Pregled po projektu: Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (MB: MZOS-067-0000000-2493)
Pronađeno 477 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Vignali, C.; Vrontis, D.Global Marketing and Export. London : Delhi: Foxwell & Davies, 2006 (monografija)
-
2.Vranesevic, Tihomir; Vignali, Claudio.; Vrontis, DemetrisMarketing and Retailing Strategy. Zagreb: Accent Press, 2006 (monografija)
-
3.Dana, Leo Paul; Vignali, Claudio; Vranesevic, TihomirInternational Entrepreneurial Perspectives, Business Cases. Zagreb: Accent Press, 2006 (monografija)
-
1.Mandić, MiroslavŽivotna vrijednost klijenta // Marketing i baze podataka / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 162-171 -
2.Renko, Sanda; Bučar, KristinaAre we witnessing the decline of consumer confidence in SPAS? The evidence of SPA tourism in Croatia // International Consumer Behavior: A Mosaic of Eclectic Perspectives / Kaufmann, Hans-Rudiger (ur.)., 2011. str. 450-460
-
3.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, KristinaVažnost učinkovite prodajne edukacije za tržišnu uspješnost i konkurentnost // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka ; Vouk, Rudolf (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 225-238 -
4.Palić, Mirko; Razum, AndreaUtjecaj recesije na lojalnost potrošača u segmentu mode za mlade // Izazovi trgovine u recesiji / Renko, S., Knežević, B., Vouk, R. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 161-172 -
5.Palić, M., Tomašević Lišanin, M., Kovač, I.Effects of Recession on the Marketing Strategies of Croatian Companies // Marketing i održivi razvitak / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 137-150 -
6.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, MirkoSustainable Demand Management in Plitvice Lakes National Park, Croatia // Event Management and Sustainability / Raj, R. & Musgrave, J. (ur.).
Wallingford: CABI Publishing, 2009. str. 206-221 -
7.Vranešević, Tihomir; Bogunović, Branko; Mandić, MiroslavInternationalization of SMEs in Croatia // Handbook of Research on European Business and Enterpreneurship – Towards a Theory of Internationalization / Dana, L.P. ; Welpe, I.M. ; Han, M. ; Ratten, V. (ur.).
Gloucester: Edward Elgar Publishing, 2008. str. 135-149 -
8.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Pandža, Irena; Horvat, SandraBranding // Strategic Marketing and Retail Thought / Vignali, C., Vranešević, T., Vrontis, D. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2008. str. 67-86 -
9.Mandić, Miroslav; Vranešević, Tihomir; Horvat, S.Poslovni slučaj:"CBA privatne marke" // Upravljanje markama / Martinović, Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 271-277 -
10.Grgurić, T.; Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavPoslovni slučaj: "Razvoj marke Zolotoj Petušok tvrtke Produkty Pitania" // Upravljanje markama / Martinović , Maja (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2007. str. 247-257 -
11.Tomašević Lišanin, MarijaPlaniranje i kontrola marketinških aktivnosti // Osnove Marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 279-317 -
12.Tomašević Lišanin, MarijaProdaja i distribucija // Osnove marketinga / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Adverta, 2007. str. 245-277 -
1.Tomašević Lišanin, MarijaPoslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja
Zagreb: HUPUP, 2010 -
2.Tomašević Lišanin, M.Profesionalna prodaja i pregovaranje
Zagreb: HUPUP, Hrvatska udruga profesionalaca u prodaji, 2010 -
1.Tutek, Natalia; Palić, Mirko; Tutek, EmanuelModel upravljanja informacijama i znanjem u svrhu razvoja novog proizvoda banke // Poslovna izvrsnost - Znanstveni časopis za promicanje kulture kvalitete i poslovne izvrsnosti, 12 (2018), 1; 91-112 doi:10.22598/pi-be/2018.12.1.91 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
2.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Lovrić, MarkoPrimjena modela optimizacije upravljanja asortimanom (OPTAS Model) na maloprodajnim mjestima u Republici Hrvatskoj // Poslovna izvrsnost, 10 (2016), 1; 35-51 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Kovač, Ivan; Palić, MirkoModel for Optimization of Assortment Management in a Retail Store – OPTAS // International journal of sales, retailing and marketing, 5 (2016), 1; 3-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Marjan, Iva; Palić, MirkoAplikacija metoda za mjerenje vrijednosti marke na tržištu Republike Hrvatske // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 97-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Brečić, Ružica; Butigan, Boris; Palić, MirkoČimbenici koji utječu na adaptivno prodajno ponašanje u maloprodaji // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 11 (2013), 1; 49-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Bedek, Andrea; Palić, MirkoVažnost čimbenika održivosti prilikom donošenja odluke o odabiru maloprodajnog poduzeća za kupnju proizvoda široke potrošnje // Poslovna izvrsnost, 7 (2013), 1; 9-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Kovač, Ivan; Palić, MirkoThe analysis of the international trade and specialisation of the Croatian counties // International journal of business and globalisation, 9 (2012), 4; 383-411 doi:: 10.1504/IJBG.2012.050906 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Kadić-Maglajlić, Selma; Palić, Mirko; Arslanagić, MajaA Qualitative Approach Towards Intra-organizational Cooperation Between Marketing and Sales Departments // Sarajevo business and economics review, 32 (2012), 11-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Razum, AndreaOdrednice i izvori učinkovitosti prodajne organizacije // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXIII (2011), 2; 209-226 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
10.Palić, Mirko; Kovač, Ivan; Brešan, LanaFranchising as an entrepreneurial tool in Croatia // Problems and perspectives in management, 9 (2011), 4; 8-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Renko, Sanda; Grunhagen, MarkoServices as the crucial factor for the success of retailing in Croatia // International journal of management cases, 13 (2011), 3; 400-415 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Posavčević, DraženRevitalizing Brand Cedevita // International journal of management cases, 13 (2011), 2; 53-64 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Kadić, Selma; Palić, Mirko; Čičić, MurisImprovement of personal sales efficiency in automotive retailing // Ekonomska istraživanja - Economic Research, 24 (2011), 2; 112-125 doi:http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=105004 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Renko, Sanda; Rakuljić, MirelaManaging B2B relationships in the Croatian pharmaceutical industry // World review of entrepreneurship, management and sustainable development, 6 (2010), 4; 318-335 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Renko, Sanda; Fičko, DejanNew logistics technologies in improving customer value in retailing service // Journal of retailing and consumer services, 17 (2010), 3; 216-233 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Renko, Sanda; Vignali, ClaudioCompetitive advantage of food industry in the Balkans // Journal of food products marketing, 16 (2010), 3; 261-261 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Renko, Sanda; Renko, Nataša; Polonijo, TeaUnderstanding the role of food in rural tourism development in a recovering economy // Journal of food products marketing, 16 (2010), 3; 309-324 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Palić, Mirko; Grbac, Bruno; Kovač, IvanLevel of Marketing Orientation Among Croatian Beverage Producers and Distributors // International journal of management cases, 12 (2010), 2 (S.I.); 463-472 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Tomašević Lišanin, MarijaUloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 2; 125-136 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
20.Schultz II, Clifford, J.; Renko, Sanda; Brčić-Stipčević, VesnaGrocery Store-Attributes in Recovering Economies: An Empirical Investigation of Their Importance, Using Three Component Contour Plotting // Journal of International Food & Agribusiness Marketing, 22 (2010), 1&2; 37-51 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Renko, Sanda; Bošnjak, KrešimirAktualno stanje i perspektive budućeg razoja tržišta ekološke hrane u Hrvatskoj // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 60 (2009), 7-8; 369-395 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
22.Vignali, Claudio; Rasicci, Claudia; Pantano, EleonoraCommunication Planning: Current Situation Analysis and Future Developments in Different Markets // International journal of management cases, 11 (2009), 2; 286-302 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Tomašević, Marija; Palić, Mirko; Ozimec, KristinaSales training techniques in Croatia // International Journal of management cases, 11 (2009), 101-111 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Županić, Ivana; Petljak, Kristina; Renko, SandaThe analysis of Croatian newspaper industry // International journal of management cases, 11 (2009), S.I.; 337-345 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
25.Renko, Sanda; Bučar, KristinaHow changing lifestyles impact the development of some special interests of tourism : The case of SPA tourism in Croatia // International journal of management cases, 10 (2008), 3; 101-110 doi:10.5848/APBJ.2008.00029 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Renko, SandaHow the Process of Internationalization enhances the Sustainability of the Croatian Retailing // World journal of retail business management, 4 (2008), 2; 3-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Renko, Nataša; Butigan Ružica; Renko, SandaSustainable Development and the Retail Oil Companies in Croatia // World journal of retail business management, 2 (2008), 4; 74-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
28.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, SandaKoliki je stupanj potrošačke osviještenosti studentske populacije? // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 6 (2008), 1; 353-366 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
29.Renko, Sanda; Borić Plesivčak, TanjaKvaliteta kanala distribucije u razminiranju teritorija RH // Poslovna izvrsnost, 2 (2008), 1; 21-36 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
30.Mandić, MiroslavPovezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, Vol.1. (2007), 85-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Palić, M.; Tomašević Lišanin, M.Retail Sector In Croatia : Growth Fueled By Marketing Innovations // International Journal of Management Cases, 9 (2007), 3/4; 348-359 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
32.Vranešević, T.; Mandić, M.; Horvat, S.Istraživanje činitelja zadovoljstva studenata // Poslovna izvrsnost, Br. 1 (2007), 83-92 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
33.Vrontis, Demetris; Thrassou, Alkis; Vignali, ClaudiThe counrty-off-origin effect on the purchase intention of apparel ; opportunities and treaths for small firms // International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), III (2006), 3/4; 457-476 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Vranešević, Tihomir; Tomašević Lišanin, Marija; Mandić, Miroslav; Vignali, ClaudioSmall retaillers' competiton agains large store chains in Croatia // International Journal of Entrepreneurship and Small Business (IJESB), III (2006), 3/4; 447-458 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Martinović, Maja; Vranesevic, Tihomir; Vignali, ClaudioAquisition in the icecream business - Agrokor Croatia and Baldauf Hungary // International journal of entrepreneurship & small business, 3 (2006), 3/4; 366-381 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
36.Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, Tihomir, Palić, Mirko; Vignali, Gianpaolo“ In search of a new marketing and sales strategy in the print media business: a Balkans case” , // International journal of entrepreneurship & small business, III (2006), 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
37.Tomašević Lišanin, Marija; Vranešević, Tihomir; Palić, M.; Vignali, GianpaoloIn Search of a New Marketing and Sales Strategy in the Print Media Business // International Journal of Entrepreneurship and Small Business, Vol.3 (2006), 348-365 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
38.Tomašević Lišanin, Marija; Vranesevic, Tihomir; Palić, MirkoAcquisition in the Print Media Sector: The Case of Austiran « ; Styria Medien» ; and Croatian « ; Večernji list» ; » ; , // International Journal of Management Cases, VII (2005), 2; 15-30 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Tomašević Lišanin, Marija; Lovrinovic, Ivan; Bojčeta, DijanaErste&Steiermärkische Bank's acquisition of Riječka banka // International Journal of Management Cases, VII (2005), 2; 43-61 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Vranešević, T.; Tomašević Lišanin, M.; Mandić, M.CBA-Association of Retail Dealers as one of the Possible Ways of defense from Large Store Chains // International Journal of Management Cases, vol.7. (2005), No.2.; 98-107 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Tomašević Lišanin, MarijaPregovaračka moć, od čega se sastoji i kako njome upravljati? // Poslovni savjetnik, 65 (2010), 6-7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Ozimec, KristinaPrikaz knjige: Poslovni slučajevi iz prodaje i pregovaranja // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 133-136 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Razum, AndreaKritički prikaz Maja Martinović ; Marketing u Hrvatskoj – 55 poslovnih slučajeva // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 25 (2013), 1; 103-107 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
2.Renko, SandaPrikaz knjige: Greentailing and other revolutions in retail: hot ideas that are grabbing customer's attention and raising profits // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 8 (2010), 1; 255-260 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
-
3.Razum, AndreaKritički prikaz "Profesionalna prodaja i pregovaranje" // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 22 (2010), 129-131 (podatak o recenziji nije dostupan, kritički prikaz, stručni)
-
1.Bratić, Diana; Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, Marija; Gajdek, DeaGreen marketing communications in the function of sustainable development // 11th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business: Research Advancements in National and Global Business Theory and Practice / Vrontis, D. ; Weber, Y. ; Tsoukatos, E. (ur.).
Valletta: EuroMed Press, 2018. str. 185-198 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Tomašević Lišanin, Marija; Galfi, Albert; Palić, MirkoRole of the New Media as a Distribution Channel for Accommodation Services in Tourism // 1st Croataian Direct Marekting Association Conference : Integrated Marketing - Challenges of Big Data Technology : Book of Papers Theme / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: CRODMA - Croatian Direct Marketing Association, 2016. str. 111-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Palić, Mirko; Božić, Robert; Kovač, IvanCustomer Loyalty Programs in Croatian FMCG Retail // Proceedings of the International Conference Theory and Application in the Knowledge Economy (TAKE 2016) / Tomé, Eduardo (ur.).
Aveiro: Aveiro University, 2016. str. 731-750 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Majstrović, Petar; Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, MarijaImpact of Sales Trainings on Sales Results of a Croatian Companies // 2014 M-Sphere Conference Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: M-Sphere, 2015. str. 229-240 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Tomašević Lišanin, Marija; Klarić, Svjetlana; Palić, MirkoChallenges of meat distribution in HoReCa Channel in Croatia // International Journal of Sales, Retailing & Marketing
Darwen: Accent Press, 2014. str. 118-149 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Kovač, Ivana; Palić, Mirko; Kovač, IvanExport Strategies of Croatian Companies // Proceedings of the 2nd International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship: "Inside and outside of managerial mind - Building the bridges between disciplines" / Tipurić, D., Mešin, M. (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje i razvoj upravljanja (CIRU), 2014. str. 1034-1045 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirUNDERSTANDING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) IN LEADING CROATIAN COMPANIES // 23rd CROMAR CONGRESS Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, 2013. str. 386-399 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, MarijaSustainable Marketing – a Necessity or a Hype? // Zbornik radova s XXII. Kongresa CROMAR-a: Marketing in a Dynamic Environment – Practical and Academic Insights / Grbac, B., Lončarić, D., Dlačić, J. (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, CROMAR, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Palić, Mirko; Kovač, Ivan; Sruk, BorisCooperative buying as a source of competitive advantage on the Croatian FMCG retail market // ECONOMIC INTEGRATIONS, COMPETITION AND COOPERATION Conference Proceedings / Kandžija, V., Kumar, A. (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2013. str. 246-253 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirSuccessful Customer Relationship Management implementation // 6th International Conference „An Enterprise Odyssey: Corporate goverence and public policy – path to sustainable future“ / Lovorka Galetić - chairperson (Faculty of Economics and Business, Zagreb) (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Kovač, Ivan; Palić, MirkoInternational trade of goods as a determinant of GDP growth in Croatia // Conference Proceedings, 2nd REDETE Conference: "Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies: A Search for New Paradigms" / Ateljević, Jovo (ur.).
Banja Luka: Faculty of Economics, University of Banja Luka, 2012. str. 286-301 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Razum, AndreaPerception of contemporary sales profession // Proceedings of 3rd International Conference Vallis Aurea / Katalinić, Branko (ur.).
Beč : Požega: DAAAM International, Veleučilište u Požegi, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, KristinaBehaviour-based and outcome-based salesforce performance and sales management control system in Croatian sales organizations // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd: University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Tomasevic Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Prodan IgorThe usage of interactive communication tools in the sales proces on the real estate market in Croatia // ABSRC 2012 Venice Conference Proceedings / Boštjan Antočić (ur.).
Koper, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Kovač, Ivan; Palić, Mirko; Renko, SandaAnalysis of the international trade of Croatian counties // International Journal of Sales, Retailing and Marketing, Special Issue - 9th Circle Conference / Renko, S., Vignali, C, Hallier, B., Stanton, J.L., Radder, L., Palić, M. (ur.).
Santa Eulalia, Španjolska: Accent Press, 2012. str. 96-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Pandža Bajs, Irena; Ozimec, KristinaSelf-promotion activities of advertising agencies in Croatia and comparison between agencies in transitional and developed countries // 1st international M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Business and Science: Book of Proceedings Part 2 / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina ; Boris (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2012. str. 363-370 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Ozimec, K., Škunca, T., Surać, Š.The Impact of CRM on Loyalty and Competitive Advantage in Marketing and Sales in Automotive Industry // Economic Theory and Practice: Meeting the New Challenges / Markić, Brano (ur.). / Markić, B. (ur.).
Mostar, 2011. str. 593-603 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Palić, Mirko; Brezonjić Ivana; Razum, AndreaDissatisfaction variables of clients in the Croatian banks // Proceedings of the 12th International Conference of the Society for Global Business and Economic Development 2011 / Jayachandran, C. ; Seshardi, Sudhi (ur.).
Singapur, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Li, YifanPersonal and cultural values as a determinant of future work and consuming behavior of an individual // Proceedings of the 12th International Conference of the Society for Global Business and Economic Development / Jayachandran, C. ; Seshardi, Sudhi (ur.).
Singapur: SGBED, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Mandić, MiroslavIMPORTANT ELEMENTS IN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGAMENT (CRM) IMPLEMENTATION // International Journal of Management Cases, Special Issue: 8th CIRCLE Conference 2011 / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević, Tihomir (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: Accent Press, 2011. str. 347-352 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Ozimec, Kristina; Tomašević Lišanin, MarijaMotivational Incentives for Developing Salesforce performance in Emerging Markets // Creativity, Innovation, Entrepreneurship and Technology Management - The 2011 Summer International Conference on Asia Pacific Business Innovation and Technology Manegement / Liao, Jerry CH ; Wu, Gary KJ (ur.).
Peking: Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., IEEE Press, 2011. str. 245-250 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Palić, Mirko; Maričić, Mirela; Kovač, IvanImpact of personal service on customer satisfaction in FMCG retail in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue: 8th CIRCLE Conference 2011, Vol. 13, Issue 3. / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević, Tihomir (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: Accent Press, 2011. str. 8-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Ozimec, Kristina; Tomašević Lišanin, Marija; Razum, AndreaSales Trining Reallity ans Challenges in Croatian Companies // EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Bauer, Andras ; Agardi, Irma (ur.).
Budimpešta: D-Plus Kft, 2010. str. 188-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Ozimec, KristinaUtjecaj recesije na kupovanje modnih marki // 2nd International conference "VAllis Aurea" Focus on regional development - PROCEDINGS / Katalinic, Branko (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2010. str. 1437-1444 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Kovač, Ivan; Grbac, Bruno; Palić, MirkoDominantni elementi marketinške orijentacije proizvođača pića u Hrvatskoj // Proceedings of the 2nd International Conference "Valis Aurea" : Focus on Regional Development / Katalinić, Branko. (ur.).
Požega : Beč: Polytechnic of Pozega ; DAAAM International, 2010. str. 605-613 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Tomašević Lišanin, Marija; Razum, AndreaFashion brands loyalty in the times of economic crisis // International Journal of Management Cases, Special Issue: 7th International CIRCLE Conference 2010 Vol. 12, Issue 2 / Davies, B.J. & Vignali. C. (ur.).
Estoril, Portugal: Accent Press, 2010. (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Tomašević Lišanin, Marija; Ozimec, Kristina; Urch, DraženEvaluation of Sales Training programmes in Croatian companies // International Journal of management Cases / Davies, B.J. & Vignali, C. (ur.).
Estoril, Portugal: Asecc Press UK 2010, 2010. str. 718-727 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Mandić, Miroslav; Vranešević, TihomirCustomer Relationship Management (CRM) acceptance in Croatia // CIRCLE, 6th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research
Austrija, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, MarijaRetailing innovation and marketing performance of grocery retailers in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue: CIRCLE Conference 2009
Vorarlberg, Austrija, 2009. str. 272-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Petljak, KristinaThe consumer protection in Croatia: benefits and limitations // 1st Annual EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business : European and Mediterranean Trends and Challenges in the 21st Century : proceedings / Vrontis, Demetris ; Weber, Yaakov ; Kaufmann, Rudi ; Tarba, Shlomo (ur.).
Marseille, Francuska: EuroMed Press, 2009. str. 519-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Vranešević, Tihomir; Mandić, Miroslav; Horvat, SandraTržišna vrijednost marke // CROMAR
Rijeka, Hrvatska, 2008. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Rosić, MajaSpecialized seminars as an element of sales promotion tool in IT enterprises in Croatia // International Journal of Management Cases, Special Issue: 5th CIRCLE Conference
Nikozija, Cipar, 2008. str. 52-63 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Meštrović, RenataSustainable Demand Management in National Parks: Example of Plitvice Lakes National Park // Conference Proceedings of An Enterprise Odyssey: Tourism – Governance and Entrepreneurship / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1536-1556 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Ozimec, KristinaIzazovi upravljanja održivom potražnjom u Parku prirode Papuk // 1st International Conference “ Valis Aurea” : Focus on regional development, Conference Proceedings / Katalinić, B. (ur.).
Požega, 2008. str. 959-968 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, IrenaCreating Added Value by Applying Logistic Principles in Management of Local Government Owned Real Estates // An Enterprise Odyssey: Tourism – Governance and Entrepreneurship / Galetić, L., Čavlek, N. (ur.).
Zagreb, 2008. str. 1027-1040 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Brčić-Stipčević, Vesna; Renko, Sanda; Guszak, IrenaOrganic Food Marketing Strategy in Croatia // Economy & Business. International Scientific Publications / Cingula Marijan (ur.).
Sofija: Science Invest, 2008. str. 275-285 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Tomašević Lišanin, M.; Palić, M.; Čižmešija, MDeterminants Affecting Student's Selection of Higher Education Institution - Example of the Faculty of Economics and Business Zagreb // Economy & Business, International Scientific Publications, Vol. 1, Science Invest, Bourgas, Bugarska
Burgas, Bugarska, 2007. str. 584-597 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Renko, S.; Brčić-Stipčević, V.The Role of Nonstore Retailing from Croatian Consumers Perspective // The 4th International Customer Behavior and Retailing Conference-CIRCLE, Locri, Italia, April 11-14.04.2007.
Locri, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Lovrinović, I.Selling Financial Services through Postal Offices in Croatia:Opportunities and Challenges // 26th International conference on Organizational Science Development, Slovenia, Portorož, Book Of Abstracts, University of Maribor, Conference Proceedings
Portorož, Slovenija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Tomašević Lišanin, M.; Palić, M.Retail Sector in Croatia: Growth Fueled by Marketing Innovations // The 4th International Customer Behavior and Retailing Research Conference - CIRCLE, Locri, Italy, April 11-14, 2007, Book of Abstracts
Locri, Italija, 2007. str. str. 41-42 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
41.Martinović, M.; Vranešević, T.; Mandić, M.Quality management of food products' private labels in Croatia // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, April 12, 2007. / Davies, Barry J. ; Vignali, C. ; Vranesevic, T. (ur.).
Calabria: Access Press UK, Lancashire, 2007. str. 196-200 doi:https://.org/10.5848/APBJ.2007.00021 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Vranešević, T.; Mandić, M.; Horvat, SCo-branding or alliance of brands // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, 2007-zbornik u izradi
Reggio Calabria, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Vranešević, T.; Mandić, M.; Pandža, I.Brand extension strategy // CIRCLE, 4th International Conference For Consumer Behavior and Retailing Research, Hosted by: University of Calabria, Department of Scienze Aziendali, Calabria, Italy and Leeds Metropolitan University, Leslie Silver International Faculty, UK, 2007-zbornik u izradi
Reggio Calabria, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Bogunović, Branko; Vranešević, Tihomir; Mandić, MiroslavSME in Croatia // CIRCLE, 3rd International Consumer Behavior and Retailing Research Conference Proceedings
Zagreb, 2006. str. 361-372 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Vranešević, T.; Bogunović, B.; Mandić, MInternationalization in Croatia // 17th DAAAM INTERNATIONAL SYMPOSIUM, "Intelligent Manufacturing & Automation: Focus on Mechatronics and Robotics", 8 - 11th November 2006, Vienna, Austria, EU - zbornik u izradi.
Beč, Austrija, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Brčić-Stipčević, V.; Renko, S.; Renko, N.The New Paradigm of Logistics Management - Outsourcing // 3rd International Conference, An Enterprise Odyssey: Integration or Disintegration, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb-Croatia
Zagreb, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Tomašević Lišanin, M.; Jakovčević, D.; Palić, M.Distribution of Financial Services through Post Office Network // The 3rd International Customer Behavior and Retailing Research Conference-CIRCLE, Ekonomski fakultet Zagreb, 2006, Conference Proceedings
Zagreb, 2006. str. 243-260 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Renko, S.; Andrianić, V.The Emerging Trend in the Croatian Retailing-Nonstore Retailing, // Proceedings, The 3rd International Customer Behavior and Retailing Conference-CIRCLE, April 21-22, 2006.Zagreb
Zagreb, Hrvatska, 2006. str. 299-308 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Tomašević Lišanin, MarijaPregovaranje kao element osobnog i poslovnog uspjeha // “Požežani Požežanima” / Budić, Ivan (ur.).
Požega: Veleučilište u Požegi, 2009. str. 12-19 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Mandić MiroslavSatisfaction with CRM implementation in Croatian companies // Book of Abstacts 2nd International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business / Vranešević, Tihomir ; Peručić Doris ; Mandić Miroslav: Hudina Boris ; Plantić Tadić Diana (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2013. str. 74-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
2.Mandić, Miroslav; Crnković, Ksenija; Vranešević, TihomirThe application of online focus groups in market research // Proceedings of the 1st Dubrovnik International Economic Meeting DIEM 2013 Scientific Conference on Innovative Approaches to the Contemporary Economic Problems / Vrdoljak Raguž, Ivona ; Lončar, Iris (ur.).
Dubrovnik: Sveučilište u Dubrovniku, 2013. str. 669-679 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
3.Mandić, MiroslavRevision of Custumer Relationship Managemnet (CRM) acceptance in Croatia // Book of Abstracts 1st International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Science and Business / Vranešević, Tihomir ; Peručić Doris ; Mandić Miroslav: Hudina Boris (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2012. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
4.Mandić, Miroslav; Pavlović, AnaIstraživanja očekivanja i zadovoljstva studenata diplomskog studija smjera marketing // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 47-49 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
5.Renko, SandaFood in the function of rural development in the context of tourism industry // Economic Development Perspectives of SEE Region in the Global Recession Context / Ekonomski fakultet Sarajevo (ur.).
Sarajevo: Nacionalna i univerzitetska biblioteka Bosne i Hercegovine, 2010. str. 179-180 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Tomašević Lišanin, Marija; Palić, Mirko; Kovač, IvanEffects of recession on the marketing strategies of Croatian companies // XXI CROMAR Congress "Marketing as a factor of sustainable development" - Book of Abstracts / Turkalj, Ž. & Kesić, T. (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet i CROMAR, 2009. str. 74-74 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Razum, Andrea; Tomašević Lišanin, Marija; Srpak, SuzanaUsing social media in building relationships with clients in retail banking // 10th EBES Conference
Istanbul, Turska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
2.Tomašević Lišanin, Marija; Razum, Andrea; Marić NinaSkills and Negotiation Behavior of Croatian Businessmen // The 8th International CIRCLE Conference for Consumer Behaviour and Retailing Research / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: Accent Press, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, ostalo) -
1.Razum, AndreaOdrživi makreting kao odrednica poslovne uspješnosti, 2015., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
2.Mandić, MiroslavUpravljanje odnosima s klijentima kao temeljna odrednica upravljanja marketingom, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
3.Palić, MirkoUtjecaj inovacija na marketinšku uspješnost maloprodajnih poduzeća, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
1.Brezonjić, IvanaElementi nezadovoljstva klijenata u funkciji poboljšanja bankovnih usluga, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
2.Kučić, MartinaUtjecaj ambalaže na prodaju lijekova koji se izdaju bez liječničkog recepta, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
3.Zujić, NatalijaUpravljanje odnosima s institucionalnim klijentima u sektoru rizinice banke, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
4.Mraović Kordić, AnitaInovacije u kanalima distribucije u telekomunikacijskoj industriji na području Republike Hrvatske, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
5.Majstorović, PetarProdajni treninzi kao čimbenik rasta prodaje i izvoza u hrvatskim poduzećima, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
6.Martinović, MartinaPozicija revitaliziranih maraka u upravljanju kategorijama u maloprodaji, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
7.Bilić, Ana-MarijaElektronski kanali za distribuciju bankovnih usluga, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
8.Mudri Šebo, BiserkaUloga premijskih maraka prehrambenih proizvoda u marketinškoj strategiji trgovaca na malo, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
9.Mijić, IvanaUtjecaj korporativne marke maloprodajnih lanaca na vjernost kupaca u Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
10.Regvar Vrcelj, IvanaElektronski kanali distribucije u bankarstvu, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Kuliš, IvicaUpravljanje kanalima prodaje u telekomunikacijskoj industriji u Republici Hrvatskoj, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Tukić, SanelaNužnost promjene tradicionalnog odnosa između dobavljača i maloprodavača u BIH, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Razum, AndreaTeorijske odrednice i praktično mjerenje učinkovitosti prodaje, 2011., magistarski rad, Ekonomoski fakultet Zagreb, Zagreb
-
14.Begonja, JelaPovezanost zadovoljstva sa stvaranjem dugoročnih odnosa s gostima u hotelijerstvu, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
15.Brešan, LanaRazvoj modela franšiznog poslovanja u Republici Hrvatskoj, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
16.Maričić, MirelaČinitelji zadovoljstva klijenata u trgovačkim lancima, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
17.Jurak, TamaraKanali distribucije u funkciji stvaranja konkurentske prednosti u sektoru proizvodnje boja i lakova, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
18.Radić, VanjaSpecifičnosti prodaje i pregovaranja na tržištu stambenih nekretnina, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakulet, Zagreb
-
19.Puhelek, GordanaMarketinško upravljanje u djelatnosti prodaje i distribucije prijenosnih računala, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Šurina Hanzl, GabrijelaUčinkovitost prodajnog tima u farmaceutskoj industriji, 2010., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
21.Vrbat, ZoranPovećanje dodatne vrijednosti kupcima u funkciji rasta prodaje na benzinskim postajama, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Rakuljic, MirelaUtjecaj upravljanja odnosima s klijentima na poslovanje u farmaceutskoj industriji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Selak-Zeljko, KristinaUnapređenje prodaje: uloga, aktivnosti i analiza efikasnosti, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet Osijek, Osijek
-
24.Milek, MarkoAnaliza mogućih posljedica koncentacije maloprodajnog tržišta u RH i očekivani pravci razvoja, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Fičko, DejanUtjecaj novih logističkih trendova u maloprodaji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
26.Vlaović, SrdjanUtjecaj aktivnosti na prodajnom mjestu na oblikovanje strategije marketinga u maloprodaji, 2009., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
27.Klarić, A.Mjerenje uspješnosti marketinške strategije u poštanskom bankarstvu uz pomoć BSC modela, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
28.Opačak, M.Kounikacijski aspekti pregovaranja u vanjskoj trgovini, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
29.Maskaljević, MirjanaUtjecaj upravljanja odnosa s klijentima i upravljanja kategorijama na poslovanje maloprodaje, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
30.Bošnjak, KrešimirČimbenici uspješnosti plasmana ekološke hrane na hrvatskom tržištu, 2008., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
31.Borić Plesivčak, TanjaSpecifičnosti upravljanja kvalitetom u kanalima distribucije u sektoru razminiranja područja RH», 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
32.Dokoza, VlatkaKanali distribucije usluga satelitske komercijalne televizije na području Republike Hrvatske, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
33.Rosic, MajaSpecijalizirani seminari kao element unapređenja prodaje u informatičkim poduzećima, 2007., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
34.Mandić, MiroslavPovezanost upravljanja odnosima s klijentima (CRM-a) i tržišne vrijednosti marke, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
-
1.Smoljan, FilipSpecifičnosti prodajnog procesa dobrovoljne mirovisnke štednje, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Mudrovčić, MatejStavovi hrvatskih glazbenika o digitalnim distribucijskim kanalima, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Andal, RenataMarketing financijskih institucija, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Vori, MarioMarketinške aktivnosti na društvenoj mreži Facebook, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Pević, NikolaUpravljanje marketingom 2040 godine, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Tomić, MiroslavMarketing i promocija u prodavaonici informatičke opreme, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Bevanda, AgataZavaravanje potrošača i lažno oglašavanje, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Reichl, VedranaPromotivne aktivnosti na društvenoj mreži Instagram, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Matijašić, TatjanaEtika u markeitngu na odabranim primjerima, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Tomić, HelenaPozicioniranje marki vina na tržištu Republike Hrvatske, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Španja, InesRazvoj marke na primjeru Vegete, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Funduk, ValentinaMarketinško planiranje na primjeru poduzeća iz građevinskog sktora, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Piličić, MilicaPonašanje potrošača pri kupnji građevinskog materijala, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Petranović, IrenaCosplay kao instrument promotivnih aktivnosti, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Marić, IvaZeleni marketing kao čimbenik stjecanja konkurentske prednosti, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Marić, MarinaPromocija i kanali prodaje zdravstvenog turizma u Republici Hrvatskoj, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Strunje, AnaUpravljanje imidžem poduzeća na primjeru VW, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Ribičić, AnaDistribucija pića u HORECA kanalu u Republici Hrvatskoj, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Lisinski, LeaMarketinški aspekti financiranja putem ''Crowdfundinga'', 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Gregurić, AnitaUnapređenje prodaje na primjeru hrane za kućne ljubimce, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
21.Grubač, DanijelaPromocija u automobilskoj industriji na primjeru marke Mercedes-Benz, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Mandić, GoranMotivi generacije Y za uključivanje u ekološki odgovorno ponašanje, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Rukavina, IvanUtjecaj unapređenja prodaje na kupnju kozmetičkih proizvoda za njegu kose, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Dorotić, LaraPromoviranje događaja putem društvenih mreža, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Rončević, AnteOptimizacija upravljanja neprehrambenim kategorijama u maloprodaji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
26.Ćurlin, JozoMarketinška strategija luksuznih muških modnih maraka, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
27.Pavlinović, MarijanaMarketing turističke destinacije na primjeru Makarske rivijere, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
28.Višek, IvanaMarketinško planiranje na primjeru turističke agencije, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
29.Štimac, TihanaProces lobiranja pri europskim institucijama, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
30.Dilberović, AnamarijaUpravljanje odnosima s klijentima u modnoj industriji, 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
31.Dvorneković, BarbaraMarketinška situacija na primjeru OTC proizvoda, 2016., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
32.Tomljanović, IvanaDruštveno odgovorno poslovanje tvrtke Timberland, 2016., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
33.Mećar, FranMarketinške strategije proizvođača duhanskih proizvoda, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
34.Filipčić, MatejPromocija fitness stručnjaka na društvenim mrežama, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
35.Radošević, StelaDruštveno odgovorna komponenta holističkog marketinga, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
36.Čačko, PetraKanali distribucije za usluge u turizmu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
37.Šurdonja, IvaPromocijske aktivnosti marke Jägermeister na tržištu Republike Hrvatske, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
38.Kantura, AnitaMarketinški pristup potrošačima temeljen na životnoj dobi, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
39.Mićić, AnaPrimjena benchmarkinga u industriji sportske opreme, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
40.Paladinić, AlenKorištenje javnih osoba u oglašavanju, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
41.Svibovec, MateaUtjecaj elemenata fizičkog okruženja u maloprodaji na percipiranu kvalitetu usluge, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
42.Pašalić, KristijanIzgradnja marke putem društvenih mreža, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
43.Badžek, MirelaStrategija internetskog marketinga na primjeru IKEA, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
44.Ćuk, KristinaMarketing banaka na društvenim mrežama, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb