Pregled po projektu: Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (MB: MZOS-081-1151212-1454)
Pronađeno 538 radova
-
1.Dlačić, Jasmina; Hlača, Daria; Jelenc, LaraGeneration Y Perceiving Ethics - Implications for Marketing and Management Education // Proceedings of International Scientific Conference "Ethics in Management", / Mala, Denisa ; Minarova, Martina (ur.).
Banska Bistrica: Ekonomicka Fakulta, Univerzita Mateja Bela v Banski Bystrici, 2015. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Pleše, Marija; Dlačić, JasminaNonverbal Communication in Advertising // 3rd Economic and Business Review conference 2014
Ljubljana, Slovenija, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Goršić, KrunoslavOdabir promocijskih aktivnosti prilikom uvođenja novog proizvoda na tržište, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
4.Gušćić, KristinaMarketing miks u hotelijerstvu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Valković, IngridUpravljanje markom hotela za obiteljski odmor, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Jurcan, VanjaUloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultat, Rijeka
-
7.Grbac, BrunoB2B marketing. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013 (monografija)
-
8.Sirgy, Joseph M.; Gurel-Atay, Eda; Webb, Dave; Čičić, Muris; Husić-Mehnedović, Melika; Ekici, Ahmet; Herrmann, Andreas; Hegazy, Ibrahim; Lee, Dong-Jin; Johar, J.S.Is Materialism All That Bad? Effects on Satisfaction with Material Life, Life Satisfaction, and Economic Motivation // Social indicators research, 110 (2013), 1; 349-366 doi:10.1007/s11205-011-9934-2 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Halilović, Semina; Čičić, MurisAntecedents of information systems user behaviour – extended expectation-confirmation model // Behaviour & information technology, 32 (2013), 4; 359-370 doi:10.1080/0144929X.2011.554575 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Brown, Stephen; McDonagh, Pierre; Shultz, CliffordA Brand So Bad It Has To Be Good // MM. Journal of marketing management, 29 (2013), 1251-1276 doi:10.1080/0267257X.2013.796321 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Brown, Stephen; McDonagh, Pierre; Shultz, CliffordTitanic : Consuming the Myths and Meanings of an Ambiguous Brand // Journal of consumer research, 40 (2013), 3; 595-614 doi:10.1086/671474 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Žabkar, Vesna; Čater, Tomaž; Bajde, Domen; Čater, BarbaraEnvironmental strategy : a typology of companies based on managerial perceptions of customers' environmental activeness and deterrents // E+M/ Economics & Management, 16 (2013), 3; 57-74 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Rašković, Matevž; Makovec Brenčić; Maja; Ferligoj, Anuška, Fransoo; Jan C.Relationship learning as a dimension of relationship quality : tentative evidence from transnational buyer-supplier relationships // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 1; 37-50 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Rašković, Matevž; Makovec Brenčič, MajaBuyer-supplier relationships and the resource- advantage perspective: an illustrative example of relational and transactional drivers of competitiveness // Journal of Competitiveness, 5 (2013), 1; 16-38 doi:10.7441/joc.2013.01.02. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Benas, KarloUtjecaj percepcije pravednosti cijene kod potrošača na upravljanje cijenom, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Babić Gobbo, BarbaraDizajn u funkciji diferencijacije proizvoda, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2013 (zbornik)
-
18.Lipovača, SenadStrateško marketinško upravljanje u funkciji unapređenja poslovanja na tržištu piva u Bosni i Hercegovini, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Bihać
-
19.Radović Pevec, AlenkaMarketinške manifestacije, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Vidas, IvanaPlaniranje marketinga u "Vrtovima lunjskih maslina", 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Peričić, MarijanaMarketing miks poduzeća za proizvodnju kave, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Cecić, IrenaUtjecaj čimbenika na ponašanje potrošača u procesu kupnje životnog osiguranja, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Kirinčić, NikolinaVizualni identitet marke neprofitnih organizacija, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Berić, MarkoStvaranje marke turističkog proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Matijević, MartinaIstraživanje utjecaja funkcionalne i emocionalne koristi marke na vrijednost marke, 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka