Pregled po projektu: Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (MB: MZOS-067-0672345-2286)
Pronađeno 119 radova
-
1.Renko, SandaHow new consumers’ consumption patterns caused changes in food distribution channels in Croatia // Journal of food products marketing, 20 (2014), 5; 533-547 doi:10.1080/10454446.2013.838534 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Selman, MarinaAdekvatnost ponude zdravog prehrambenog asortimana u prodavaonicama, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Galić, AntonioKanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Vujčec, FranjoTransport prehrambenih proizvoda, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Orehovački, DamirSpecifičnosti logističkog sustava u proizvodnji stočne hrane, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Renko, SandaInteraction of trade activities between selected Southeast European countries // Challenges for the trade of Central and Southeast Europe / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Bingley: Emerald Group Publishing, 2013. str. 19-35 doi:10.1108/S1876-066X(2013)0000029006 -
7.Challenges for the Trade of Central and Southeast Europe / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Bingley: Emerald Group Publishing, 2013 (monografija) doi:10.1108/S1876-066X%282013%2929
-
8.Renko, Sanda; Popović, DanielOvercoming perceptions of uncertainty and risk in e-retailing // Business Logistics in MOdern Management / Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 23-31 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Renko, Sanda; Guszak, Irena; Petljak, KristinaRecognition of reverse logistics capabilities for retailers // Abstracts of papers presented at the 18th International Symposium on Logistics (ISL 2013), Resilient Supply Chains in an Uncertain Environment / Pawar, Kulwant, S. ; Rogers, Helen (ur.).
Nottingham: Nottingham University Business School, 2013. str. 124-124 doi:10.13140/2.1.3390.3360 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Renko, SandaConceptual relationships between trade and tourism // Economic and Social Development: Book of Proceedings of the 2nd International Scientific Conference / Filipović, Davor ; Goltnik Urnaut, Anita ; (ur.).
Pariz: Varaždin developmnet and Entrepreneurship Agency, Varaždin, Faculty of Commercial and Business Sciences, Celje, 2013. str. 745-754 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko, Sanda; Vuletić, Ante; Schaer, Burkhard; Zaouche-Laniau, Martine;Harnessing expert opinion : trends and challenges on the Balkan organic market, based on a Delphi approach // Food consumer science theories : methods and application to the western Balkans / Barjolle, Dominique ; Gorton, Matthew ; Milošević Đorđević, Jasna ; Stojanović, Žaklina (ur.).
Dordrecht: Springer, 2013. str. 89-106 -
12.Skočak, MajaStrategija proširenog asortimana specijalizirane prodavaonice organskih proizvoda, 2012., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Tokić, InesOrganizacija distribucije asortimana mliječnih proizvoda, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Ćurguz, GoranSpecifičnosti distribucije smrznutih proizvoda, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, zagreb
-
15.Fištrek, DanijelaVažnost upravljanja kategorijama proizvoda za poslovanje drogerija, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Mabić, Zoran;Utjecaj promjena u maloprodaji robe široke potrošnje u Hrvatskoj na maloprodaju Bosne i Hercegovine i Srbije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Podrug, Željko;Uloga trgovine u jačanju turističke ponude splitsko-dalmatinske županije, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Renko, Sanda;Food as factor of country image: the case of Croatia // Sustainable Development of Markets and Marketing Systems in a Globalized World / Haase, Michaela ; Kleinaltenkamp, Michael ; (ur.).
Berlin: The Macromarketing Society, Freie Universität Berlin, 2012. str. 148-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Rudawska, Edita; Renko, Sanda;Sustainability as the direction for the long-term success in banking: Poland VS. Croatia // Folia Oeconomica Stetinensia, 11 (2012), 19; 97-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Renko, Sanda;Problemi u području usluga u odnosima između maloprodavača i dobavljača: tržište Hrvatske VS. tržište BiH // Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 79-90 -
21.PERSPEKTIVE TRGOVINE 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (zbornik)
-
22.Promjene u trgovini na malo u Hrvatskoj / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
23.Mijo Mirković: TRGOVINA I UNUTRAŠNJA TRGOVINSKA POLITIKA - Pretisak s komentarima / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012 (monografija)
-
24.Knežević, Blaženka; Sukser, Blaženka; Renko, SandaPOVIJESNI ASPEKTI ODRŽIVOG RAZVOJA U TRGOVINI // Perspektive trgovine 2012: Trgovina u kontekstu održivog razvoja/ Trade Perspectives 2012: Trade in the Context of Sustainable Development / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Barjolle, Dominique; Renko, Nataša; Butigan, RužicaDelphi methodology application in organic food sector in Croatia // Proceedings of the 37th Macromarketing Conference
Berlin: Freie Universitat Berlin, 2012. str. 58-62 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Renko, SandaAnalysis of the international trade of Croatian counties // International Journal of Sales, Retailing and Marketing, Special Issue - 9th Circle Conference / Renko, S., Vignali, C, Hallier, B., Stanton, J.L., Radder, L., Palić, M. (ur.).
Santa Eulalia, Španjolska: Accent Press, 2012. str. 96-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Butigan, Ružica; Rihtar, Stanko; Čengić, DragoPoslovanje i utjecaj strategija marketinga na uspješnost poduzeća u razdoblju gospodarske krize // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 1-2; 44-72 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Bradara, IvicaSpecifičnosti prodaje poljoprivrednih proizvoda na štandovima tržnice, 2011., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
29.Šuškić, VesnaSpecifičnosti franšiznog poslovanja u asortimanu zdrave hrane, 2011., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
30.Cvrtila, MajaUpravljanje zalihama u mesnoj industriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zgareb
-
31.Ledecki, Tihana;Utjecaj politike povrata kupljenog proizvoda na rezultate prodaje, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
32.Supply chain management / Renko, Sanda ; (ur.). Rijeka: IntechOpen, 2011 (bibliografija)
-
33.Renko, SandaUloga povjerenja u odnosima između trgovinskih i proizvodnih poduzeća // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko (ur.).
Osijek: Ekonmski fakultet, 2011. str. 13-24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Rudawska, Edyta; Renko, Sanda; Bilan, YuriyA discussion of the concept of sustainable development - examples of Polish, Croatian and Ukrainian markets. Ternopil: KrokBooks, 2011 (bibliografija)
-
35.Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011 (zbornik)
-
36.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Renko SandaThe development of Organic Food Sector in Western Balkan Countries – Result of Delphi Method // Proceedings of VII International Agribusiness PAA-PENSA Conference
Buenos Aires, Argentina, 2011. str. 862-878 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
37.Đurić, DankoKonkurentske prednosti ekoloških proizvoda u maslinarstvu, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
38.Požar, ZrinkaStavovi potrošača o ekološkoj hrani, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
39.Karlović, AnaAnaliza potrošača ekološke hrane u Hrvatskoj, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
40.Bunić, AnaPonašanje potrošača u kupovini funkcionalne hrane u Republici Hrvatskoj, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
41.Horvatiček, BrankaMarketinška strategija pozicioniranja novog prehrambenog proizvoda, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
42.Renko, Nataša; Šustić, Ivona; Butigan, RužicaDesigning marketing strategy using the five competitive forces model by Michael Porter – case of small bakery in Croatia // International journal of management cases, 13 (2011), 3; 376-385 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
43.Butigan, Ružica; Hruška, Domagoj; Baković, TomislavPoslovne strategije hrvatskih poduzeća u uvjetima krize // Razvoj poslovanja 2011 - Ekonomska politika i poslovanje malih i srednjih poduzeća / Zečić, Dž. (ur.).
Zenica: University of Zenica, 2011. str. 501-512 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Butigan, Ružica; Baković, Tomislav; Lucović, DamirThe impact of Marketing Network on the performance of Small and Medium Sized Enterprises // Proceedings of the International Conference Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.).
Mostar: University of Mostar, 2011. str. 339-349 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Butigan, Ružica; Mahnić, IvanaUloga marketinga odnosa u malim i srednjim poduzećima // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1.; 89-104 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
46.Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, Nataša; Dropuljić, MarijaThe effects of cause and donation size of cause-Related marketing program on consumers’ intention to buy // Maketing challenges in new economy
Pula, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Rabuzin, KristinaLogistički aspekt pakiranja u mesnoj industriji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
48.Šprem, IvanaPakiranje kao instrument komunikacije na prodajnom mjestu, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
49.Janžek; SilvijaUčinak programa lojalnosti na uspjeh u maloprodaji, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
50.Renko, Sanda; Renko, Nataša; Bošnjak KrešimirLa strategie marketing de la pomme de terre en Croatie // La Pomme de terre: de la Renaissance au XXie siecle / Ferriere le Vayer, Marc ; Williot, Jean-Pierre (ur.).
Tours: Presses Universitaires François-Rabelais (PUFR), 2011. str. 371-388 -
51.Renko, Sanda; Grunhagen, MarkoServices as the crucial factor for the success of retailing in Croatia // International journal of management cases, 13 (2011), 3; 400-415 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
52.Renko, Sanda; Bučar, KristinaAre we witnessing the decline of consumer confidence in SPAS? The evidence of SPA tourism in Croatia // International Consumer Behavior: A Mosaic of Eclectic Perspectives / Kaufmann, Hans-Rudiger (ur.)., 2011. str. 450-460
-
53.Renko, SandaCustomer Intelligence as the Powerful Means for Turning Information into Profit // Advanced Technologies Management for Retailing: Frameworks and Cases / Pantano, Eleonora ; Timmermans, Harry (ur.).
Hershey (PA): Business Science Reference (BSR), 2011. str. 179-196 doi:10.4018/978-1-60960-738-8 -
54.Tukić, SanelaNužnost promjene tradicionalnog odnosa između dobavljača i maloprodavača u BIH, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
55.Jančik, FilipAnaliza tržišta ekološke hrane zemalja Zapadnog Balkana s posebnim osvrtom na Hrvatsku, 2011., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
56.Rašić, SandaDruštveno odgovorno poslovanje // Organizacija velikih poduzeća / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2011. str. 473-493 -
57.Petljak, Kristina; Štulec, Ivana; Renko, SandaTrgovačke marke u zemljama jugoistočne Europe // Trgovina kao pokretač razvoja Srednje i Jugoistočne Europe / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 214-231 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
58.Knezević, Blaženka; Renko, Sanda; Knego, NikolaChanges in Retail Industry in the EU // Business, management and education, 9 (2011), 1; 34-49 doi:10.3846/bme.2011.03 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
59.Knežević, Blaženka; Renko, Sanda; Peić Bach, MirjanaWeb as a customer communication channel in the confectionery industry in South Eastern European countries // British food journal, 113 (2011), 17-36 doi:10.1108/00070701111097312 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
60.Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010 (monografija)
-
61.Vuletić, AntePrimjena Delphi metode u marketingu ekološke hrane RH, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
62.Vuletić, AnteIzgradnja strateškog marketinškog plana u malim i srednjim poduzećima // Strategije marketinga malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 317-345 -
63.Butigan, RužicaGlobalna orijentacija malih i srednjih poduzeća // Marketing malih i srednjih poduzeća / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 283-312 -
64.Butigan, RužicaUvođenje i primjena strategije marketinga // Strategije marketinga / Renko, Nataša (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2010. str. 438-443 -
65.Katalenić, GoranaSpecifičnosti ponašanja potrošača voća na primjeru seoske populacije, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
66.Spiroski, Igor; Kendrovski, Vladimir; Butigan, Ružica i Vuletic, AnteKnowledge, Attitudes and Practices of Macedonian and Croatian Consumers Towards the Personal Consumption of Fruits // Journal of Nitrogenetics and Nitrogenomics / Raffaele De Caterina, Chieti/Pisa (ur.).
Pamplona, 2010. str. 108-108 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
67.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteThe impact of network structure on the marketing mix of SME’s: The Case of Croatia // 12th West Lake International Conference on Small and Mid-sized Business
Hangzhou, Kina, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
68.Perica, SabinaPotrošnja ekološke hrane u mediteranskim zemljama, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
69.Pastuović, MajaTržište ekološke hrane na primjeru zemalja Zapadnog Balkana, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
70.Klišanin, InesPrimjena fokus grupe u ispitivanju stavova gradske populacije o potrošnji voća, 2010., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
71.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteMarketing Strategy for Small Business Growth in Croatia // International Journal of Management Cases / Gianpaolo Vignali (ur.).
Estoril, Portugal: Accent Press, 2010. str. 287-288 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
72.Renko, Nataša; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteStrategije marketinga malih i srednjih poduzeća u Hrvatskoj // Razvoj poslovanja 2010 / Zečić, Dž ; Halebić, J ; Alihodžić, A. (ur.).
Zenica: University of Zenica, 2010. str. 361-378 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
73.Renko, Sanda; Rakuljić, MirelaManaging B2B relationships in the Croatian pharmaceutical industry // World review of entrepreneurship, management and sustainable development, 6 (2010), 4; 318-335 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
74.Renko, SandaFood in the function of rural development in the context of tourism industry // Economic Development Perspectives of SEE Region in the Global Recession Context / Ekonomski fakultet Sarajevo (ur.).
Sarajevo: Nacionalna i univerzitetska biblioteka Bosne i Hercegovine, 2010. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
75.Butigan, RužicaUtjecaj marketinških mreža na uspješnost poslovanja malih i srednjih poduzeća, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
76.Rašić, SandaEnvironmental performance of Croatian companies in relation to ownership type // Poslovna izvrsnost, 4 (2010), 1; 9-27 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
77.Renko, Sanda; Županić, Ivana; Petljak, KristinaTrgovačke marke - imperativ svakog trgovca // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 129-143 -
78.Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, BlaženkaDruštveno odgovorno ponašanje hrvatskih trgovaca kao preduvjet konkurentnosti // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 259-271 -
79.Renko, Sanda; Fičko, DejanNew logistics technologies in improving customer value in retailing service // Journal of retailing and consumer services, 17 (2010), 3; 216-233 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
80.Renko, Sanda; Vignali, ClaudioCompetitive advantage of food industry in the Balkans // Journal of food products marketing, 16 (2010), 3; 261-261 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
81.Renko, Sanda; Renko, Nataša; Polonijo, TeaUnderstanding the role of food in rural tourism development in a recovering economy // Journal of food products marketing, 16 (2010), 3; 309-324 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
82.Renko, SandaPrikaz knjige: Greentailing and other revolutions in retail: hot ideas that are grabbing customer's attention and raising profits // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 1; 255-260 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
-
83.Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, BlaženkaEnvironmental responsibility of the Croatian retailing // International journal of management cases, 12 (2010), 2; 613-624 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
84.Renko, NatašaMarketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb: Naklada Ljevak, 2010 (Udžbenici)
-
85.Schultz II, Clifford, J.; Renko, Sanda; Brčić-Stipčević, VesnaGrocery Store-Attributes in Recovering Economies: An Empirical Investigation of Their Importance, Using Three Component Contour Plotting // Journal of International Food & Agribusiness Marketing, 22 (2010), 1&2; 37-51 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
86.Sinčić Ćorić, Dubravka; Horvat, SandraBranding in Business-to-Business Context: A Literature Review // The 3rd International Scientific Marketing Theory Challenges in Transitional Societies Conference
Maribor, 2009. str. 253-260 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
87.Sinčić Ćorić, Dubravka; Kovačić, ElviraUnutarnja percepcija identiteta poduzeća // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 60 (2009), 11; 616-633 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
88.Renko, Nataša; Vuletić, Ante; Butigan, RužicaOrganic food marketing in Croatia - producer's perspective // International journal of management cases, 11 (2009), 3; 71-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
89.Renko, Nataša; Sredl, KatherineWomen's possessions and social class in contemporary Zagreb // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 18 (2009), 3; 565-581 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
90.Renko, NatašaStrategije marketinga. Zagreb: Naklada Ljevak, 2009 (Udžbenik)
-
91.Rašić, SandaEnvironmental Performance of Coratian Companies Regarding Ownership // Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Salerno: EuroMed Press, 2009. str. 1817-1817 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
92.Renko, Sanda; Bošnjak, KrešimirAktualno stanje i perspektive budućeg razoja tržišta ekološke hrane u Hrvatskoj // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 60 (2009), 7-8; 369-395 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
93.Renko, Sanda; Rašić, Sanda; Knežević, BlaženkaCorporate Social Responsibiity in Croatian Retailing // Managerial and Entrepreneurial Developments in the Mediterranean Area / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Salerno: EuroMed Press, 2009. str. 1346-1358 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
94.Sinčić Ćorić, Dubravka; Pološki Vokić, NinaThe Roles of Internal Communications, Human Resource Management and Marketing Concepts in Determining Holistic Internal Marketing Philosophy // Zagreb international review of economics & business, 12 (2009), 2; 87-105 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
95.Petljak, KristinaKanali distribucije ekoloških prehrambenih proizvoda, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
96.Sinčić Ćorić, Dubravka; Kurnoga Živadinović, NatašaUtjecaji odabranih elemenata marketinga općeg dobra na odabir marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 1; 69-79 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
97.Renko, Nataša; Bunić, Željko; Butigan, Ružica; Vuletić, AnteDoes market orientation influence employee's behaviour? : the case in Croatian manufacturing companies // Global Management Conference : proceedings
Rio de Janeiro, Brazil, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
98.Tkalac Verčič, Ana; Pološki Vokić, Nina; Sinčić Ćorić, DubravkaRazvoj mjernog instrumenta za procjenu zadovoljstva internom komunikacijom // Društvena istraživanja, 18 (2009), 1-2; 175-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
99.Fičko, DejanUtjecaj novih logističkih trendova u maloprodaji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
100.Vlaović, SrdjanUtjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb