Pregled po projektu: Psihološki faktori učenja matematike: uradak, strategije, motivacija i stavovi (MB: MZOS-130-1301676-1357)
Pronađeno 60 radova
-
1.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaStruktura motivacijskih uvjerenja u matematici i njihova povezanost s obrazovnim ishodima // Društvena istraživanja, 22 (2013), 3; 475-495 doi:10.5559/di.22.3.05 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Hrebac, MarijaUtjecaj humora na anksioznost i učinak u rješavanju problemskih matematičkih zadataka, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
3.Jurjević, AnamarijaKauzalne atribucije uspjeha, rodne uloge i rodni stereotipi kao odrednice obrazovnih ishoda u matematici, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
-
4.Rovan, DariaPerfectionism and motivation for learning mathematics in higher education // 15th Biennal Conference of the European Association for Research in Learning and Instruction EARLI
München, Njemačka, 2013. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Rovan, DariaStruktura epistemičkih uvjerenja o matematici kod studenata tehničkih fakulteta // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Kuterovac-Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Brekalo, Katarina; Pavlin-Bernardić, NinaStavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 220-220 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Kušić, MatejaSamoiskazano samoodmaganje u situaciji rješavanja testa kognitivnih sposobnosti, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
8.Pavlin-Bernardić, Nina; Mateša, BarbaraIllusion of linearity in area and volume problems: Do metacognitive and visual scaffolds help university students? // Review of psychology, 19 (2012), 2; 141-146 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Brekalo, KatarinaStavovi prema matematici učenika osnovne škole i njihovih roditelja, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
10.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaSubjektivna vrijednost znanja matematike - rezultati s različitih obrazovnih razina // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 50-50 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Hrženjak, EmaEpistemička uvjerenja i samoregulacija pri učenju matematike, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
12.Mateša, BarbaraUtjecaj vizualne i metakognitivne pomoći na jačinu izraženosti iluzije linearnosti u zadacima površine i volumena, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
13.Rovan, DariaPovezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata // Suvremena Psihologija, 15 (2012), 1; 81-95 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Rovan, DariaThe relationships between perfectionism, epistemic beliefs, self-efficacy, and achievement goals in mathematics // International Conference on Motivation 2012 - Motivation in all Spheres of Life / Martens, Thomas ; Vollmeyer, Regina ; Rakoczy, Kathrin (ur.).
Lengerich: Pabst Science Publishers, 2012. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Rovan, DariaPovezanost uvjerenja o znanju u matematici s ciljevima postignuća i pristupima učenju // XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova
Zadar, 2012. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Bićanić, Danijel; Rovan, DariaOsobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca // XIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova
Zadar, 2012. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Čepo, IvanaPovezanost akademskog odlaganja s motivacijom za učenje matematike, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
18.Pavlin-Bernardić, Nina; Ravić, Silvija; Borović, KsenijaPovezanost učeničkih stavova i uvjerenja prema matematici i kognitivnih sposobnosti s ocjenama iz matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 3-4; 315-326 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Paić-Antunović, JelenaUtjecaj povratne informacije na izraženost iluzije linearnosti u geometrijskim problemskim zadacima, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
20.Bićanić, DanijelOsobne i okolinske odrednice motivacije za učenje matematike kod srednjoškolaca, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
-
21.Paić-Antunović, Jelena; Vlahović-Štetić, VesnaThe effect of feedback on the intensity of the illusion of linearity in high-school students’ solving of geometry problems // Review of psychology, 18 (2011), 1; 21-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaIluzija linearnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 47 (2011), 12-17 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
23.Rovan, DariaPovezanost ulaganja truda u učenje matematike s ciljevima postignuća, uvjerenjima i osobinama studenata // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Knjiga sažetaka / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb, 2011. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Vlahović-Štetić, Vesna; Lapaine, ValentinIllusion of linearity in multiple choice problems: magnitude of geometric shape's size change // 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction "Education for a Global Networked Society"
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Rovan, Daria; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, VesnaThe role of competence beliefs, task value, and achievement goals in predicting mathematics anxiety // 14th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction "Education for a Global Networked Society"
Exeter, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)