Pregled po projektu: Razvoj suvremenih prodajno-distribucijskih sustava u hrvatskim poduzećima (MB: MZOS-067-0000000-2493)
Pronađeno 477 radova
-
1.Bratić, Diana; Palić, Mirko; Tomašević Lišanin, Marija; Gajdek, DeaGreen marketing communications in the function of sustainable development // 11th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business: Research Advancements in National and Global Business Theory and Practice / Vrontis, D. ; Weber, Y. ; Tsoukatos, E. (ur.).
Valletta: EuroMed Press, 2018. str. 185-198 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Tutek, Natalia; Palić, Mirko; Tutek, EmanuelModel upravljanja informacijama i znanjem u svrhu razvoja novog proizvoda banke // Poslovna izvrsnost - Znanstveni časopis za promicanje kulture kvalitete i poslovne izvrsnosti, 12 (2018), 1; 91-112 doi:10.22598/pi-be/2018.12.1.91 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
3.Smoljan, FilipSpecifičnosti prodajnog procesa dobrovoljne mirovisnke štednje, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Mudrovčić, MatejStavovi hrvatskih glazbenika o digitalnim distribucijskim kanalima, 2018., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
5.Andal, RenataMarketing financijskih institucija, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Vori, MarioMarketinške aktivnosti na društvenoj mreži Facebook, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
7.Pević, NikolaUpravljanje marketingom 2040 godine, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
8.Tomić, MiroslavMarketing i promocija u prodavaonici informatičke opreme, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
9.Bevanda, AgataZavaravanje potrošača i lažno oglašavanje, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
10.Reichl, VedranaPromotivne aktivnosti na društvenoj mreži Instagram, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
11.Prpić, IvanUloga veledrogerija u unapređenju prodaje u ljekarnama, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
12.Matijašić, TatjanaEtika u markeitngu na odabranim primjerima, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
13.Tomić, HelenaPozicioniranje marki vina na tržištu Republike Hrvatske, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
14.Španja, InesRazvoj marke na primjeru Vegete, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
15.Funduk, ValentinaMarketinško planiranje na primjeru poduzeća iz građevinskog sktora, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
16.Piličić, MilicaPonašanje potrošača pri kupnji građevinskog materijala, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
17.Vončina Toplek, IvanaUčinkovitost osobne prodaje u djelatnosti personaliziranih proizvoda za tekstilno opremanje interijera, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
18.Petrović, AnteSegmentacija kupaca životnih osiguranja u Republici Hrvatskoj putem socio-demografskih obilježja, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Petranović, IrenaCosplay kao instrument promotivnih aktivnosti, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Tomašević Lišanin, Marija; Galfi, Albert; Palić, MirkoRole of the New Media as a Distribution Channel for Accommodation Services in Tourism // 1st Croataian Direct Marekting Association Conference : Integrated Marketing - Challenges of Big Data Technology : Book of Papers Theme / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: CRODMA - Croatian Direct Marketing Association, 2016. str. 111-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Marić, IvaZeleni marketing kao čimbenik stjecanja konkurentske prednosti, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
22.Marić, MarinaPromocija i kanali prodaje zdravstvenog turizma u Republici Hrvatskoj, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
23.Strunje, AnaUpravljanje imidžem poduzeća na primjeru VW, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
24.Ribičić, AnaDistribucija pića u HORECA kanalu u Republici Hrvatskoj, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
25.Lisinski, LeaMarketinški aspekti financiranja putem ''Crowdfundinga'', 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb