Pregled po projektu: Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (MB: MZOS-130-1301676-1357)
Pronađeno 60 radova
-
1.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaStruktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // Društvena istraživanja, 22 (2013), 3; 475-495 doi:10.5559/di.22.3.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Hrebac, MarijaUtjecaj humora na anksioznost i učinak u rješavanju problemskih matematičkih zadataka, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
3.Jurjević, AnamarijaKauzalne atribucije uspjeha, rodne uloge i rodni stereotipi kao odrednice obrazovnih ishoda u matematici, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
4.Rovan, DariaPerfectionism and motivation for learning mathematics in higher education // 15th Biennal Conference of the European Association for Research in Learning and Instruction EARLI
München, Njemačka, 2013. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Rovan, DariaStruktura epistemičkih uvjerenja o matematici kod studenata tehničkih fakulteta // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Kuterovac-Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Brekalo, Katarina; Pavlin-Bernardić, NinaStavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 220-220 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Kušić, MatejaSamoiskazano samoodmaganje u situaciji rješavanja testa kognitivnih sposobnosti, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
8.Pavlin-Bernardić, Nina; Mateša, BarbaraIllusion of linearity in area and volume problems: Do metacognitive and visual scaffolds help university students? // Review of psychology, 19 (2012), 2; 141-146 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Brekalo, KatarinaStavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
10.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaSubjektivna vrijednost znanja matematike - rezultati s različitih obrazovnih razina // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Hrženjak, EmaEpistemička uvjerenja i samoregulacija pri učenju matematike, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
12.Mateša, BarbaraUtjecaj vizualne i metakognitivne pomoći na jačinu izraženosti iluzije linearnosti u zadacima površine i volumena, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
13.Rovan, DariaPovezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata // Suvremena Psihologija, 15 (2012), 1; 81-95 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Rovan, DariaThe relationships between perfectionism, epistemic beliefs, self-efficacy, and achievement goals in mathematics // International Conference on Motivation 2012 - Motivation in all Spheres of Life / Martens, Thomas ; Vollmeyer, Regina ; Rakoczy, Kathrin (ur.).
Lengerich: Pabst Science Publishers, 2012. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Rovan, DariaPovezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju // XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova
Zadar, 2012. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Bićanić, Danijel; Rovan, DariaOsobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca // XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova
Zadar, 2012. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Čepo, IvanaPovezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
18.Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Borović, KsenijaPovezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 3-4; 315-326 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Paić-Antunović, JelenaUtjecaj povratne informacije na izraženost iluzije linearnosti u geometrijskim problemskim zadacima, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
20.Bićanić, DanijelOsobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
21.Paić-Antunović, Jelena; Vlahović-Štetić, VesnaThe effect of feedback on the intensity of the illusion of linearity in high-school students’ solving of geometry problems // Review of psychology, 18 (2011), 1; 21-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaIluzija linearnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 47 (2011), 12-17 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
23.Rovan, DariaPovezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb, 2011. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Vlahović-Štetić, Vesna; Lapaine, ValentinIllusion of linearity in multiple choice problems: magnitude of geometric shape's size change // 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction "Education for a Global Networked Society"
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaThe role of competence beliefs, task value, and achievement goals in predicting mathematics anxiety // 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction "Education for a Global Networked Society"
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
26.Rovan, DariaOdrednice odabira ciljeva pri učenju matematike u visokom obrazovanju, 2011., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
27.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan Daria; Vlahović-Štetić, VesnaKad u matematici "više" zapravo znači "manje": Analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe // Psihologijske teme, 20 (2011), 1; 115-130 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Vlahović, Vesna; Rakić, ViniEarly childhood education and care in Croatia // Early childhood education and care: Promotion of the gifted and talented / Austrian research and support centre for the gifted and talented (ur.).
Salzburg: Austrian research and support centre for the gifted and talented, 2011. str. 45-53 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
29.Pavlin-Bernardić, Nina4 • 8 = 36? Dječje pogreške prilikom rješavanja zadataka množenja i njihova računalna simulacija // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa: sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb, 2011. str. 146-146 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Mišurac Zorica, IrenaStudentski i učiteljski stavovi i uvjerenja o matematici // Odgojne znanosti, 12 (2010), 2; 385-397 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Pavlin-Bernardić, NinaŠto su uzroci kulturalnih razlika u matematičkom postignuću? // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 44 (2010), 5-9 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
32.Pavlin-Bernardić, NinaChildren's strategy choices and discoveries: Testing predictions of SCADS in multiplication // JURE 2010
Frankfurt: EARLI, 2010. str. 73-73 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Valentin LapaineIluzija linearnosti u zadacima višestrukog izbora, 2010., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
34.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaStruktura učeničkih motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // XVII. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište, Odjel za psihologiju, 2010. str. 99-99 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
35.Pavlin-Bernardić, NinaStrategije rješavanja matematičkih zadataka: provjera modela dječjeg odabira i otkrivanja strategija, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
36.Vlahović-Štetić, Vesna; Pavlin-Bernardić, Nina; Rajter, MiroslavIllusion of linearity in geometry: Effect in multiple-choice problems // Mathematical thinking and learning, 12 (2010), 1; 54-67 doi:10.1080/10986060903465871 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
37.Vlahović-Štetić, VesnaMatematika za život // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 24 (2009), 2-5 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
38.Pavlin-Bernardić, NinaŠto bi se dogodilo da...? Poticanje viših kognitivnih procesa kod učenika // Dijete, škola, obitelj, 23 (2009), 8-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
39.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, Daria; Vlahović-Štetić, VesnaPreschool children's understanding of basic addition principles // Book of abstracts - EARLI 2009
Amsterdam, Nizozemska, 2009. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaImaju li medvjedići jednak broj bombona? Konceptualno razumijevanje osnovnih svojstava zbrajanja // Suvremena psihologija, 12 (2009), 1; 99-118 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Samardžija, TenaRazvijenost nekih načela brojenja kod djece predškolske dobi, 2009., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
42.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Rovan, Daria i Arambašić, LidijaStavovi, uvjerenja i strah od matematike kod učenika osnovne škole // 19. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka, Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, 2009. str. 82-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.Vlahović-Štetić, Vesna; Vojnović, NarcisaRad s darovitima: stanje u sustavu i moguća poboljšanja // Identifikacija nadarenih - preduvjet potpori njihovom razvitku / Pađen, Barbara (ur.).
Sisak: Hrvatski zavod za zapošljavanje, 2009. str. 47-58 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
44.Pavlin-Bernardić, NinaŠto se krije u genijalnom umu? Razvoj darovitih osoba // Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2009. str. 182-199 -
45.Pavlin-Bernardić, Nina; Rovan, DariaZašto nam je (ponekad) teško učiti? Savladavanje teškoća u učenju // Primijenjena psihologija: pitanja i odgovori / Čorkalo Biruški, Dinka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2009. str. 164-181 -
46.Vojnović, NarcisaStanje, problemi i potrebe u području skrbi o darovitim učenicima u hrvatskom školskom sustavu // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008. str. 79-118 -
47.Arambašić, LidijaPsihološko savjetovanje u području darovitosti // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008. str. 61-78 -
48.Vlahović-Štetić, VesnaTeorijski pristupi darovitosti // Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008. str. 13-22 -
49.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna; Arambašić, LidijaChildren's solving of mathematical word problems: The contribution of working memory // Review of Psychology, 15 (2008), 1-2; 35-43 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
50.Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta; Arambašić, Lidija; Vojnović, Narcisa; Pavlin-Bernardić, NinaDaroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi (Drugo dopunjeno i izmijenjeno izdanje) / Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008