Pregled po projektu: Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (MB: MZOS-067-0661686-2342)
Pronađeno 82 radova
-
1.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Lovrić, MarkoPrimjena modela optimizacije upravljanja asortimanom (OPTAS Model) na maloprodajnim mjestima u Republici Hrvatskoj // Poslovna izvrsnost, 10 (2016), 1; 35-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Kovač, Ivan; Palić, MirkoModel for Optimization of Assortment Management in a Retail Store – OPTAS // International journal of sales, retailing and marketing, 5 (2016), 1; 3-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Fudurić, MoranaCorporate vs. non-profit social media guidelines: an empirical evaluation // Digital Publics: New Generation, New Media, New Rules PROCEEDINGS OF THE 21TH INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS RESEARCH SYMPOSIUM BLEDCOM / Verčič, D. ; Tkalac Verčič, A. ; Sriramesh, K., White, J. (ur.).
Ljubljana: University of Ljubljana, 2015. str. 38-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Fudurić, MoranaRelationship orientation in social media: construct, measurement and link to company performance, 2014., doktorska disertacija, Faculty of communication sciences, Lugano, Švicarska
-
5.Čuže, AnitaPromocija događanja putem društvenih mreža, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Čirjak, MartinaMarketinško planiranje - Carnival Cruise Lines, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Štimac, DoraMarketing Planning for a start-up, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Sršen, JosipaGerila marketing u grafičkoj industriji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
-
9.Tomašević Lišanin, Marija; Klarić, Svjetlana; Palić, MirkoChallenges of meat distribution in HoReCa Channel in Croatia // International Journal of Sales, Retailing & Marketing
Darwen: Accent Press, 2014. str. 118-149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Marjan, Iva; Palić, MirkoAplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 97-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, LjiljanaPerformance of nonprofit organizations: Empirical contrasts between privately and publicly funded Croatian humanitarian organizations // Ekonomski anali, 59 (2014), 200; 115-130 doi::10.2298/EKA1400115A (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Kovač, Ivana; Palić, Mirko; Kovač, IvanExport Strategies of Croatian Companies // Proceedings of the 2nd International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship: "Inside and outside of managerial mind - Building the bridges between disciplines" / Tipurić, D., Mešin, M. (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje i razvoj upravljanja (CIRU), 2014. str. 1034-1045 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Komarac, TanjaMarketing usluga zagrebačkih muzeja, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Pavičić, Jurica; Fudurić, Morana; Tomić, SlavicaIntegrating corporate social responsibility into the company’s marketing strategy : the case of CCHBC Croatia // Proceedings of International scientific conference Social responsibility - sustainable economy / Székely, Csaba (ur.).
Šopron: University of West Hungary Press, 2013. str. 267-279 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Fudurić, Morana; Mandelli, AndreinaCommunicating Social Media Policies: Evaluation of Current Practices // Journal of communication management (London), 18 (2013), 2; 158-175 doi:10.1108/JCOM-06-2012-0045 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Palić, Mirko; Kovač, Ivan; Sruk, BorisCooperative buying as a source of competitive advantage on the Croatian FMCG retail market // ECONOMIC INTEGRATIONS, COMPETITION AND COOPERATION Conference Proceedings / Kandžija, V., Kumar, A. (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013. str. 246-253 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Mihanović, Zoran; Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaAnalysis of organisational performance of nonprofit institutions: The case of lifelong learning institutions in Croatia // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla: Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 723-739 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, LjiljanaFundraising and Sources of Financing of Croatian Nonprofit Organizations // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla: Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 599-614 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana; Mihanović, Zoran; Matković, JelenaOsnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013 -
20.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša(Pre)poznajemo li srednjoškolske i visokoškolske kvalifikacije u Hrvatskoj i Europi? // Računovodstvo i financije, 2013 (2013), 10; 148-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
21.Brečić, Ružica; Butigan, Boris; Palić, MirkoČimbenici koji utječu na adaptivno prodajno ponašanje u maloprodaji // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 11 (2013), 1; 49-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Bedek, Andrea; Palić, MirkoVažnost čimbenika održivosti prilikom donošenja odluke o odabiru maloprodajnog poduzeća za kupnju proizvoda široke potrošnje // Poslovna izvrsnost, 7 (2013), 1; 9-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Komarac, TanjaVažnost marketinških znanja za farmaceute // Farmaceutski glasnik, 69 (2013), 2; 98-101 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
24.Kovač, Ivan; Palić, MirkoInternational trade of goods as a determinant of GDP growth in Croatia // Conference Proceedings, 2nd REDETE Conference: "Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies: A Search for New Paradigms" / Ateljević, Jovo (ur.).
Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 2012. str. 286-301 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Krce Miočić, Božena; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaFundamental determinants of e-business implementation in tourism : The case of nautical tourism in Croatia // Proceedings of the 6th International Conference An Enterprise Odyssey : Corporate governance and public policy - path to sustainable future / Galetić, Lovorka ; Šimurina, Jurica (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1234-1244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Pavičić, JuricaSMJERNICE ZA IZRADU STRATEGIJE RAZVOJA ZAKLADE SVEUČILIŠTA U ZAGREBU // Filantropija i zakladništvo
Zagreb, Hrvatska, 2012. (predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
27.Fudurić, Morana; Mandelli, AndreinaThe impact of relationship orientation in social media on business performance // EpiDay 2012: 4th USI-Com Young Scholars Research Day
Lugano, Švicarska, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
28.Fudurić, MoranaKako će neprofitne organizacije doprijeti do šire javnosti?, 2012. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
29.Alfirević, N.; Drašković, N.; Pavičić, J.Toward a Customer-Centric Strategy Implementation Model: The Case of European Mid-Sized Glass-Packaging Producer // Customer-Centric Marketing Strategies: Tools for Building Organizational Performanc / Ruediger Kaufmann, H. ; Ali Khan Panni, M. (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2012. str. 476-497 -
30.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Renko, SandaAnalysis of the international trade of Croatian counties // International Journal of Sales, Retailing and Marketing, Special Issue - 9th Circle Conference / Renko, S., Vignali, C, Hallier, B., Stanton, J.L., Radder, L., Palić, M. (ur.).
Santa Eulalia, Španjolska: Accent Press, 2012. str. 96-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Žnidar, KrešimirMarketinški brief: "narudžbenica" za marketing // Diabetes : slatki život : časopis za zdrav život : glasilo Hrvatskog saveza dijabetičkih udruga, 2/2012 (2012), 42-43 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
32.Fudurić, Morana; Mandelli, Andreina(How) has social media changed the way we measure brand equity? // EU Local Imprints - The case of South Central Europe / Langer, Josef ; Vlašić, Goran ; Krce Miočić, Božena (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2012. str. 157-166 -
33.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Vlašić, GoranFuture insight as a strategic capability in the regional an european risk society // EU Local Imprints - The case of South Central Europe / Langer, Josef ; Vlašić, Goran ; Krce Miočić, Božena (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2012. str. 17-28 -
34.Alfirević, Nikša; Krneta, Mira; Pavičić, JuricaInnovation capacity as a competitive advantage small firms in Croatia: An empirical analysis // Proceedings of the 9th International Conference "Challenges of Europe : Growth and Competitiveness - Reversing the Trends / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Zoran Mihanović, Jurica Pavičić, Nikša AlfirevićMarketing i menadžment u knjižnicama: Primjer dobre prakse posebnih događanja u Gradskoj knjižnici Zadar // Svezak, 13 (2011), 10-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
36.Jurica Pavičić; Nikša Alfirević; Krešimir ŽnidarCustomer Knowledge Management: Toward Social CRM // International journal of management cases, 13 (2011), 3; 203-209 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Tkalac Verčič, Ana; Verčič, DejanGeneric charisma – conceptualization and measurement // Public relations review, 37 (2011), 1; 12-19 doi:10.1016/j.pubrev.2010.12.002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
38.Friedl, Julia; Tkalac Verčič, AnaMedia preferences of digital natives' internal communication : A pilot study // Public relations review, 37 (2011), 1; 84-86 doi:10.1016/j.pubrev.2010.12.004 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Kadić, Selma; Palić, Mirko; Čičić, MurisImprovement of personal sales efficiency in automotive retailing // Ekonomska istraživanja - Economic Research, 24 (2011), 2; 112-125 doi:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=105004 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Palić, MirkoMarketing management from a different perspective // International journal of management cases, 13 (2011), 2; 15-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Mihanović, Zoran; Relja, RenataStakeholder-Oriented Principal Development in Croatian Elementary Schools // Revija za socijalnu politiku, 18 (2011), 1; 47-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
42.Tkalac Verčič, Ana; Verčič, DejanGeneric charisma – Conceptualization and measurement // Public relations review, 37 (2011), 1; 12-19 doi:10.1016/j.pubrev.2010.12.002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
43.Mandelli, Andreina; Fudurić, MoranaL'evoluzione dei modelli di brand equity a delle pratiche di controllo delle attività di branding // Marca e metriche nei social media / Mandelli, Accoto (ur.).
Lugano: Universita della Svizzera Italiana (USI), 2010. str. 71-87 -
44.Fudurić, MoranaLobiranje kao specifični oblik marketinške komunikacije neprofitnih organizacija u Hrvatskoj, 2010., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
45.Mihanović, ZoranUtjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split
-
46.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Kutleša, Miše; Matković, JelenaOsnove strateškog marketinga i menadžmenta : u osnovnim i srednjim školama. Zagreb: Alfa, 2010 (prirucnik)
-
47.Šimurina, Jurica; Pavičić, Jurica; Fudurić, MoranaEconomics and Business International Programme (EBIP) - The Exchange of Knowledge and Experience // Knowledge Region: Alps-Adriatic Challenges, Volume II - Actors and Cases / Langer, Josef ; Alfirević, Nikša ; Vlašić, Goran (ur.).
Klagenfurt: Peter Lang, 2010. str. 41-49 -
48.Wittine, Zoran; Vlašić, ZoranImportance of life-long learning for the generation of intellectual capital and the creation of sustainable competitive advantage // Knowledge Region : Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2009. str. 189-199 -
49.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoSustainable Demand Management in Plitvice Lakes National Park, Croatia // Event Management and Sustainability / Raj, R. & Musgrave, J. (ur.).
Wallingford: CABI Publishing, 2009. str. 206-221 -
50.Knowledge Region : Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.). Frankfurt: Peter Lang, 2009 (monografija)
-
51.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Žnidar, Krešimir; Sorić Želinšček, AndreaKnowledge-based approach to consumer insight: The case of CATI-based data collection in Croatia and discussion of its regional implications // International Journal of Management Cases, 11 (2009), 2; 173-181 doi:10.5848/APBJ.2009.00030 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
52.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Žnidar, KrešimirKnowledge and Information Technology and Urban (Regional) Development // Proceedings of the 10th WSEAS International Conference on Mathematics & Computers In Business & Economics (MCBE '09) / Mastorakis, Nikos E. et al. (ur.).
Prag: WSEAS Press, 2009. str. 112-116 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Žnidar, KrešimirUnderstanding and responding to the regional perceptions of the global economic crisis: Toward the 'low-tech' knowledge-based approach // Proceedings of the Conference 'The role of the university in the analysis of current economic crisis' / Constantin Mecu (ur.).
Bukurešt: Spiru Haret University/ România de Mâine Publishing House, 2009. str. 305-311 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Tkalac Verčič, Ana; Pološki Vokić, Nina; Sinčić Ćorić, DubravkaRazvoj mjernog instrumenta za procjenu zadovoljstva internom komunikacijom // Društvena istraživanja, 18 (2009), 1-2; 175-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
55.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Fudurić, MoranaLobbying in Croatia: Perspectives for the Nonprofit Sector // Global Business & Economics Anthology 2009 / Kantarelis, Demetri (ur.). (ur.).
Danver (MA): Business & Economics Society International, 2009. str. 26-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Tkalac, Ana; Pavičić, JuricaNongovernmental Organizations and International Public Relations // The Global Public Relations Handbook: Theory, Researchm and Practice / Sriramesh, Krishnamurthy ; Verčič, Dejan (ur.).
New York (NY): Routledge, 2009. str. 807-821 -
57.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Mihanović, ZoranMarket orientation in managing relationships with multiple constituencies of Croatian higher education // Higher education, 57 (2009), 2; 191-207 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
58.Pavičić, Jurica; Vaniček, Vanja; Fudurić, MoranaREGIONAL COMMUNICATION APPROACH – STRATEGIC CHALLENGE OR LATCHKEY CHILDREN SYNDROME?: THE CARLSBERG SEE CASE // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies: Proceedings / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 213-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
59.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Ozimec, KristinaIzazovi upravljanja održivom potražnjom u Parku prirode Papuk // 1st International Conference “ Valis Aurea” : Focus on regional development, Conference Proceedings / Katalinić, B. (ur.).
Požega, 2008. str. 959-968 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
60.Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Krupka, ZoranIntranets: Interactive Knowledge Management Tools of Networked Communities // Handbook of Research of Virtual Workplaces and the New Nature of Business Practices / Pavel Zemliansky, Kirk St. Amant (ur.).
New York (NY): Idea Group, 2008. str. 439-454 -
61.Bubalo, AnaPrimjena marketinške koncepcije u cjeloživotnom obrazovanju u Hrvatskoj, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
62.Public Relations Metrics-Research and Evaluation / Van Ruler, B. ; Tkalac Verčič, A. ; Verčič, D. (ur.). New York (NY): Routledge, 2008 (monografija)
-
63.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Kutleša, MišeOrganizacijske performanse i orijentacija hrvatskih osnovnih škola prema zadovoljavanju potreba korisnika // Ekonomska istraživanja, 21 (2008), 88-99 (recenziran, članak, stručni)
-
64.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica, Vučuć, MarioUsklađivanje očekivanja i rezultata u djelovanju sektora cjeloživotnog obrazovanja // Andragoški glasnik, 12 (2008), 2; 127-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
65.Puljiz, Marjan; Fudurić, Morana; Kozjak, BorisSocial Responsibility: are NGOs in Croatia Aware of the Funding Sources? // An Enterprise Odyssey: Tourism-Governance and Entrepreneurship / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1505-1516 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
66.Tkalac, Verčič, AnaSituational Theory // The Blackwell international encyclopedia of communication / Donsbach, Wolfgang (ur.)., 2008. str. 15-25
-
67.Puljiz, MarjanMarketinški aspekti društvene odgovornosti u igrama na sreću, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
68.Tkalac Verčič, AnaThe application of Situational theory in Croatia // The future of excellence in public relations and communication management: challenges for the next generation / Toth, L. Elisabeth (ur.).
Mahwah (NJ): Lawrence Erlbaum Associates Publishers, 2008. str. 527-545 -
69.van Ruler, B; Tkalac Verčič, Ana; Verčič, DejanPublic relations metrics: Research and evaluation // Public relations metrics, measurement and evaluation, an overview / van Ruler, B Tkalac Verčič, Ana ; Verčič, Dejan (ur.).
Mahwah (NJ): Lawrence Erlbaum Associates Publishers, 2008. str. 7-33 -
70.Drašković, Nikola; Pavičić, Jurica; Vlašić, GoranStrategic Communication Related to Environmental and Packaging Challenges: Case of Beverage and Dairy Industry in Croatia // International journal of management cases, 9 (2007), 3-4; 188-195 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
71.Drašković, Nikola; Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Žnidar, KrešimirConsumer Attitude-Behaviour Gap and Ethical Implications in the Context of Packaging Choice // International Journal of Management Cases / Kaufmann, R. (ur.). - Darwe, Lancashire : Access Press UK , 2007. 59-59. / Kaufmann, R. (ur.).
Darwen: Accent Press, 2007. str. 339-344 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
72.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraIstraživanje činitelja zadovoljstva studenata // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 83-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
73.Tkalac Verčič, Ana; Mueller, NormanPublic relations’ influence on Croatian media: Is there a difference between the opinions of journalists and public relations professionals. // Medijska istraživanja, 13 (1), 35-51, 13 (2007), 35-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
74.Verčič, Dejan; Tkalac Verčič, AnaA use of second-order co-orientation model in international public relations // Public Relations Review, 33 (2007), 4; 407-414 doi:10.1016/j.pubrev.2007.08.014 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
75.Cvitanušić, Marina; Tkalac Verčič, AnaUspješnost komunikacijskih aktivnosti pri uvođenju Bolonjskog procesa: Studija slučaja. // XX Kongres CROMAR-a: Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2007. str. 15-20 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
76.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Gabelica, NinoElectronic communication or electronic communities: (Un)known messages from "Generation Y" // E-Activities: Networking the World / Sanchez-Torrubia. M. G. (ur.).
Puerto de la Cruz: WSEAS Press, 2007. str. 331-335 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
77.Tomašević Lišanin, M.; Palić, M.; Čižmešija, MDeterminants Affecting Student's Selection of Higher Education Institution - Example of the Faculty of Economics and Business Zagreb // Economy & Business, International Scientific Publications, Vol. 1, Science Invest, Bourgas, Bugarska
Burgas, Bugarska, 2007. str. 584-597 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
78.Pavičić, Jurica; Drašković, Nikola; Gnjidić, VladimirEnvironmental Laws in Croatia : Strategic and Ethical Implications for the Beer Industry // Enterprise in transition : proceedings of the 7th International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split, 2007. str. 92-95 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
79.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Mihanović, ZoranThe Multiple Constituency Approach to Socially Responsible Higher Education: The Case of Croatia // Enterprise in transition : proceedings of the International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2007. str. 5-7 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
80.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Batarelo, Vincent JohnThe Management and Marketing of Religious Sites, Pilgrimage and Religious Events: Challenges for Roman Catholic Pilgrimages in Croatia // Religious Tourism and Pilgrimage Festivals Management : An International Perspective / Raj, Razaq ; Morpeth, N. D. (ur.).
Wallingford: CABI Publishing, 2007. str. 48-63 -
81.Mihanović, ZoranMarketinška orijentacija i odnosi s ciljnim skupinama visokoškolskih institucija, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
82.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Ivelja, NivesOblici i mehanizmi potpore i suradnje s neprofitnim organizacijama u Hrvatskoj // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 4 (2006), 1; 217-238 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)