Pregled po projektu: Oblikovanje i vrednovanje inteligentnih sustava e-učenja. (MB: MZOS-177-0361994-1996)
Pronađeno 74 radova
-
1.Grubišić, Ani; Žitko, Branko; Stankov, SlavomirStudent model initialization using domain knowledge ontology representative subset // Journal of technology and science education, 10 (2020), 1; 60-71 doi:10.3926/jotse.755 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Grubišić, Ani; Slavomir, Stankov; Branko, ŽitkoAdaptive courseware model for intelligent e- learning systems // International Journal of Information Technology and Computer Science (IJITCS)
Pariz, Francuska, 2014. str. 74-81 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Grubišić, Ani; Slavomir, Stankov; Branko, ŽitkoStereotype Student Model for an Adaptive e-Learning System // Special Journal Issue on Advances in Information and Intelligent Systems, World Academy of Science, Engineering and Technology (issue 76)
Venecija, Italija, 2013. str. 20-27 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Grubišić, Ani; Slavomir, Stankov; Peraić, IvanOntology based approach to Bayesian student model design // Expert systems with applications, 40 (2013), 13; 5363-5371 doi:10.1016/j.eswa.2013.03.041 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Krpan, Divna; Stankov, SlavomirEducational Data Mining for Grouping Students in E-learning System // Proceedings of the ITI 2012 34th Int. Conf. on Information Technology Interfaces / Luzar-Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb: University Computing Centre, University of Zagreb, 2012. str. 207-212 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Klarin, Karmen; Mladenović, SašaThe method of knowledge distribution and use in public administration // IEEE Proceedings of MIPRO 2012 Jubilee 35th International Convention / Petar Biljanović (ur.).
Opatija, Hrvatska: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 2056-2061 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Grubišić, AniModel prilagodljivog stjecanja znanja učenika u sustavima e-učenja, 2012., doktorska disertacija, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
-
8.Stankov, Slavomir; Glavinic, Vlado; Krpan, DivnaGroup Modeling in Social Learning Environments // International journal of distance education technologies, 10 (2012), 2; 39-56 doi:10.4018/jdet.2012040103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Tomaš, Suzana; Stankov, Slavomir; Grubišić AniEvaluating effectiveness of learning and teaching using MOODLE in primary education // Digital technologies and new forms of learning / Milat, Josip (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 401-4011 -
10.Žitko, BrankoInteligentni tutorski sustav zasnovan na obradi kontroliranog jezika nad ontologijom // Digital technologies and new forms of learning / Milat, Josip (ur.).
Split, Hrvatska: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 430-439 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Škiljo, MelitaPortal kao element obrazovanja u srednjoj školi, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
-
12.Ćudina, DajanaPortal kao element obrazovanja u osnovnoj školi, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
-
13.Musulin, MarinVrednovanje sustava e-učenja metodom eksperimenta, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
-
14.Mladenović, MonikaDinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
-
15.Krpan, Divna; Bilobrk, IvanIntroductory Programming Languages in Higher Education // Computers in Education (Računala u obrazovanju) / Čičin-Šain, Marina ; Uroda, Ivana ; Turčić-Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivana (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2011. str. 375-380 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
16.Kuvač, Haidi; Stankov, SlavomirStudent modelling in blended learning environment // 22nd International Conference 2011 / hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 29-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
17.Tasovac, MarijaSustavi e-učenja u ranom primarnom obrazovanju (otočna škola), 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Split, Split
-
18.Balić, IvanOblikovanje komponente za mrežni prikaz znanja u inteligentnom tutorskom sustavu, 2011., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno matematički fakultet, Split
-
19.Ćirić, TanjaDubinska analiza podataka u sustavima e-učenja, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
-
20.Rajić, JelenaInformacijska i komunikacijska tehnologija u osnovnoj školi(slučaj studij 6. razred), 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
-
21.Dugonjić, MariaSustav e-učenja u ranom primarnom obrazovanju, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Split, Split
-
22.Mladenović, Saša; Rosić, Marko; Štula, MajaFraud Detection in Interoperable Information Systems // Computer technology and application, 2 (2011), 7; 530-538 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Grubišić, AniA Meta-Analytic Estimation of a Common Effect Size from a Series of Experiments Related To an E-Learning System Effectiveness Evaluation // Intelligent Tutoring Systems in E-Learning Environments: Design, Implementation and Evaluation. / Stankov, Slavomir ; Glavinić, Vlado ; Rosić, Marko (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2011. str. 327-341 -
24.Mladenović, SašaInteroperabilnost u hijerarhijskim i heterogenim sustavima, 2011., doktorska disertacija, Fakultet Elektrotehnike, Strojarstva i Brodogradnje, Split
-
25.Žitko, BrankoOverlay Method in Testing Knowledge by Natural Language Dialogue // Intelligent Tutoring Systems in E-Learning Environments: Design, Implementation and Evaluation / Stankov, Slavomir ; Glavinić, Vlado ; Rosić, Marko (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2011. str. 187-207