Pregled po projektu: Razvoj diskurzivne kompetencije u medjujeziku učenika stranoga jezika (MB: MZOS-244-1301001-0917)
Pronađeno 50 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Čurković-Kalebić, SanjaTeacher Talk in Foreign Language Teaching. Split: Redak, 2008 (monografija)
-
1.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse Markers Like, Sort of and Kind of in the Spoken Discourse of Advanced L2 Students of English // The Practice of Foreign Language Teaching: Theories and Applications / Akbarov, Azamat (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2015. str. 493-505 -
2.Čurković-Kalebić, SanjaOn the Use of Intensifiers in the Spoken Discourse of L2 Students of English // UZRT 2014 Empirical Studies in Applied Linguistics / Letica Krevelj, Stela ; Mihaljević Djigunović, Jelena (ur.).
Zagreb: FF Press, 2015. str. 131-140 -
3.Čurković-Kalebić, SanjaEFL Classroom Interaction: Learner Questions and Teacher Answers // UZRT 2012: Empirical Studies in English Applied Linguistics / Mihaljević Djigunović, Jelena ; Medved Krajnović, Marta (ur.).
Zagreb: FF Press, 2013. str. 201-210 -
4.Šegedin, Danijela"Teacher, Please, Can you me Give your Pen?": A Cross-sectional Study of Croatian Elementary School Students’ Interlanguage Pragmatic Development // The First Ten Years of English Studies in Split / Čurković Kalebić, Sanja ; Willems, Brian (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 224-257 -
5.Čurković-Kalebić, SanjaRepetition in Learner Talk // The First Ten Years of English Studies in Split / Čurković-Kalebić, Sanja ; Willems, Brian (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 59-80 -
6.Šegedin, DanijelaImplicitne teorije učenika o jezičnoj darovitosti // Zbornik radova / Vučo, Julijana ; Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2009. str. 30-46 -
7.Čurković-Kalebić, SanjaOn the Use of Compensatory Strategies in Learner Interlanguage // UPRT 2007: Empirical Studies in English Applied Linguistics / Horvath, Jozsef ; Nikolov, Marianne (ur.).
Pečuh: Lingua Franca Csoport, 2009. str. 269-279 -
8.Vickov, GloriaLearners´ own cultural identity in early language learning // Teaching modern languages to young learners: teachers, curricula and materials / Nikolov, Marianne ; Mihaljević Djigunović, Jelena ; Lundberg, Gun ; Flanagan, Tanya ; Mattheoudakis, Marina (ur.).
Graz: European Centre for Modern Languages, 2007. str. 105-119 -
1.Vickov, GloriaIstraživanja diskursnih oznaka u govorenju na engleskom kao stranom jeziku // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 4 (2011), 271-289 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
2.Rajić, Dragana; Šegedin, Danijela; Čurković Kalebić, SanjaAn insight into the Language Learning Styles of Croatian elementary school EFL learners // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 4 (2011), 237-253 (recenziran, članak, znanstveni)
-
3.Mihaljević Djigunović, Jelena; Vickov, GloriaAcquisition of Discourse Markers - Evidence from EFL Writing // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, LV (2010), 255-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Vickov, GloriaTerminološka previranja u teorijskom određivanju diskursnih oznaka // Fluminensia : časopis za filološka istraživanja, 22 (2010), 2; 95-110 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Šegedin, DanijelaReported speech: corpus-based findings vs. EFL textbook presentations // ELOPE, V (2008), 1-2; 199-213 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Vickov, GloriaŠTO NEDOSTAJE „ MAGARCU“ I „ RUŽMARINU“ ? (O VOKABULARU U RANOM UČENJU STRANOGA JEZIKA) // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 37 (2008), 4; 337-357 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Čurković-Kalebić, Sanja3rd International Conference on Classroom-Oriented Research: Reconciling Theory and Practice // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 42 (2013), 4; 386-388 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
2.Čurković-Kalebić, Sanja22. međunarodni znanstveni skup Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku // METODIKA časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 10 (2009), 1; 318-319 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
1.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse markers in EFL teacher talk: the case of okay // Language as Information: Proceedings from the CALS Conference 2012 / Peti-Stantić, Anita ; Stanojević, Mateusz Milan (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2014. str. 55-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse Markers Like, Sort of and Kind of in the Spoken Discourse of Advanced L2 Students of English // Applying Intercultural Linguistic Competence to Foreign Language Teaching and Learning / Akbarov, Azamat (ur.).
Sarajevo: Internacionalni Burč univerzitet, 2014. str. 1940-1952 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Vickov, GloriaInvestigating L1 influence on the acquisition of L2 discourse markers // Language as information : proceedings from the CALS conference 2012 / Peti-Stantic, Anita ; Stanojevic, Mateusz-Milan (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2014. str. 71-89 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse markers in the talk of non-native speaker teachers of English // Multilingual Theory and Practice in Applied Linguistics / Archibald, Alasdair N. (ur.).
London : Delhi: Scitsiugnil Press, 2013. str. 91-95 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Vickov, GloriaUporaba diskursnih oznaka i kvaliteta učeničkih sastavaka // Aktualna istraživanja u primijenjenoj lingvistici: Zbornik radova s 25. međunarodnog skupa HDPL-a održanog 12.-14. svibnja 2011. u Osijeku / Leonard Pon, Vladimir Karabalić, Sanja Cimer (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2012. str. 363-377 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Čurković-Kalebić, SanjaCreativity in Pre-Service Teaching of L2 Students of English // ATEE 2009 Annual Proceedings / Montane, Mireia, Salazar, Joana (ur.).
Brisel: ATEE, 2010. str. 32-42 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Čurković-Kalebić, SanjaThe Use of Sentence Adverbials in the Written Discourse of L2 Students of English: results of an analysis // Proceedings of the BAAL Annual Conference 2008 / Edwardes, Martin (ur.).
London : Delhi: The British Association for Applied Linguistics, 2009. str. 71-74 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Čurković-Kalebić, SanjaTretiranje pogrešaka u govoru učenika stranog jezika: mišljenje i stavovi učenika // Lingvistika javne komunikacije: komunikacija u nastavi i komunikacijska gramatika / Pavičić-Takač, Višnja, Bagarić, Vesna, Brdar, Mario, Omazić, Marija (ur.).
Zagreb : Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, 2009. str. 65-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Čurković-Kalebić, SanjaPrema novom kurikuluku u obrazovanju nastavnika engleskog jezika // Prema novom kurikulumu u odgoju i obrazovanju / Bacalja, R. (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece, 2007. str. 81-92 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Čurković-Kalebić, SanjaTeaching practice in pre-service foreign language teacher education: students'experiences and personal views // Co-operative Partnerships in Teacher Education/Proceedings of the 31st Annual ATEE Conference / Brejc, Mateja (ur.).
Ljubljana: The National School for Leadership in Education, 2007. str. 653-660 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Čurković-Kalebić, SanjaUloge nastavnika i učenika u nastavi stranog jezika // Jezik i identiteti / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2007. str. 125-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Ćurković Denona, KatarinaVažnost jezičnog i kulturnog identiteta u podučavanju pomorskog engleskog jezika // Jezik i identiteti / Jagoda Granić (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2007. str. 133-143 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse Markers in L2 and L1 Conversations // ELLSTAT-Book of Abstracts
Beograd: Faculty of Philology, University of Belgrade, 2015. str. 43-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Čurković Kalebić, SanjaThe use of discourse markers in the spoken discourse of L2 students of English // AILA World Congress 2014: One World/Many Languages
Brisbane, Australija, 2014. str. 267-267 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Čurković-Kalebić, SanjaRepetitions in English and Croatian Conversations // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja/Multidisciplinary Approach to Multilingualism. Knjižica sažetaka/Book of Abstracts / Cergol Kovačević, Kristina, Udier, Sanda Lucija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku. Srednja Europa, 2014. str. 21-22 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Čurković-Kalebić, SanjaPeer Observation in Pre-Service Teacher Education: EFL Student Teachers' Experiences and Attitudes // Educating for the Future
Halden, Norveška, 2013. str. 71-72 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Čurković-Kalebić, SanjaThe Role of Self-Observation in Pre-Service Teacher Education // Teacher Education Policies and Professionalisation
Eskişehir, Turska, 2012. str. 169-170 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse markers in the talk of non-native speaker teachers of English // 45th Annual Meeting of the British Association for Applied Linguistics/Book of Abstracts
Southampton, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2012. str. 121-121 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Čurković-Kalebić, SanjaDiscourse markers in EFL teacher talk: the case of okay // Jezik kao informacija / Language as Information Knjiga sažetaka / Book of Abstracts / Peti-Stantić, Anita/Stanojević, Mateusz-Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku Srednja Europa, 2012. str. 41-42 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Vickov, GloriaInvestigating L1 influence on the L2 acquisition of discourse markers // EUROSLA 21
Stockholm: Stockholm University ; Riksbankens Jubileumsfond, 2011. str. 77-78 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Čurković-Kalebić, SanjaTurn Taking in Learner Talk // Applied Linguistics: Global and Local
Aberdeen, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2010. str. 67-67 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Čurković-Kalebić, SanjaClassroom observation as a learning tool in pre-service teacher education // Responsibility, challenge and support in teachers' life-long professional development / Golnhofer, Erzsebet ; Magdolna Kimmel (ur.).
Eger: Eszterhazy Karoly College, 2010. str. 123-123 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Čurković-Kalebić, SanjaCreativity in Pre-Service Teaching of L2 Students of English // Knowledge Creativity in Teacher Education for Knowledge Creation / Mireia Montane Tuca, Joana Salazar Noguera (ur.).
Palma de Mallorca: Universitat de les Illes Balears, 2009. str. 61-61 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Čurković-Kalebić, Sanja; Šegedin, DanijelaUporaba glagolskih vremena u međujeziku učenika engleskoga jezika // Prostor i vrijeme u jeziku: jezik u prostoru i vremenu (XXIII. međunarodni znanstveni skup, HDPL 2009.) / Brdar, Mario ; Omazić, Marija (ur.).
Osijek: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera, 2009. str. 56-56 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Čurković-Kalebić, SanjaCulture Teaching Strategies: Experiences of Foreign Language Student Teachers // Teacher Education, Facing the Intercultural Dialogue
Brisel: Vrije Universitet Brussel/ATEE, 2008. str. 108-109 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Čurković-Kalebić, SanjaBecoming a Foreign Language Teacher // 16th Annual HUPE Conference / Tatjana Mioković, Evelina Miščin (ur.).
Šibenik, Hrvatska: HUPE, 2008. str. 9-9 (pozvano predavanje, sažetak, znanstveni) -
15.Čurković-Kalebić, SanjaThe Use of Compensatory Strategies in Learner Interlanguage // UPRT 2007 Empirical Studies in English Applied Linguistics
Mađarska, 2007. str. 2-2 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Čurković-Kalebić, SanjaForeign Language Student Teachers' Feedback on Their Initial Teaching Practice // 32nd Annual ATEE Conference/Book of Abstracts / Glynn Kirkham, Richard Ralph & Julie Richmond-Lunn (ur.).
Wolverhampton: University of Wolverhampton, CELT, 2007. str. 48-48 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Ćurković Denona, KatarinaPlaniranje sata engleskog kao stranog jezika: opažanja studenata // Jezična politika i jezična stvarnost / Jagoda Granić (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2007. str. 18-18 (demonstracija, sažetak, ostalo) -
18.Čurković-Kalebić, Sanja; Dukić, MirjanaMaterinski jezik u razrednoj interkaciji u ranom učenju stranog jezika // 21. međunarodni znanstveni skup Jezična politika i jezična stvarnost, knjižica sažetaka / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2007. str. 18-18 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Čurković Kalebić, SanjaTeacher Talk in Foreign Language Classrooms // 17th Annual HUPE Conference
Opatija, Hrvatska, 2009. (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Šegedin Borovina, DanijelaRazvoj pragmatičke kompetencije u međujeziku hrvatskih učenika engleskoga kao stranoga jezika, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Čurković-Kalebić, SanjaOn the Use of Conjunctions in Learner Talk in Foreign Language Teaching, 2008. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).