Pregled po projektu: Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj (MB: MZOS-100-1001677-0938)
Pronađeno 80 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Domazet, Mladen; Dumitru, Daniela; Jurko, Lana; Peterson, KajaCivil rights and obligations are connected to environmental issues in the curricula?: A comparative analysis of education for sustainability content in 9 European countries. Zagreb: Network of Education Policy Centers (NEPC), 2012 (monografija)
-
1.Marušić, Iris; Matić, JelenaThe role of personality, self-concept and defensive motivation in predicting maths anxiety // Stress and Anxiety: Coping and Resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin: Logos Verlag, 2017. str. 95-103 -
2.Bežen, AnteKurikul materinskog jezika u nekim zemljama Europske Unije i projekcija nacionalnog kurikula Hrvatskoga jezika za osnovnu školu // Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 207-248 -
3.Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Vizek Vidović, VlastaPromjene i razvojni pravci u suvremenom obrazovanju // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.).
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 7-25 -
4.Baranović, Branislava; Jugović, IvanaPercepcija, iskustvo i stavovi o rodnoj (ne)ravnopravnosti u obrazovanju // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj. Istraživanje : "Percepcija, iskustva i stavovi o rodnoj diskriminaciji u Republici Hrvatskoj" / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb: Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. str. 143-164 -
5.Baranović, Branislava; Leinert Novosel, SmiljanaKoliko su žene u Hrvatskoj ravnopravne? - Zaključci i preporuke // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb: Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. str. 255-269 -
6.Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Doolan, Karin; Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaIstraživanje programskih pretpostavki te učeničkih, nastavničkih i ravnateljskih iskustava relevantnih za unaprjeđivanje mirovnog obrazovanja u osnovnim školama // Učiti za mir - analitička i normativna podloga za uvođenje vrijednosti, sadržaja i metoda mirovnog obrazovanja u formalni obrazovni sustav / Zenzerović Šloser, Iva (ur.).
Zagreb: Centar za mirovne studije (CMS), 2011. str. 52-132 -
7.Baranović, BranislavaRodna (ne)ravnopravnost i diskriminacija u obrazovanju // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb: Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. str. 38-48 -
8.Prpić, MartinaIntroduction of standardized language assesment into Croatian secondary education // Many Voices - Language Policy and Practice in Europe: Emerging Challenges and Innovative Responses / K. A. Keogh, J. N. Mhurchu, H. O'Neill i M Riney (ur.).
Brisel: CIDREE, 2009. str. 179-187 -
9.Koren, Snježana; Baranović, BranislavaWhat Kind of History Education Do We Have after Eighteen Years of Democracy in Croatia? Transition, Intervention, and History Education Politics /1990-2008) // "Transition" and the Politic of History Education in Southeast Europe / Dimou, Augusta (ur.).
Göttingen: V&R unipress, 2009. str. 91-140 -
10.Katunarić, VjeranCivic education in the European countries // Wege der Integration in heterogenen Gesellschaften. Vergleichende Studien. / Sauer, K.E. ; Held, J. (ur.).
Wiesbaden: VS Verlag für Socialwissenschaften, 2009. str. 132-148 -
1.Matić, Jelena; Marušić, IrisRazlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 283-299 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, IvaCultural Capital - A Shift in Perspective : An Analysis of PISA 2009 Data for Croatia // British journal of sociology of education, 37 (2016), 7; 1056-1076 doi:10.1080/01425692.2014.1001058 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Baranović, Branislava; Jugović, Ivana; Puzić, SašaVažnost obiteljskog porijekla i roda za uspjeh iz matematike i odabir srednje škole // Revija za socijalnu politiku, 21 (2014), 3; 285-307 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Domazet, Mladen; Baranović, Branislava; Matić, JelenaMathematics Competence and International Mathematics Testing: Croatian Starting Point // Sociologija i prostor, 51 (2013), 195(1); 109-131 doi:10.5673/sip.51.1.6 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Puzić, Saša; Baranović, BranislavaDruštveni aspekti matematičkog obrazovanja // Revija za sociologiju, 42 (2012), 2; 161-186 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Jugović, Ivana; Baranović, Branislava; Marušić, IrisUloga rodnih stereotipa i motivacije u objašnjenju matematičkog uspjeha i straha od matematike // Suvremena Psihologija, 15 (2012), 1; 65-79 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Puzić, Saša; Baranović, Branislava; Doolan, KarinŠkolska klima i sukobi u školi // Sociologija i prostor, 49 (2011), 3; 335-358 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Puzić, Saša; Bezinović, PetarRegionalne i rodne razlike u vrijednosnim stavovima srednjoškolaca u dvjema hrvatskim županijama: tranzicija, modernizacija i promjene vrijednosti // Revija za sociologiju, 41 (2011), 2; 213-238 doi:10.5613/rzs.41.2.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Bezinović, Petar; Marušić, Iris; Ristić Dedić, ZrinkaRazvoj kratke ljestvice učeničkih iskustava s učenjem i nastavom // Odgojne znanosti, 12 (2010), 1; 29-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Branislava Baranović; Karin Doolan; Ivana JugovićJesu li čitanke književnosti za osnovnoškolsko obrazovanje u Hrvatskoj rodno osjetljive? // Sociologija i prostor, 187 (2010), 2; 349-374 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaNeki prediktori motivacije za učenje kod budućih učitelja/učiteljica // Psihologijske teme, 19 (2010), 1; 31-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Prpić, MartinaPredmetni kurikuli za strane jezike u višem srednjem obrazovanju u europskim zemljama - komparativni prikaz // Metodika, 10 (2009), 18; 112-128 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Puzić, SašaHabitus, kulturni kapital i sociološko utemeljenje interkulturnog obrazovanja // Sociologija i prostor, 47 (2009), 3 (185); 263-283 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Domazet, MladenDruštvena očekivanja i prirodo-znanstveno kompetentni učenici // Sociologija i prostor, 47 (2009), 184; 165-185 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Turković, VeraUmjetničko obrazovanje u tranziciji: likovno obrazovanje u europskom obrazovnom sustavu // Metodika, 10 (2009), 18; 8-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Mihaljević Djigunović, JelenaStrani jezici u kurikulu: europski modeli i hrvatske težnje // Metodika, 10 (2009), 18; 51-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Koren, SnježanaEuropska iskustva i kurikulum povijesti u obveznom obrazovanju // Metodika: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 8 (2007), 15; 321-372 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Baranović, Branislava; Jokić, Boris; Doolan, KarinTeaching history in a post-war social context – The Case of Croatian Danube region // Intercultural Education, 18 (2007), 5; 455-471 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Marinović-Bobinac, AnkicaKomparativna analiza kurikuluma za religijsko obrazovanje: primjer četiri katoličke zemlje // Metodika, 8 (2007), 2; 408-424 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Koren, Snježana; Najbar-Agičić, MagdalenaEuropska iskustva i kurikulum povijesti u obveznom obrazovanju // Metodika, 8 (2007), 2; 321-343 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Curić, Zoran; Vuk, Ružica; Jakovčić, MartinaKurikulum geografije za obavezno obrazovanje u 11 europskih država – komparativna analiza // Metodika, 8 (2007), 15; 444-466 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Domazet, MladenExploring the Environment: Natural Sciences in the Compulsory Education Curriculum // Metodika, 8 (2007), 2; 511-530 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Puzić, SašaInterkulturno obrazovanje u europskom kontekstu: analiza kurikuluma odabranih europskih zemalja // Metodika, 8 (2007), 15; 373-407 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Baranović, BranislavaEuropska iskustva i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj (Uvod u raspravu o rezultatima istraživanja) // Metodika, 8 (2007), 2; 294-305 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Štibrić, MarinaObrazovanje za poduzetnost – perspektiva osnovnoškolskih učitelja i nastavnika // Sociologija i prostor, 177/178 (2007), 3-4; 339-360 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Doolan, Karin; Domazet, MladenPolitical Education in Croatian Secondary Schools: an emergency reaction to a chaotic context // Research in comparative and international education, 2 (2007), 3; 210-221 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Domazet, MladenHard Knowledge, Soft Values // Sociologija Sela, 44 (2006), 4 (174); 505-524 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
1.Matić, Jelena; Marušić, Iris; Baranović, BranislavaDeterminante matematičkog samopoimanja: Analiza rodnih univerzalnosti i specifičnosti // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 4; 1103-1129 doi:10.15516/cje.v17i4.1434 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
2.Puzić, SašaPrikaz knjige "Understanding the Constructions of Identities by Young New Europeans: Kaleidoscopic selves" autora A. Rossa // Revija za sociologiju, 45 (2015), 1; 99-108 doi:10.5613/rzs.45.1.6 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
3.Marušić, IrisŠkola otvorena roditeljima – rezultati istraživanja // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 20 (2007), 2-6 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
1.Puzić, SašaInterkulturno obrazovanje kao čimbenik društvene kohezije: neka europska iskustva // Društvene pretpostavke društva znanja / Afrić, V, Bakić-Tomić, LJ., Polšek, D. i Žažar, K. (ur.).
Zagreb: FF Press, 2011. str. 143-157 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Domazet, MladenPoučimo ih da odlučuju : važnost građanskog ("državljanskog") odgoja u sklopu razvoja prirodoznanstvene kompetentnosti hrvatskih učenika // Društvene pretpostavke društva znanja : zbornik radova / Afrić, Vjekoslav ; Bakić-Tomić, Ljubica ; Polšek, Darko ; Žažar, K. (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet ; Institut društvenih znanostiIvo Pilar : Učiteljski fakultet, 2011. str. 159-172 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Bežen, AnteRano učenje i poučavanje (hrvatskoga) jezika-posebno znanstveno područje // Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Šimović, Vladimir, 2008. str. 11-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Marušić, IrisTeacher Support And Students’ Perception Of School Subjects // Book of Selected Proceedings: 15th Psychology Days in Zadar / Čubela-Adorić, Vera (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2007. str. 233-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Štibrić, Marina; Baranović, BranislavaThe status of information and communication competence in national curriculum for compulsory education // The Future of Information Sciences (INFuture2007): Digital Information and Heritage / Seljan Sanja ; Stančić, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 459-468 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Domović, Vlatka; Baranović, Branislava; Štibrić, MarinaUčitelji i uvođenje poduzetničke kompetencije u osnovne škole // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Competences and Teacher Competence / Babić, Nada (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Učiteljski fakultet u Osijeku, Hrvatska i Kherson State University, Kherson, Ukraine, 2007. str. 175-181 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Bedalov, Ana; Domazet, MladenThe Sky as a Gift // Science Education in Schools / Sporea, D (ur.).
Bukurešt: Centre for Science Education and Training, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Matić, Jelena; Puzić, Saša; Löw, Ajana; Baranović, BranislavaSocioekonomske, sociokulturne i obrazovne odrednice predrasuda prema imigrantima kod učenika/ca srednjih škola // 3. Dani obrazovnih znanosti - Knjiga sažetaka/ 3rd Days of educational sciences - Book of abstracts / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 82-82 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Marušić, Iris; Matić, JelenaRazlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 85-85 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Marušić, Iris; Matić, JelenaCiljne orijentacije, ličnost i akademsko samopoimanje učenika i učenica osnovnih škola // Knjiga sažetaka - 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem / Pavlin Bernardić, N., Jokić, B., Lopižić, J., Putarek V., Vlahović-Štetić, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 107-107 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Marušić, Iris; Matić, JelenaRazlike u korištenju strategija učenja savjesnijih i manje savjesnih učenika/ca // 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama / Iris Marušić (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 48-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Baranović, Branislava; Matić, JelenaThe Role of Family Background and Gender Stereotypes in Determining Boys’ and Girls’ Mathematics Achievement // XVIII ISA World Congress of Sociology - Facing an Unequal World: Challenges for Global Sociology - Book of Abstracts
Yokohama, Japan: International Sociological Association (ISA), 2014. str. 62-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Matić, Jelena; Marušić, Iris; Baranović, BranislavaDeterminante matematičkog samopoimanja: Analiza rodnih univerzalnosti i specifičnosti // Sažetci priopćenja - XIX. Dani psihologije u Zadru / Ana Slišković (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 129-129 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Marušić, IrisUloga ličnosti, samopoimanja i motivacije u odabiru kognitivnih strategija učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.).
Zagreb, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, IvaUtjecaj kulturnog kapitala na obrazovna postignuća: analiza PISA 2009 rezultata za Hrvatsku // Nacionalni kongres Hrvatskoga sociološkog društva "Privatno, javno, zajedničko: sociologija i hrvatsko društvo danas" (Knjiga sažetaka i program rada) / Čaldarović, Ognjen ; Nikodem, Krunoslav ; Žažar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2013. str. 76-78 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Baranović, Branislava; Puzić, SašaSchool climate and conflicts among pupils // Second ISA Forum of Sociology, Social Justice and Democratization, Book of Abstracts
Buenos Aires, Argentina: International Sociological Association, 2012. str. 45-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Marušić, Iris; Matić, Jelena; Puzić, SašaŠto određuje ciljeve učenja? Uloga ličnosti i strategija učenja u odabiru ciljnih orijentacija // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 43-44 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Domazet, MladenWicked or normal understanding?: explanatory ontology of science for sustainability // 10. Lošinjski dani bioetike
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2011. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Baranović, BranislavaImplementation of math curriculum as part of the core curriculum in Croatia // European Conference on Educational Research (ECER, 2011)
Berlin, Njemačka, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Baranović, BranislavaPredviđaju li stereotipi, uvjerenja i motivacija za matematiku uspjeh u matematici i strah od matematike? // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Čorkalo Biruški Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb, 2011. str. 16-16 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
14.Puzić, Saša; Baranović, BranislavaProgramske pretpostavke i učenička iskustva u školskom okruženju relevantna za unapređenje mirovnog obrazovanja u osnovnoškolskom obrazovanju // Sociologija i promjena - izazovi budućnosti / Štulhofer, Aleksandar ; Tomić Koludrović, Inga ; Ančić, Branko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2011. str. 44-45 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Bežen, Ante; Puljak, LucijaUčenikove razvojne mogućnosti i učiteljeva očekivanja u jezičnoj komunikaciji u ranoj školskoj dobi // Specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika / Bežen, A., Majhut, B. (ur.).
Zagreb: ECNSI, Učiteljski fakultet u Zagrebu, 2010. (ostalo, sažetak) -
16.Domazet, Mladen‘Food is the first thing, but the morals must follow on’: An attempt to holistically frame the discourse for action in the conditions of climate change // 2010 Berlin Conference / Bauer, S., Munch, L., Jacob, K. (ur.).
Berlin, 2010. str. 216-217 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Domazet, MladenIt’s That Unstable Thing Over There: The Law-Constitutive Understanding of Quantum Objects // Metaphysics, Language, and Morality: Program and Book of Abstracts
Zagreb, Hrvatska, 2010. str. 20-20 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Baranović, Branislava; Štibrić, Marina; Čižmešija, AleksandraMišljenje učitelja i nastavnika matematike o nastavi matematike u osnovim i srednjim školama u Hrvatskoj - rezultati empirijskog istraživanja provedenog na Trećem kongresu nastavnika matematike // Zbornik radova - Četvrti kongres nastavnika matematike / Ivanšić, Ivan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo i Školska knjiga, 2010. str. 45-46 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Štibrić, Marina; Baranović, BranislavaNastavnička samo-efikasnost u kontekstu poučavanja matematike // 19. dani Ramira i Zorana Bujasa / 19th Ramiro and Zoran Bujas Days / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, 2009. str. 171-171 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Bežen, AnteJezično - likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku // Knjižica sažetaka / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb, 2008. (pozvano predavanje, sažetak, znanstveni) -
21.Turković, VeraThe position of art education in twelve European countries - a comparative overview // Insea - Art Education Research and Development Congress
Heidelberg, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Marušić, IrisPoduzetništvo kao temeljna kompetencija u obrazovanju: pokušaj konceptualizacije // 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2007. str. 111-111 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
23.Baranović, Branislava; Domović, VlatkaIntegration of the entrepreneurial competence in the Croatian national curriculum for compulsory education // New directions in Sociology of Education in/for the 21st Century - Book of Abstracts
Nikozija: Cyprrus College, ISA, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Baranović, Branislava; Štibrić, MarinaThe development of entrepreneurial competence in Croatian compulsory education // Key competencies 2007 / Ravet, Serge (ur.).
Champlost: European Institute for E-Learning, Champlost – France, 2007. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
1.Domazet, MladenSustainability through education? -changing the development model // TIA-There is an alternative
Ljubljana, Slovenija, 2013. (plenarno, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Jurko, Lana; Bratović, Esad; Domazet, Mladen; Lepić, Sidik; Powell, Steve; Kirss, LauraESD-Relevant Content in Transitional Countries’ Compulsory Education: a Comparative Perspective // European Conference on Educational Research: The need for educational research to champion freedom, education and development for all
Cadiz, Španjolska, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Domazet, MladenComparative findings: ESD content in national curricula of 9 Eurasian countries // 56th Annual Conference of the CIES
San Juan, Portoriko, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
4.Domazet, MladenSo you want formal sustainability education?: Cursory glance at the ESDPI research findings // Education for Sustainable Development Partnership Initiative Consortium Meeting
Prizren, Kosovo, 2011. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.Domazet, MladenEducation for Sustainable Development Partnership Initiative // 5th General Assembly of Network of Educational Policy Centres
Ljubljana, Slovenija, 2010. (plenarno, neobjavljeni rad, stručni) -
6.Baranović, Branislava; Štibrić, MarinaMath teachers' perception of Mathematics education in elementary and secondary schools in Croatia – results of an empirical research // The Second International Scientific Colloquium « ; ; Mathematics and Children» ; ; , Josip Juraj Stossmayer University of Osijek, Faculty of Teacher Education and Department of Mathematics, Osijek
Osijek, Hrvatska, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Domazet, MladenExplanations from contemporary quantum theories: some ontological characteristics, 2009., doktorska disertacija, Hrvatski studiji, Zagreb
-
2.Puzić, SašaObrazovanje i etničnost: komparativna analiza europskih iskustava, 2009., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb