Pregled po projektu: Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (MB: MZOS-081-1151212-1454)
Pronađeno 538 radova
-
1.Dlačić, Jasmina; Hlača, Daria; Jelenc, LaraGeneration Y Perceiving Ethics - Implications for Marketing and Management Education // Proceedings of International Scientific Conference "Ethics in Management", / Mala, Denisa ; Minarova, Martina (ur.).
Banska Bistrica: Ekonomicka Fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banski Bystrici, 2015. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Pleše, Marija; Dlačić, JasminaNonverbal Communication in Advertising // 3rd Economic and Business Review conference 2014
Ljubljana, Slovenija, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Goršić, KrunoslavOdabir promocijskih aktivnosti prilikom uvođenja novog proizvoda na tržište, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
4.Gušćić, KristinaMarketing miks u hotelijerstvu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Valković, IngridUpravljanje markom hotela za obiteljski odmor, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Jurcan, VanjaUloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultat, Rijeka
-
7.Grbac, BrunoB2B marketing. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013 (monografija)
-
8.Sirgy, Joseph M.; Gurel-Atay, Eda; Webb, Dave; Čičić, Muris; Husić-Mehnedović, Melika; Ekici, Ahmet; Herrmann, Andreas; Hegazy, Ibrahim; Lee, Dong-Jin; Johar, J.S.Is Materialism All That Bad? Effects on Satisfaction with Material Life, Life Satisfaction, and Economic Motivation // Social indicators research, 110 (2013), 1; 349-366 doi:10.1007/s11205-011-9934-2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Halilović, Semina; Čičić, MurisAntecedents of information systems user behaviour – extended expectation-confirmation model // Behaviour & information technology, 32 (2013), 4; 359-370 doi:10.1080/0144929X.2011.554575 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Brown, Stephen; McDonagh, Pierre; Shultz, CliffordA Brand So Bad It Has To Be Good // MM. Journal of marketing management, 29 (2013), 1251-1276 doi:10.1080/0267257X.2013.796321 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Brown, Stephen; McDonagh, Pierre; Shultz, CliffordTitanic : Consuming the Myths and Meanings of an Ambiguous Brand // Journal of consumer research, 40 (2013), 3; 595-614 doi:10.1086/671474 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Žabkar, Vesna; Čater, Tomaž; Bajde, Domen; Čater, BarbaraEnvironmental strategy : a typology of companies based on managerial perceptions of customers' environmental activeness and deterrents // E+M/ Economics & Management, 16 (2013), 3; 57-74 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Rašković, Matevž; Makovec Brenčić; Maja; Ferligoj, Anuška, Fransoo; Jan C.Relationship learning as a dimension of relationship quality : tentative evidence from transnational buyer-supplier relationships // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 1; 37-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Rašković, Matevž; Makovec Brenčič, MajaBuyer-supplier relationships and the resource- advantage perspective: an illustrative example of relational and transactional drivers of competitiveness // Journal of Competitiveness, 5 (2013), 1; 16-38 doi:10.7441/joc.2013.01.02. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Benas, KarloUtjecaj percepcije pravednosti cijene kod potrošača na upravljanje cijenom, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Babić Gobbo, BarbaraDizajn u funkciji diferencijacije proizvoda, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2013 (zbornik)
-
18.Lipovača, SenadStrateško marketinško upravljanje u funkciji unapređenja poslovanja na tržištu piva u Bosni i Hercegovini, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Bihać
-
19.Radović Pevec, AlenkaMarketinške manifestacije, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Vidas, IvanaPlaniranje marketinga u "Vrtovima lunjskih maslina", 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Peričić, MarijanaMarketing miks poduzeća za proizvodnju kave, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Cecić, IrenaUtjecaj čimbenika na ponašanje potrošača u procesu kupnje životnog osiguranja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Kirinčić, NikolinaVizualni identitet marke neprofitnih organizacija, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Berić, MarkoStvaranje marke turističkog proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Matijević, MartinaIstraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
26.Mirić, DubravkaOdnos marketinga i potreba potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
27.Babić, AnamarijaUtjecaj naziva marke na percipiranu vrijednost marke, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
28.Ferenčić, MateaVažnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
29.Marinović, SandraUtjecaj prikrivenog oglašavanja na potrošače, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
30.Lekavski, MatejaUloga emocija u marketinškoj komunikaciji, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
31.Pleše, MarijaNeverbalna komunikacija u oglašavanju, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
32.Franović, MartinaMarketinške komunikacije putem društvenih medija, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
33.Berić, MartinaOrganizacija turnira, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
34.Dadić, MagdalenaMarketinška komunikacija na turističkom tržištu, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
35.Kresić, MateaIzlazak inovacija na međunarodno tržište, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
36.Irsak, IvanaStrategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
37.Gračan, MajaAnaliza strategija ulaska na međunarodno tržište, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
38.Petrović, MartinaUtjecaj SEO optimizacije na stvaranje online marke i poboljšanje uspješnosti poslovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
39.Višo, TeaProgram vjernosti - Tower Center Rijeka d.o.o., 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
40.Pavičić, NikaDruštveno odgovorno poslovanje kao element privlačnosti poslodavca, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
41.Keserović, GoranUloga analize konkurencije u uspjehu poduzeća, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
42.Krišković, TinaAnaliza marketing miksa na primjeru ugostiteljskog objekta, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
43.Večerinović, HelgaEkološka osvještenost generacije Z: Mogu li postati zeleni potrošači?, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
44.Prendivoj, AntonelaUtjecaj marke na odabir proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
45.Vukelić, SandroMarketing miks i interni marketing u uslužnom poslovnom subjektu, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
46.Zec, MarinaIstraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
47.Šoštarić, AnaPovezanost imidža poslovnog subjekta i lojalnosti potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
48.Oštrić, TeaUpravljanje markom turističke destinacije, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
49.Ivandić, MarinaBoja kao bitan element identiteta marke, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
50.Fabo, BrunoPostkupovna komunikacija u osiguravajućim društvima, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
51.Pavletić, PatriciaInternacionalizacija hrvatskih poduzeća, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
52.Zorman, TanjaPromocija nisko popularnih sportova, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
53.Sučevac, MarinelaKorištenje oglasnih apela u Google oglasima, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
54.Validžić, IvanaStvaranje marke prodajnog prostora, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
55.Đedović, MirelaOblikovanje zdravstvene usluge na temelju utjecaja fizičkog i nefizičkog okruženja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
56.Grbac, Bruno; Benas , KarloImpact of consumer perception on price fairness // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 580-594 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
57.Grbac, Bruno; Težak Damijanić, Ana; Saftić, DarkoEnvironmental attitudes of tourists // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 160-172 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
58.Grbac, Bruno; Težak Damijanić, Ana; Šergo, ZdravkoHealthy lifestyle as a marketing basis in wellness tourism // Building Bridges to the Middle East: Challenges and Business Strategies, Proceedings / Fam, Kim-Shyam ; Anwar, Syed ; Yang, Lin (ur.).
Dubai: MAG (Marketing Asia Group), 2013. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
59.Grbac, BrunoB2B marketing
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013 -
60.Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, Jasmina; Micevski, MilenaGeneration Z: Generation of Green Consumer Values // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 188-202 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
61.Ferenčić, Matea; Dlačić, JasminaDo subliminal messages have any influence on customer perception? // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka ; CROMAR, 2013. str. 568-579 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
62.Jelenc, Lara; Dlačić, Jasmina; Ančić, AnaThe pulse of the impulsive buying behaviour: New strategic perspective // 23rd CROMAR Congress "Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights" : Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija : Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management ; CROMAR, Croatian Marketing, 2013. str. 595-610 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
63.Rukonić, Neva; First Komen, IvanaBarriers of Internal Communication // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, congress proceedings / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR, 2013. str. 149-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
64.Vujičić, Maja; Kubura, EminaImpact of Ambient Scent on Perception of Product Value // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, and CROMAR, 2013. str. 650-663 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
65.Dlačić, Jasmina; Arslanagić, Maja; Kadić- Maglajlić, Selma; Marković, Suzana; Raspor, SanjaExploring perceived service quality, perceived value, and repurchase intention in higher education using structural equation modelling // Total quality management & business excellence, 25 (2013), 1/2; 141-157 doi:10.1080/14783363.2013.824713 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
66.Vnučec, VedranaMarketing miks "Kezele" seoskog turizma, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
67.Kuzmanović, MartinRazumijevanje važnosti odnosa s javnošću, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
68.Adelajda Mirković, PetraPromocija usluga turističke agencije - primjer turističke agencije Katarina line d.o.o., 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
69.Đeverlija, SaraStvaranje marke kroz primjer igračke "Meeedo", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
70.Stanišić, DenisGerilski marketing - primjer promocije Dubai's Department of Tourism And Commerce marketing putem Facebooka, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
71.Sablić, IvanaSklonost hrvatskih potrošača potrošnji privatnih maraka, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
72.Fran, AdelaUnapređenje prodaje na primjeru centra za edukacije poduzeća "Minea", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Bjelovar
-
73.Vukobrat, KristijanUlazak proizvoda na novo tržište, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
74.Srebrenović, IvanMarketinško okruženje "Podravke", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
75.Šimičić, LučanoPromocijski miks u tenis klubu "Pećine", 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
76.Šepac, MarijaUtjecaj glazbe i emocija na percepciju kvalitete usluge, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
77.Gržeta, MatejUtjecaj logotipa na percepciju tvrtke kao potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
78.Borić, TinaPovezanost osobina ličnosti i uređenja životnog prostora, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
79.Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; Trezner, ŽeljkoCommunication with market segments – travel agencies’ perspective // Tourism and hospitality management, 19 (2013), 1; 49-64 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
80.Rukonić, NevaBarijere u internoj komunikaciji tržišno orijentiranih poslovnih subjekata, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
81.Krušvar, ZoranIdentitet i imidž u funkciji razvoja poslovnog subjekta, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
82.Velenik, NikolinaBenchmarking u strategiji marketinga farmaceutske industrije, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
83.Midžić, MelitaImplementacija funkcija odnosa s javnošću na internetu, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
84.Muškinja, Andrea; First Komen, IvanaKruške i jabuke prikrivenog oglašavanja: Razlučenje i terminološko određenje korištenja marki u programskim sadržajima // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 1; 51-62 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
85.Sirgy, Joseph M.; Gurel-Atay, Eda; Webb, Dave; Čičić, Muris; Husić, Melika; Ekici, Ahmet; Herrmann, Andreas; Hegazy, Ibrahim; Lee, Dong- Jin; Johar, J.S.Linking advertising, materialism, and life satisfaction // Social indicators research, 107 (2012), 1; 79-101 doi:10.1007/s11205-011-9829-2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
86.Brkić, NenadPromocija // Osnove marketinga, IV izdanje / Domazet, Anto ; Babić-Hodović, Vesna ; Kurtović, Emir (ur.).
Sarajevo: Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2012. str. 271-300 -
87.Westbrook, Daniel; Shultz, Clifford; Nguyen, DuyQuality of Student Life for Business Students in Vietnam : The Roles of Learning Motivation and Psychological Hardiness in Learning // Journal of happiness sStudies, 13 (2012), 6; 1091-1103 doi:10.1007/s10902-011-9308-0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
88.Kolar, Tomaž; Žabkar, Vesna; Brkić, Nenad; Omeragić, IsmirExploring consumer reactions to the recession in Slovenia and Bosnia and Herzegovina // Managing global transitions, 10 (2012), 2; 121-144 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
89.Bodlaj, Mateja; Coenders, Germà; Žabkar, VesnaResponsive and proactive market orientation and innovation success under market and technological turbulence // Journal of Business and Economic Management, 13 (2012), 4; 666-687 doi:10.3846/16111699.2011.620143 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
90.Pisnik Korda, Aleksandra; Snoj, Boris; Žabkar, VesnaAntecedents and outcomes of perceived service value: evidence from Slovenia // E+M/ Economics & Management, 15 (2012), 1; 105-115 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
91.Rašković, Matevž; Mörec, Barbara; Makovec Brenčič, MajaMarket orientation, business innovation and HRM in top Slovenian employers // Ekonomska istraživanja, 2 (2012), 1-20 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
92.Dragnić, DašaModeliranje efektivnih marketinških strategija subjekata malog gospodarstva, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
93.Radulović, DuškoUpravljanje strateškim marketingom poslovnog subjekta na tržištu energije urbanih sredina, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
94.Hajnal, JasminaPromocijski miks turističke destinacije, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
95.Tešić, NevenUvođenje, primjena i vrednovanje strategije marketinga unutar poduzeća HOC Bjelolasica, 2012., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
96.Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, JasminaMacinnis, D.J., Folkes, V.S.: The disciplinary status of consumer behaviour: A sociology of science perspective on key controversies // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 2; 301-304 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
97.Dlačić, Jasmina; Žabkar, VesnaMeasuring customer orientation: applying customers' approach // EBR 2nd Annual conference 2012
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. str. 18-20 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
98.Dlačić, JasminaCustomer orientation and loyalty in mobile telecommunciations, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Ljubljana
-
99.Kadić-Maglajlić, Selma; Dlačić, JasminaGeneration Y wine consumption motivators – do they differ across situations and gender? // Proceedings of the 6th International Conference of the School of Economics and Business "Beyond the Economic Crisis: Lessons Learned and Challenges Ahead" / Mehić, Eldin (ur.).
Sarajevo: University of Sarajevo, School of Economics and Business, 2012. str. 806-821 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
100.Jelušić, DanijelaZadovoljstvo kupaca u zdravstvenoj ustanovi, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka