Pregled po projektu: Medijacijska uloga emocija u procesu samoregulacije učenja (MB: MZOS-269-1301676-0821)
Pronađeno 85 radova
-
1.Bajić, Zlatko; Sorić, IzabelaPovezanost školskog nasilja s emocionalnom kompetencijom i doživljenim emocijama kod učenika // Sažeci priopćenja XIX. Dana psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2014. str. 74-74 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Burić, Irena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanRazvoj i validacija Upitnika emocionalne regulacije u obrazovnom kontekstu // Sažeci priopćenja XIX. Dani psihologije u Zadru / Slišković, Ana (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2014. str. 83-83 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Sorić, IzabelaUloga ciljnih orijentacija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 105-106 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Burić, IrenaUloga emocija u procesu samoregulacije učenja // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 35-35 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Burić, Irena; Sorić, IzabelaPosredujuća uloga kognitivnih procjena u povezanosti socijalne okoline učenika i ugodnih ispitnih emocija // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 39-39 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Sorić, Izabela; Burić, IrenaAnksioznost i bespomoćnost u ispitnim situacijama – doprinosi učeničkih ciljnih orijentacija, voljnih strategija i školskog postignuća // Knjiga sažetaka 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju? / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna, (ur.).
Zagreb: Željeznička tiskara Zagreb, 2014. str. 38-38 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Sorić, IzabelaSamoregulacija učenja. Možemo li naučiti učiti.. Jasrebarsko: Naklada Slap, 2014 (monografija)
-
8.Sorić, Izabela; Ivanov, Lozena; Penezić, ZvjezdanOdnos kontrole i vrijednosti postignuća s emocijama doživljenim u ispitnim situacijama // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. str. 194-194 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Ivanov, Lozena; Sorić, Izabela; Penezić, ZvjezdanOdnos percipirane vrijednosti studiranja, kontrole postignuća i zadovoljstva studijem // Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije : knjiga sažetaka / Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica, Barbara ; Lopižić, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2013. str. 183-183 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Bajić, ZlatkoPovezanost emocionalne inteligencije i samopoštovanja učenika s emocijama i nasiljem doživljenim u školi, 2013., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
11.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaBig Five Personality Traits, Cognitive Appraisals and Emotion Regulation Strategies as Predictors of Achievement Emotions // Psihologijske teme, 22 (2013), 2; 325-349 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Sorić, Izabela; Penezić, Zvjezdan; Burić, IrenaDoprinosi osobina ličnosti, motivacijskih vjerovanja i interesa za studij metakognitivnoj regulaciji učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 250-250 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Penezić, Zvjezdan; Ombla, Jelena; Mišlov, Mate; Juković, MarinaNeki korelati zadovoljstva uspjehom kod učitelja i studenata razredne nastave // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 243-243 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Muradić, SanelOdnos između samopoštovanja, emocionalne regulacije i akademskog uspjeha s obzirom na izraženost perfekcionizma kod studenata, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Mostar
-
15.Šimić Šašić, Slavica; Sorić, Izabela; Klarin, MiraDoprinos ponašanja nastavnika komponentama samoreguliranog učenja i školskom uspjehu učenika // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažetci radova / Penezić, Zvjezdan ; Ćubela Adorić, Vera ; Ombla, Jelena ; Slišković, Ana ; Sorić, Izabela ; Valerjev, Pavle ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 148-148 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Trogrlić, IvanaDosada u školi: „Odnos darovitosti, dosade i školskog postignuća“, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
17.Marinović, Ana; Penezić, Zvjezdan; Sorić, Izabela; Šunjić, MarijanaPersonality traits, goal orientations, self-efficacy, and value of learning as predictors of achievement in chemistry // Review of Psychology 19(1) / Buško, Vesna (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 91-91 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Ahmeti, IvaOdnos dimenzija ličnosti i nekih aspekata zadovoljstva studiranjem, 2012., diplomski rad, diplomski, Odjel za psihologiju, Zadar
-
19.Marinović, AnaSamoregulacija emocija u školskoj situaciji, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Mostar, BiH
-
20.Sorić, Izabela; Burić, Irena; Penezić, ZvjezdanTHE MEDIATING ROLE OF LEARNING GOAL ORIENTATIONS IN THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND ACADEMIC ACHIEVEMENT // Book of Abstracts 16th European Conference on Personality Psychology / Di Bias, Lisa ; Carnaghi, Andrea ; Ferrante, Donatella ; Piccoli, Valentina (ur.).
Trst: Universita Degli Studi di Trieste, 2012. str. 230-231 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Sorić, IzabelaPersonality, Motivational Beliefs and Contextual Variables as Predictors of Metacognitive Self-Regulation // Proceedings of the 5th Biennial Meeting of the EARLI Special Interest Group 16 Metacognition / Cantoia, Manuela ; Colombo, Barbara ; Gaggioli, Andrea ; Girani De Marco, Barbara (ur.).
Milano: EDUCatt, 2012. str. 82-82 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Šimić Šašić, SlavicaKvaliteta interakcije nastavnika i učenika na različitim razinama obrazovanja, 2012., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
23.Burić, Irena; Sorić, IzabelaThe role of test hope and hopelessness in self-regulated learning : Relations between volitional strategies, cognitive appraisals and academic achievement // Learning and individual differences, 22 (2012), 4; 523-529 doi:10.1016/j.lindif.2012.03.011 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Macuka, Ivana; Smojver-Ažić, Sanja; Burić, IrenaPosredujuća uloga emocionalne regulacije u odnosu roditeljskog ponašanja i prilagodbe mlađih adolescenata // Društvena istraživanja, 21 (2012), 2; 383-403 doi:0.5559/di.21.2.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Pavlović, ŽanaNeke osobine ličnosti, izvori stresa na poslu i načini suočavanja kod predškolskih odgojitelja, 2011., postdiplomski specijalisticki, Filozofski fakultet, Zagreb