Pregled po projektu: Strategija razvoja imidža Republike Hrvatske u procesu pridruživanja EU (MB: MZOS-067-0000000-3375)
Pronađeno 43 radova
-
1.Anić, Ivan-Damir; Piri Rajh, Sunčana; Rajh, EdoAntecedents of food-related consumer decision-making styles // British food journal, 116 (2014), 3; 431-450 doi:10.1108/BFJ-10-2011-0250 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Growing in shrinking markets / Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica ; Langer, Josef (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
3.Socially responsible business and global/local competitiveness / Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
4.Vedriš, MladenThe Republic of Croatia before its entry into the EU: Expectations and Limits // Interdisciplinary Management Research IX / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Maronić-Lamza, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Facultuy of Economics Osijek, Hochschule Pforzheim University, 2013. str. 415-434 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Vedriš, MladenEkonomski rast i strukturne reforme // Ekonomija/Economics, 20 (2013), 1; 183-215 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Pavlić, Ivana; Kesić, Tanja; Jakeljić, MarijaKOMPARATIVNI MODELI DESTINACIJSKOG IMIDŽA DUBROVNIKA I SPLITA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 64 (2013), 4; 327-350 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
7.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaClustering consumers of private labels in the growth stage of the product life cycle // 42nd EMAC Annual Conference: Lost in translation - Marketing in an interconnected world / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul: Istanbul Technical University, 2013., 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
8.Ozretić Došen, ĐurđanaChallenges for services branding of universities and R&D institutions // 4th European Forum for Marketing of Scientific and Research Organizations
Varšava, Poljska, 2013. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, ĐurđanaAssessing relationship between electronic service innovativeness and e-marketing practice in services companies // 42nd EMAC Annual Conference: Lost in translation - Marketing in an interconnected world / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul: Istanbul Technical University, 2013. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
10.Krupka, Zoran; Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, JozoImpact of Perceived Brand Name Origin on Fashion Brand’s Perceived Luxury // Lost in Translation - Marketing in an Interconnected World / Karaosmanoglu, Elis ; Elmadag Bas, A. Banu (ur.).
Istanbul: Istanbul Techincal University, Management Engineering Department, 2013. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
11.To standardize or not to standardize? / Vašić, Goran ; Pavičić, Jurica ; Langer, Josef (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2012 (zbornik)
-
12.Vedriš, Mladen; Pilipović, Ozren; Rančić, NenadAgencies for Foreign Investment Promotion- Possible Institutional Support for Structural Reforms and Economic Growth // Interdisciplinary Management Research VIII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Maronić-Lamza, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek: Facultuy of Economics Osijek, Hochschule Pforzheim University, 2012. str. 499-528 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Vedriš, MladenHrvatska pred ulaskom u Europsku uniju: izazov ili problem - Konkurentnost ili kako biti bolji // Ekonomika preduzeća (1988), LX (2012), 5-6; 248-260 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Vedriš, MladenRegionalni razvoj i gospodarsko pozicioniranje Republike Hrvatske: EU članstvo // Ekonomija, 19 (2012), 1; 119-144 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Kesić, Tanja : Jakeljić, MarijaUTJECAJ DETERMINIRAJUĆIH ČIMBENIKA NA IMIDŽ TURISTIČKE DESTINACIJE // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 63 (2012), 9-10; 486-517 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
16.Horvat, Sandra; Ozretić Došen; ĐurđanaPerceived risk influence on the consumer attitude to private labels in the product's life cycle growth stage // EBR 2nd Annual Conference 2012 Abstracts
Ljubljana: Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, 2012. str. 34-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Horvat, Sandra; Ozretić Došen, ĐurđanaChallenges of private label production by national brand manufacturers in emerging markets // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. str. 90-96 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Škare, Vatroslav; Ozretić-Došen, ĐurđanaHow innovative are electronic services? An empirically-based typology // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. str. 203-209 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Benazić, Dragan; Ozretić Došen, ĐurđanaService quality concept and measurement in the business consulting market // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 47-66 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.EU Local Imprint : The case of South Central Europe / Langer, Josef ; Vlašić, Goran ; Krce-Miočić, Božena (ur.). Frankfurt: Peter Lang, 2012 (monografija)
-
21.Vlašić, Goran; Janković, Marko, Kramo Čaluk AmraInformation hunt: The impact of product type and time pressure on choice of information source for purchase decisions // Management : journal of contemporary management issues, 16 (2011), 2; 87-103 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Vedriš, Mladen; Šimić, RužicaCroatia at the Door of the EU: Current Risks and New Possibilities // Interdisciplinary Management Research VII / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Osijek : Poreč: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Hochschule Pforzheim University of Applied Sciences, 2011. str. 900-923 -
23.Vedriš, Mladen; Šimić, RužicaHrvatski model gospodarskog rasta: Dosezi i ograničenja // Ekonomija, 18 (2011), 2; 377-401 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Kesić, Tanja; Pavlić, IvanaTOURISM DESTINATION IMAGE FORMATION –THE CASE OF DUBROVNIK, CROATIA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 1; 7-25 (međunarodna recenzija, kratko priopcenje, znanstveni)
-
25.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, ZoranCelebrity Endorsement in Brand Management in Croatia // The Changing Nature of Doing Business in Transition Economies / Marinov, Marin ; Marinova Svetla (ur.).
London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2011. str. 214-224