Pregled po projektu: Kompetencije za društvo znanja i razvoj nacionalnog kurikuluma u Hrvatskoj (MB: MZOS-100-1001677-0938)
Pronađeno 80 radova
-
1.Marušić, Iris; Matić, JelenaThe role of personality, self-concept and defensive motivation in predicting maths anxiety // Stress and Anxiety: Coping and Resilience / Moore, Kathleen A. ; Buchwald, Petra (ur.).
Berlin: Logos Verlag, 2017. str. 95-103 -
2.Matić, Jelena; Marušić, IrisRazlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 3; 283-299 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Matić, Jelena; Puzić, Saša; Löw, Ajana; Baranović, BranislavaSocioekonomske, sociokulturne i obrazovne odrednice predrasuda prema imigrantima kod učenika/ca srednjih škola // 3. Dani obrazovnih znanosti - Knjiga sažetaka/ 3rd Days of educational sciences - Book of abstracts / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 82-82 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, IvaCultural Capital - A Shift in Perspective : An Analysis of PISA 2009 Data for Croatia // British journal of sociology of education, 37 (2016), 7; 1056-1076 doi:10.1080/01425692.2014.1001058 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Matić, Jelena; Marušić, Iris; Baranović, BranislavaDeterminante matematičkog samopoimanja: Analiza rodnih univerzalnosti i specifičnosti // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 17 (2015), 4; 1103-1129 doi:10.15516/cje.v17i4.1434 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
6.Puzić, SašaPrikaz knjige "Understanding the Constructions of Identities by Young New Europeans: Kaleidoscopic selves" autora A. Rossa // Revija za sociologiju, 45 (2015), 1; 99-108 doi:10.5613/rzs.45.1.6 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
7.Marušić, Iris; Matić, JelenaRazlike u samopoimanju i korištenju strategija učenja među učenicima različitog školskog uspjeha // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 85-85 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Marušić, Iris; Matić, JelenaCiljne orijentacije, ličnost i akademsko samopoimanje učenika i učenica osnovnih škola // Knjiga sažetaka - 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem / Pavlin Bernardić, N., Jokić, B., Lopižić, J., Putarek V., Vlahović-Štetić, V. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 107-107 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Marušić, Iris; Matić, JelenaRazlike u korištenju strategija učenja savjesnijih i manje savjesnih učenika/ca // 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama / Iris Marušić (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 48-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Baranović, Branislava; Matić, JelenaThe Role of Family Background and Gender Stereotypes in Determining Boys’ and Girls’ Mathematics Achievement // XVIII ISA World Congress of Sociology - Facing an Unequal World: Challenges for Global Sociology - Book of Abstracts
Yokohama, Japan: International Sociological Association (ISA), 2014. str. 62-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Matić, Jelena; Marušić, Iris; Baranović, BranislavaDeterminante matematičkog samopoimanja: Analiza rodnih univerzalnosti i specifičnosti // Sažetci priopćenja - XIX. Dani psihologije u Zadru / Ana Slišković (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 129-129 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Baranović, Branislava; Jugović, Ivana; Puzić, SašaVažnost obiteljskog porijekla i roda za uspjeh iz matematike i odabir srednje škole // Revija za socijalnu politiku, 21 (2014), 3; 285-307 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Domazet, MladenSustainability through education? -changing the development model // TIA-There is an alternative
Ljubljana, Slovenija, 2013. (plenarno, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
14.Bežen, AnteKurikul materinskog jezika u nekim zemljama Europske Unije i projekcija nacionalnog kurikula Hrvatskoga jezika za osnovnu školu // Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 207-248 -
15.Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Vizek Vidović, VlastaPromjene i razvojni pravci u suvremenom obrazovanju // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.).
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 7-25 -
16.Domazet, Mladen; Baranović, Branislava; Matić, JelenaMathematics Competence and International Mathematics Testing: Croatian Starting Point // Sociologija i prostor, 51 (2013), 195(1); 109-131 doi:10.5673/sip.51.1.6 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
17.Marušić, IrisUloga ličnosti, samopoimanja i motivacije u odabiru kognitivnih strategija učenja // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, G., Erceg Jugović, I., Huić, A. (ur.).
Zagreb, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Puzić, Saša; Gregurović, Margareta; Košutić, IvaUtjecaj kulturnog kapitala na obrazovna postignuća: analiza PISA 2009 rezultata za Hrvatsku // Nacionalni kongres Hrvatskoga sociološkog društva "Privatno, javno, zajedničko: sociologija i hrvatsko društvo danas" (Knjiga sažetaka i program rada) / Čaldarović, Ognjen ; Nikodem, Krunoslav ; Žažar, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko sociološko društvo, 2013. str. 76-78 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Baranović, Branislava; Puzić, SašaSchool climate and conflicts among pupils // Second ISA Forum of Sociology, Social Justice and Democratization, Book of Abstracts
Buenos Aires, Argentina: International Sociological Association, 2012. str. 45-45 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Puzić, Saša; Baranović, BranislavaDruštveni aspekti matematičkog obrazovanja // Revija za sociologiju, 42 (2012), 2; 161-186 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
21.Marušić, Iris; Matić, Jelena; Puzić, SašaŠto određuje ciljeve učenja? Uloga ličnosti i strategija učenja u odabiru ciljnih orijentacija // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 43-44 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Jurko, Lana; Bratović, Esad; Domazet, Mladen; Lepić, Sidik; Powell, Steve; Kirss, LauraESD-Relevant Content in Transitional Countries’ Compulsory Education: a Comparative Perspective // European Conference on Educational Research: The need for educational research to champion freedom, education and development for all
Cadiz, Španjolska, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
23.Domazet, MladenComparative findings: ESD content in national curricula of 9 Eurasian countries // 56th Annual Conference of the CIES
San Juan, Portoriko, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
24.Domazet, Mladen; Dumitru, Daniela; Jurko, Lana; Peterson, KajaCivil rights and obligations are connected to environmental issues in the curricula?: A comparative analysis of education for sustainability content in 9 European countries. Zagreb: Network of Education Policy Centers (NEPC), 2012 (monografija)
-
25.Jugović, Ivana; Baranović, Branislava; Marušić, IrisUloga rodnih stereotipa i motivacije u objašnjenju matematičkog uspjeha i straha od matematike // Suvremena Psihologija, 15 (2012), 1; 65-79 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)