; 165-179 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
18.Mušanović, Marko; Lukaš, MirkoOsnove pedagogije
Rijeka: Hrvatsko futurološko društvo, 2011 -
19.Tatković, NevenkaTeacher education curriculum for sustainable development // Comapartive Education, Teacher Tarining, Education Policy, Social Inclusion, History of Education / Nikolay Popov, Charl Wolhuter, Bruno Leutwyler, Marinela Mihova, Jarnes Ogunleye (ur.).
Sofija: Bulgarian Comparative Education Society, Bureau For Educational Services, 2011. str. 131-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Tatković, NevenkaTechnological aspects of quality of education for sustainable development // Comapartive Education, Teacher Tarining, Education Policy, Social Inclusion, History of Education / Nikolay Popov, Charl Wolhuter, Bruno Leutwyler, Marinela Mihova, Jarnes Ogunleye (ur.).
Sofija: Bulgarian Comparative Education Society, Bureau for Educational Services, 2011. str. 139-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Tatković, NevenkaThe Development of Teacher Competences in the Context of the Croatian Qualifications Framework and the Bologna process // Edukacja, Technika, Informatyka / Education, Technology, Computer Science, 2 (2011), 290-305 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Juraković , Linda; Tatković, Nevenka; Juričić, MarijanaManagement of Primary and Secondary Schools // Edukacja, Technika, Informatyka / Education, Technology, Computer Science, 2 (2011), 175-190 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Močinić, Snježana; Močinić, AndreaStručno-pedagoška praksa i razvoj učiteljskih kompetencija // International Scientific Symposium "Education between tradition and modernity"
Ohrid, Sjeverna Makedonija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
24.Močinić SnježanaStrategije aktivnog poučavanja u visokoškolskoj nastavi // Monografija međunarodnog znanstvenog skupa "Suvremene strategije učenja i poučavanja" II. dio / Kadum Vladimir (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 899-907 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Tatković, NevenkaEducation system in Croatia, with special emphasis on primary education: recent trends and issues // Education in South Eastern Europe / Kaloglannski, P ; Karras, K.G. ; Wolhuter, C.C. (ur.).
Potchefstroom: Platinum Press, 2011. str. 37-52