Pregled po projektu: Profesionalni razvoj učitelja tijekom inicijalnog obrazovanja i pripravništva (MB: MZOS-100-1001677-0880)
Pronađeno 81 radova
-
1.Aderibigbe, Semiyu; Holland, Eimear; Marusic, Iris; Schanks, RachelBarriers to mentoring student and new teachers // ECER 2016: Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers
Dublin, Irska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Lončarić, Darko; Majić, TatjanaPrilog razvoju i validaciji Skale učiteljskih kompetencija // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Prskalo, Ivan i sur. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 150-162 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Marušić, Iris; Jugović, IvanaMotivacija, uvjerenja o poučavanju i o vlastitoj učiteljskoj efikasnosti studentica učiteljskih studija // Zbornik radova "XIX. Dana psihologije u Zadru" / Ana Slišković (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2014. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
4.Šimić Šašić, Slavica; Klarin, Mira; Grbin, KristinaMotivacija za učiteljski poziv, zadovoljstvo studijem i zadovoljstvo izborom zanimanja // Magistra Iadertina, 8 (2013), 1; 7-26 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Vizek Vidović, Vlasta; Domović, VlatkaTeachers in Europe - Main Trends, Issues and Challenges1 // Croatian Journal of Education, 15 (2013), S.I.3; 219-250 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Domović, Vlatka; Vizek Vidović, VlastaTeacher students' perceptions and beliefs about teaching and learning in different initial teacher education programmes // Creativity and Innovation in Educational Research
Istanbul, Turska, 2013. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaMotivation and personality of preservice teachers in Croatia // American Educational Research Association (AERA) Annual Meeting
San Francisco (CA), Sjedinjene Američke Države, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Letina, SrebrenkaMotivations, Approaches to Teaching and Teacher Efficacy of Different Types of Preservice Teachers // 15th Biennal Conference of the European Association for Research in Learning and Instruction EARLI
München, Njemačka, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Japundžić, Ana; Konjić, Kristina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoMetrijske karakteristike skale razredne klime u inkluzivnim razredima // 1. dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 32-33 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Seiffge-Krenke, Inge; Persike, Malte; Chau, Cecilia; Hendry, Leo B.; Kloepp, Marion; Terzini-Hollar, Michelle; Tam, Vicky; Rodriguez Naranjo, Carmen; Herrera, Dora; Menna, Palma et al.Differences in agency? How adolescents from 18 countries perceive and cope with their futures // International journal of behavioural development, 36 (2012), 4; 258-270 doi:10.1177/0165025412444643 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Domović, Vlatka; Vizek Vidović, VlastaTurning educational research in teacher education policy and practice: mission possible or impossible? // Research, Policy ; and Practice in Teacher Education in Europe / Madalinska-Michalak, Joanna ; Niemi, Hannele ; Chong, Silvia (ur.).
Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012. str. 265-276 -
12.Vizek Vidovic, Vlasta; Domović, Vlatka; Drvodelić, MajaThe role of research in curricula reform in initial teacher education in Croatia // Reflecting education, 8 (2012), 2; 140-148 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Marušić, IrisRazvoj profesionalne uloge studentica učiteljskih studija u Hrvatskoj // Peti stručni seminar Centra za obrazovne politike - Promene u akademskoj i nastavničkoj profesiji.
Subotica, Srbija, 2012. (pozvano predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
14.Marušić, Iris; Lončarić, Darko; Jugović, IvanaPristupi učenju studentica početne i završne godine učiteljskih studija – ima li promjena? // 1. Dani obrazovnih znanosti : knjiga sažetaka
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Jugović, Ivana; Mihić, VladimirThe role of gender related attributes and attitudes in showing love to married partners // XVIII. Psychology Days in Zadar / Penezić, Z, Ćubela Adorić V., Ombla J., Slišković, A., Sorić I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Pavin Ivanec, Tea; Jugović, Ivana; Marušić, IrisŠto motivira buduće učiteljice? Provjera modela odabira učiteljske profesije u hrvatskom obrazovnom kontekstu // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova / Penezić, Z, Ćubela Adorić V., Ombla J., Slišković, A., Sorić I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaLičnost, pojam o sebi i odabir učiteljske profesije // XVIII. Dani psihologije u Zadru - Sažeci radova / Penezić, Z, Ćubela Adorić V., Ombla J., Slišković, A., Sorić I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 60-60 (predavanje, sažetak, ostalo) -
18.Jugović, Ivana; Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaMotivation and Personality of Pre-service Teachers in Croatia // Asia-Pacific Journal of Teacher Education, 40 (2012), 3; 271-287 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Baranović, Branislava; Jugović, IvanaPercepcija, iskustvo i stavovi o rodnoj (ne)ravnopravnosti u obrazovanju // Rodna ravnopravnost i diskriminacija u Hrvatskoj. Istraživanje : "Percepcija, iskustva i stavovi o rodnoj diskriminaciji u Republici Hrvatskoj" / Kamenov, Željka ; Galić, Branka (ur.).
Zagreb: Ured za ravnopravnost spolova Vlade Republike Hrvatske, 2011. str. 143-164 -
20.Rijavec, Majda; Miljković, Dubravka; Jurčec, LanaLife goals, positive experiences at faculty and well-being of future teachers // 3rd International Conference on Advanced and Systematic Research and 1st Scientific Research Symposium "Positive Psychology in Education" : Book of selected papers / Miljković, Dubravka ; Rijavec, Majda (ur.)., 2011. str. 89-102
-
21.Vizek Vidović, VlastaThe role of research in curricula reform in initial teacher education in Croatia // TEPE
Beč, Austrija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Vizek Vidovic, Vlasta; Domović, Vlatka; Drvodelić, MajaThe role of research in curricula reform in initial teacher education in Croatia // Teacher Education Policy in Europe (TEPE) Conference 2011 on Research-Based Teacher Education Reform: Making Teacher Education Work
Beč, Austrija, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Ratkajec Gašević; Gabrijela; Maurović, Ivana; Žižak, AntonijaDevelopment strategies of professional identity of social pedagogues // Zbornik povzetkov 5. slovenskega kongresa socialne pedagogike z mednarodno udležbo Moči stroke / Andreja Grobelšek (ur.).
Ljubljana: Združenje za socijalno pedagogiko, 2011. str. 35-36 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
24.Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, V. (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011 (monografija)
-
25.Vizek Vidović, Vlasta; Žižak, AntonijaPodrška mentorima u radu i profesionalnom razvoju // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 195-207 -
26.Vizek Vidović, Vlasta; Žižak, AntonijaUloga mentora u profesionalnom razvoju učitelja // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 97-151 -
27.Vizek Vidović, VlastaProfesionalni razvoj učitelja // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 39-95 -
28.Domović, VlatkaUčiteljska profesija i profesionalni identitet učitelja // Učitelji i njihovi mentori / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 11-37 -
29.Domović, Vlatka; Vizek Vidović, VlastaTeacher education in Croatia: Recent developments in teacher education (2005-2010) // European dimensions of teacher education - similarities and differences / Valenčič Zuljan, M. ; Vogrinc, J. (ur.).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani, 2011. str. 253-270 -
30.Domović, Vlatka; Vizek Vidović, VlastaTeacher education in Croatia: Recent developments in teacher education (2005-2010) // European dimensions of teacher education - similarities and differences / Valenčič Zuljan, M. ; Vogrinc, J. (ur.).
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani, 2011. str. 253-270 -
31.Doolan, KarinThe reconfiguration of the Croatian higher education area: discourses and practices // Developing policy in different cultural contexts: learning from study, learning from experience Conference organised by the IPSA Research Committee on Public Policy and Administration
Dubrovnik, Hrvatska, 2011. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
32.Doolan, KarinSteps to ensure the robustness of qualitative research: examples from a study on higher education choices and experiences in Croatia // Forschungskolloquium FS 2011
Bern, Švicarska, 2011. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
33.Doolan, KarinKulturni kapital i obrazovne biografije studenata // Hrvatski sociološki kongres
Zagreb, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
34.Doolan, KarinHow Social (Dis)advantage is Played out in a Croatian HE Setting: a Bourdieuean Perspective // European Conference on Educational Research
Berlin, Njemačka, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Marušić, Iris, Pavin Ivanec, Tea, Doolan, KarinMentorstvo u Hrvatskoj: različite perspektive // Učitelji i njihovi mentori / Vlasta Vizek Vidović (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2011. str. 153-193 -
36.Doolan, KarinReconfiguring higher education: discourses and practices // Contemporary Croatia: Development Challenges in a Socio-Cultural Perspective / Belyaev, D. i Roca, Z. (ur.).
Lisabon: Edições Universitárias Lusófonas, 2011. str. 75-100 -
37.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaPrimjena teorije vrijednosti i očekivanja u kontekstu odabira učiteljske profesije // Psihologijske teme, 20 (2011), 2; 299-318 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
38.Marušić, Iris; Jugović, Ivana; Pavin Ivanec, TeaValidation of a Scale Assessing Motivation for the Choice of Teaching Profession - FIT Choice // The European Conference on Educational Research (ECER)
Berlin, Njemačka, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Jugović, IvanaThe Importance of Gender Roles, Stereotypes and Motivation in the Explanation of Educational Choices // The European Conference on Educational Research (ECER)
Berlin, Njemačka, 2011. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaVrijednosne orijentacije učenika strukovnih škola kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 47 (2011), 1; 31-40 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaStruktura vrijednosnih orijentacija i hijerarhija vrednota učenika strukovnih škola // Društvena istraživanja, 20 (2011), 2; 479-493 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Lončarić, DarkoTo Flourish, Arm or Fade Away? Proactive, Defensive and Depressive Patterns of Self-Regulated Learning // The Human Pursuit of Well-Being: A Cultural Approach / Brdar, Ingrid (ur.).
London : Delhi: Springer, 2011. str. 175-189 -
43.Majić, TatjanaKonstrukcija skale percepcije važnosti učiteljskih kompetencija, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
44.Majić, Tatjana; Lončarić, DarkoUčiteljske kompetencije // 1. Međunarodni kongres studenata odgojno-obrazovnih djelatnosti
Rijeka, Hrvatska, 2011. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni) -
45.Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, Darko; Rudelić, AileenVolontiranje studenata s djecom i mladima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama // Ljetopis socijalnog rada, 18 (2011), 3; 579-600 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
46.Brkić, Ivica; Rijavec, MajdaIzvori stresa, suočavanje sa stresom i životno zadovoljstvo učitelja razredne i predmetne nastave // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 2; 211-226 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
47.Iris Marušić; Vlasta Vizek VidovićRazvoj učiteljskog liderstva u hrvatskim školama // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 1 (2011), 28/29; 18-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
48.Žižak, Antonija; Ratkajec Gašević, Gabrijela; Maurović, Ivana; Mirosavljević, AnjaKakva je znanost prihvatljiva praksi? // Kriminologija & socijalna integracija, 19 (2011), 1; 27-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
49.Lončarić, Darko; Dubrović, TeodoraSamoregulacija učenja: izazovi primjene u obrazovanju // 18. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kroskulturalna psihologija / Vladimir Takšić i sur. (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa primorsko-goranske županije, 2010. str. 126-126 (ostalo, sažetak, stručni) -
50.Vizek Vidović, VlastaResearching and evaluating teacher competences – Croatian perspective // Ministers of Education from the Western Balkans Teachers' transversal competences for diverse democratic societies - a comparative look at developments in the Western Balkans
Beograd, Srbija, 2010. (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
51.Domović, Vlatka; Vizek Vidović, VlastaDevelopment of quality culture in initial teacher education in Croatia // Advancing quality cultures for teachers education in Europe: tensions and opportunities, Monographs on Journal of research in teacher education / Hudson, Brian ; Zgaga, Pavel ; Astrand, Björn (ur.).
Umeå: Umeå universitet, 2010. str. 105-120 -
52.Jugović, IvanaObjašnjenje obrazovnih izbora adolescenata u stereotipno muškom području - provjera hipoteza modela očekivanja i vrijednosti // XVII. Dani psihologije u Zadru: Sazeci radova / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
53.Jugović, IvanaVažnost rodnih uloga i stereotipa u objašnjenju obrazovnog postignuća i odabira studija, 2010., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
54.Branislava Baranović; Karin Doolan; Ivana JugovićJesu li čitanke književnosti za osnovnoškolsko obrazovanje u Hrvatskoj rodno osjetljive? // Sociologija i prostor, 187 (2010), 2; 349-374 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
55.Jugović, IvanaUloga motivacije i rodnih stereotipa u objašnjenju namjere odabira studija u stereotipno muškom području // Sociologija i prostor, 186 (2010), 1; 77-98 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
56.Jugović, IvanaŠto se mjeri pod pojmom rodnih uloga? Pregled i evaluacija skala rodnih uloga i stavova o rodnim ulogama // Suvremena psihologija, 13 (2010), 1; 113-135 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
57.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaNeki prediktori motivacije za učenje kod budućih učitelja/učiteljica // Psihologijske teme, 19 (2010), 1; 31-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
58.Ruić Renata; Klarin MiraThe difference in attitudes and competences in chemistry group teaching between pupils of science and general department of hiht school // Revista de Educacion de las Ciencias, 10 (2009), 1; 33-35 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
59.Vlahović Štetić, VesnaIshodi učenja i konstruktivno poravnanje // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 41-48 -
60.Doolan, Karin‘My dad studied here too’: Social inequalities and educational (dis)advantage in a Croatian higher education setting, 2009., doktorska disertacija, Fakultet obrazovnih znanosti, Cambridge
-
61.Pavin Ivanec Tea; Marušić, Iris; Vizek Vidović, VlastaFirst-Year Teacher Students’ Motivation to Teach and Beliefs about Teaching // Theory and Evidence in European Educational Research
Beč, Austrija, 2009. (poster, sažetak, ostalo) -
62.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaAcademic self-concept, basic needs and motivation for teaching as correlates of intrinsic motivation for learning in student teachers // EARLI 2009 Fostering communities of learners, Digital Book of Abstracts
Amsterdam, 2009. (poster, sažetak, ostalo) -
63.Doolan, KarinO socijalnoj neosjetljivosti hrvatske obrazovne politike // Revija za socijalnu politiku, 16 (2009), 2; 181-182 doi:10.3935/rsp.v16i2.870 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
64.Lifelong Learning in University Context - Multiple Perspectives / Cendon, Eva ; Vizek Vidović, Vlasta ; Završki, Ivica (ur.). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2009 (zbornik)
-
65.Domović, Vlatka; Vizek Vidović, VlastaDevelopment of quality culture in initial teacher education in Croatia // Teacher Education Policy in Europe 2009: Quality in Teacher Education
Umeå, Švedska, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
66.Vizek Vidović, VlastaModel razvoja kurikuluma usmjerenog na kompetencije // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 67-75 -
67.Vizek Vidović, VlastaKompetencije i kompetencijski profili u učiteljskoj i nastavničkoj profesiji // Planiranje kurikuluma usmjerenog na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika. Priručnik za visokoškolske nastavnike / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 33-39 -
68.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaPetfaktorski model ličnosti i dimenzije pojma o sebi // "19 Dani Ramira i Zorana Bujasa" Program i sažeci priopćenja / Ljubotina, Damir ; Kamenov, Željka ; Mikac, Una ; Urch, Dražen (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2009. str. 135-135 (predavanje, sažetak, ostalo) -
69.Marušić, Iris; Pavin Ivanec, Tea; Vizek Vidović, VlastaPetfaktorski model ličnosti i dimenzije pojma o sebi // "19. Dani Ramira i Zorana Bujasa" Program i sažeci priopćenja / Damir lJubotina, Željka Kamenov, Una Mikac, Dražen Urh (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zagrebu, 2009. str. 135-135 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
70.Pavin Ivanec, TeaOdrednice pristupa učenju i poučavanju u srednjoškolskom kontekstu, 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
71.Rijavec, Majda; Miljković, DubravkaThe profile of intrinsic learners: love for learning, life aspirations and well-being. // Communication and Information Sciences in the Knowledge Society / Šimović, V ; Bakić Tomić, Lj ; Hubinkova, Z. (ur.).
Njemačka: The International Institute for Advanced Studies in Systems Research, Informatics and Cybernetics, 2008. str. 130-134 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
72.Vizek Vidović, Vlasta; Domović, VlatkaResearching Teacher Education and Teacher Practice:the Croatian Perspective // Teacher Education Policy in Europe: A voice of higher Education Institutions / Hudson, Brian ; Zgaga, Pavel (ur.).
Umeå: Umeå universitet ; Pedagoška fakulteta Univerza v Ljubljani, 2008. str. 303-312 -
73.Vizek Vidović, VlastaAccountability, access, and affordability as key challenges in the reform of Croatian higher education // New directions for institutional research, Assessment Supplement 2008 (2008), 5-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
74.Jakšić, Mirna; Vizek Vidović, VlastaCiljevi postignuća, percepcija kompetentnosti, spol i strategije učenja u općem akademskom kontekstu // Suvremena psihologija, 11 (2008), 1; 7-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
75.Vizek Vidović, Vlasta; Domović, VlatkaResearching teacher education and teacher practice: Croatian perspective // Teacher Education Policy in Europe Network Conference
Ljubljana, Slovenija, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
76.Jeđud Borić, Ivana; Ustić, Danijela; Žižak, AntonijaMentorski programi : pogled i iskustva iz Hrvatske // Modeli mentorstva pri vključevanju ranjivih skupin / Rapuš Pavel, Jana ; Dekleva, Bojan ; Razpotnik, Špela (ur.)., 2007. str. 109-124
-
77.Vizek Vidović, Vlasta; Grozdanić, VišnjaDeveloping students’ learning potential through development of university teachers' teaching potential: preliminary evaluation of the teacher training program // 12th EARLI Conference Abstracts / Csapó, Beno ; Csíkos, Csaba (ur.).
Budimpešta: University of Szeged, 2007. str. 443-443 (poster, sažetak, ostalo) -
78.Vizek Vidović, Vlasta; Grozdanić, Višnja; Kletzien, Sharon B.Enhancing Active Learning and Critical Thinking in Higher Education: University Teachers' Perceptions of the ALCT Program // Thinking Classroom, 8 (2007), 4; 18-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
79.Marušić, Iris; Vizek Vidović, Vlasta; Pavin Ivanec, TeaTeachers' assessment of competences provided by initial teacher training // The Fifth International Conference on Teacher Education
Tel Aviv, Izrael, 2007. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
80.Vizek Vidović, Vlasta; Vlahović-Štetić, VesnaModeli učenja odraslih i profesionalni razvoj // Ljetopis socijalnog rada, 14 (2007), 2; 283-310 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
81.Marušić, Iris; Ristić Dedić, Zrinka; Pavin Ivanec, Tea; Jurko, LanaRoditeljska suradnja sa školom: Pogledi roditelja i učitelja., 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).