Pregled po projektu: Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (MB: MZOS-067-0661686-2342)
Pronađeno 82 radova
-
1.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Lovrić, MarkoPrimjena modela optimizacije upravljanja asortimanom (OPTAS Model) na maloprodajnim mjestima u Republici Hrvatskoj // Poslovna izvrsnost, 10 (2016), 1; 35-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Kovač, Ivan; Palić, MirkoModel for Optimization of Assortment Management in a Retail Store – OPTAS // International journal of sales, retailing and marketing, 5 (2016), 1; 3-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Fudurić, MoranaCorporate vs. non-profit social media guidelines: an empirical evaluation // Digital Publics: New Generation, New Media, New Rules PROCEEDINGS OF THE 21TH INTERNATIONAL PUBLIC RELATIONS RESEARCH SYMPOSIUM BLEDCOM / Verčič, D. ; Tkalac Verčič, A. ; Sriramesh, K., White, J. (ur.).
Ljubljana: University of Ljubljana, 2015. str. 38-47 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Fudurić, MoranaRelationship orientation in social media: construct, measurement and link to company performance, 2014., doktorska disertacija, Faculty of communication sciences, Lugano, Švicarska
-
5.Čuže, AnitaPromocija događanja putem društvenih mreža, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Čirjak, MartinaMarketinško planiranje - Carnival Cruise Lines, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Štimac, DoraMarketing Planning for a start-up, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Sršen, JosipaGerila marketing u grafičkoj industriji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
-
9.Tomašević Lišanin, Marija; Klarić, Svjetlana; Palić, MirkoChallenges of meat distribution in HoReCa Channel in Croatia // International Journal of Sales, Retailing & Marketing
Darwen: Accent Press, 2014. str. 118-149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Marjan, Iva; Palić, MirkoAplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 97-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, LjiljanaPerformance of nonprofit organizations: Empirical contrasts between privately and publicly funded Croatian humanitarian organizations // Ekonomski anali, 59 (2014), 200; 115-130 doi::10.2298/EKA1400115A (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Kovač, Ivana; Palić, Mirko; Kovač, IvanExport Strategies of Croatian Companies // Proceedings of the 2nd International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship: "Inside and outside of managerial mind - Building the bridges between disciplines" / Tipurić, D., Mešin, M. (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje i razvoj upravljanja (CIRU), 2014. str. 1034-1045 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Komarac, TanjaMarketing usluga zagrebačkih muzeja, 2014., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Pavičić, Jurica; Fudurić, Morana; Tomić, SlavicaIntegrating corporate social responsibility into the company’s marketing strategy : the case of CCHBC Croatia // Proceedings of International scientific conference Social responsibility - sustainable economy / Székely, Csaba (ur.).
Šopron: University of West Hungary Press, 2013. str. 267-279 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Fudurić, Morana; Mandelli, AndreinaCommunicating Social Media Policies: Evaluation of Current Practices // Journal of communication management (London), 18 (2013), 2; 158-175 doi:10.1108/JCOM-06-2012-0045 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Palić, Mirko; Kovač, Ivan; Sruk, BorisCooperative buying as a source of competitive advantage on the Croatian FMCG retail market // ECONOMIC INTEGRATIONS, COMPETITION AND COOPERATION Conference Proceedings / Kandžija, V., Kumar, A. (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013. str. 246-253 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Mihanović, Zoran; Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaAnalysis of organisational performance of nonprofit institutions: The case of lifelong learning institutions in Croatia // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla: Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 723-739 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, LjiljanaFundraising and Sources of Financing of Croatian Nonprofit Organizations // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla: Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 599-614 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana; Mihanović, Zoran; Matković, JelenaOsnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013 -
20.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša(Pre)poznajemo li srednjoškolske i visokoškolske kvalifikacije u Hrvatskoj i Europi? // Računovodstvo i financije, 2013 (2013), 10; 148-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
21.Brečić, Ružica; Butigan, Boris; Palić, MirkoČimbenici koji utječu na adaptivno prodajno ponašanje u maloprodaji // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 11 (2013), 1; 49-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Bedek, Andrea; Palić, MirkoVažnost čimbenika održivosti prilikom donošenja odluke o odabiru maloprodajnog poduzeća za kupnju proizvoda široke potrošnje // Poslovna izvrsnost, 7 (2013), 1; 9-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Komarac, TanjaVažnost marketinških znanja za farmaceute // Farmaceutski glasnik, 69 (2013), 2; 98-101 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
24.Kovač, Ivan; Palić, MirkoInternational trade of goods as a determinant of GDP growth in Croatia // Conference Proceedings, 2nd REDETE Conference: "Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies: A Search for New Paradigms" / Ateljević, Jovo (ur.).
Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 2012. str. 286-301 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Krce Miočić, Božena; Alfirević, Nikša; Pavičić, JuricaFundamental determinants of e-business implementation in tourism : The case of nautical tourism in Croatia // Proceedings of the 6th International Conference An Enterprise Odyssey : Corporate governance and public policy - path to sustainable future / Galetić, Lovorka ; Šimurina, Jurica (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 1234-1244 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)