Pregled po projektu: Strategija razvoja imidža Republike Hrvatske u procesu pridruživanja EU (MB: MZOS-067-0000000-3375)
Pronađeno 43 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Growing in shrinking markets / Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica ; Langer, Josef (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
2.Socially responsible business and global/local competitiveness / Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
3.To standardize or not to standardize? / Vašić, Goran ; Pavičić, Jurica ; Langer, Josef (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2012 (zbornik)
-
4.EU Local Imprint : The case of South Central Europe / Langer, Josef ; Vlašić, Goran ; Krce-Miočić, Božena (ur.). Frankfurt: Peter Lang, 2012 (monografija)
-
5.Global Business Conference Proceedings / Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica ; Wittine, Zoran (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2011 (zbornik)
-
6.KNOWLEDGE REGION: ALPS-ADRIATIC CHALLENGES - Vol. 2 / Langer, Josef ; Alfirević, Nikša ; Vlašić, Goran (ur.). Frankfurt: Peter Lang, 2010 (monografija)
-
1.Vedriš, Mladen; Šimić, RužicaCroatia at the Door of the EU: Current Risks and New Possibilities // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Poreč: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2011. str. 900-923 -
2.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranCelebrity Endorsement in Brand Management in Croatia // The Changing Nature of Doing Business in Transition Economies / Marinov, Marin ; Marinova Svetla (ur.).
London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2011. str. 214-224 -
3.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoStilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 111-120 -
4.Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Grčić, IgorThe Gaming Virtual Communities // Knowledge Region: Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2009. str. 120-150 -
1.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoAntecedents of food-related consumer decision-making styles // British food journal, 116 (2014), 3; 431-450 doi:10.1108/BFJ-10-2011-0250 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Vedriš, MladenEkonomski rast i strukturne reforme // Ekonomija/Economics, 20 (2013), 1; 183-215 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Vedriš, MladenHrvatska pred ulaskom u Europsku uniju: izazov ili problem - Konkurentnost ili kako biti bolji // Ekonomika preduzeća (1988), LX (2012), 5-6; 248-260 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Vedriš, MladenRegionalni razvoj i gospodarsko pozicioniranje Republike Hrvatske: EU članstvo // Ekonomija, 19 (2012), 1; 119-144 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Benazić, Dragan; Ozretić Došen, ĐurđanaService quality concept and measurement in the business consulting market // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 47-66 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Vlašić, Goran; Janković, Marko, Kramo Čaluk AmraInformation hunt: The impact of product type and time pressure on choice of information source for purchase decisions // Management : journal of contemporary management issues, 16 (2011), 2; 87-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Vedriš, Mladen; Šimić, RužicaHrvatski model gospodarskog rasta: Dosezi i ograničenja // Ekonomija, 18 (2011), 2; 377-401 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-25 (međunarodna recenzija, kratko priopcenje, znanstveni)
-
9.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTourism Destination Image Formation - The Case of Dubrovnik, Croatia // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoRazlike u stilovima odlučivanja potrošača s obzirom na spol ispitanika u Hrvatskoj // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 1; 29-42 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoUtjecaj kvalitete i cijene na lojalnost marki // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 61 (2010), 3-4; 137-150 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Kesić, Tanja; Piri Rajh, Sunčana; Kesić, HelenaMarket segmentation in the Republic of Croatia according to food-related lifestyle // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 59 (2008), 9-10; 503-522 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Pavlić, Ivana; Kesić, Tanja; Jakeljić, MarijaKOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 64 (2013), 4; 327-350 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
2.Kesić, Tanja : Jakeljić, MarijaUTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 9-10; 486-517 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
1.Vedriš, MladenThe Republic of Croatia before its entry into the EU: Expectations and Limits // Interdisciplinary Management Research IX / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Maronić-Lamza, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Facultuy of Economics Osijek, Hochschule Pforzheim University, 2013. str. 415-434 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Vedriš, Mladen; Pilipović, Ozren; Rančić, NenadAgencies for Foreign Investment Promotion- Possible Institutional Support for Structural Reforms and Economic Growth // Interdisciplinary Management Research VIII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Maronić-Lamza, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Facultuy of Economics Osijek, Hochschule Pforzheim University, 2012. str. 499-528 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaChallenges of private label production by national brand manufacturers in emerging markets // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. str. 90-96 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Škare, Vatroslav; Ozretić-Došen, ĐurđanaHow innovative are electronic services? An empirically-based typology // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. str. 203-209 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoStilovi odlučivanja potrošača: testiranje metodologije i profiliranje stilova u Hrvatskoj // Marketing as a Factor of Sustainable Development / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: CROMAR, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2009. str. CD-ROM (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Piri Rajh, SunčanaPerceived risk as a determinant of perceived value and purchase intention // 2nd International Scientific Conference "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" / Ozretić Došen, Đurđana, Krupka, Zoran, Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 223-231 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Horvat, Sandra; Ozretić Došen; ĐurđanaPerceived risk influence on the consumer attitude to private labels in the product's life cycle growth stage // EBR 2nd Annual Conference 2012 Abstracts
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. str. 34-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Vlašić, Goran; Langer Josef; Kesić, TanjaDriving the value premium through cultural, symbolic, economic and social capital management // Global Marketing Conference
Tokyo, Japan, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, AjayThe impact of market driving strategy on firm performance // American Marketing Association Summer Educator Conference
Boston (MA), Sjedinjene Američke Države, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaClustering consumers of private labels in the growth stage of the product life cycle // 42nd EMAC Annual Conference: Lost in translation - Marketing in an interconnected world / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul: Istanbul Technical University, 2013., 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Ozretić Došen, ĐurđanaChallenges for services branding of universities and R&D institutions // 4th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2013. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, ĐurđanaAssessing relationship between electronic service innovativeness and e-marketing practice in services companies // 42nd EMAC Annual Conference: Lost in translation - Marketing in an interconnected world / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul: Istanbul Technical University, 2013. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Lost in Translation - Marketing in an Interconnected World / Karaosmanoglu, Elis ; Elmadag Bas, A. Banu (ur.).
Istanbul: Istanbul Techincal University, Management Engineering Department, 2013. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.Vlašić, Goran; Kohli, Ajay; Troilo, GabrieleEnhancing Customer Purchase Likelihood Through Market Driving Strategies // The 6 Senses - The Essentials of Marketing / Suzanne C. Beckmann, Torsten Ringberg, Thomas Ritter (ur.).
Kopenhagen: Copenhagen Business School, 2010. str. 100-100 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, AjayThe Impact of Market Driving Strategies on Firm Performance // American Marketing Association Summer Conference
Boston (MA), Sjedinjene Američke Države, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
7.Vlašić, Goran; Troilo, Gabriele; Kohli, AjayCONSUMER IS THE KING BUT WHO IS THE GRAND VISIRE? MARKET DRIVING AS A SOURCE OF COMPETITIVE ADVANTAGE // Marketing Science Conference
Köln, Njemačka, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
8.Vlašić Goran; Kohli Ajay; Troilo GabrieleENHANCING CUSTOMER PURCHASE LIKELIHOOD THROUGH MARKET DRIVING STRATEGIES // American Marketing Association Winter Conference
New Orleans (LA), Sjedinjene Američke Države, 2010. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Jakeljić, MarijaDestination image mechanisms in transitional economies // 39th European Marketing Academy (EMAC) Conference
Kopenhagen, Danska, 2010. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
10.Kesić, Tanja; Vlašić, Goran; Sinčić Ćorić, DubravkaExploring the cognitive-affective nature of destination image formation // 38th EMAC Conference Marketing & The Core Discipline: Rediscovering references
Nantes, Francuska, 2009. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)