Pregled po projektu: Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (MB: MZOS-055-0551207-0771)
Pronađeno 66 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Bijmolt, Tammo H.A.; Dorotić, Matilda; Verhoef, Peter C.Loyalty Programs: Generalizations on Their Adoption, Effectiveness and Design. Hanover (MA): Now Publishers Inc., 2011 (monografija)
-
2.Mihić, MirelaKroskulturno ponašanje potrošača i marketinška komunikacija. Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010 (monografija)
-
1.Identitet jadranskog prostora Hrvatske: Retrospekt i prospekt / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.). Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012 (monografija)
-
1.Mihanović, ZoranGRAĐENJE PREPOZNATLJIVOSTI IDENTITETA VISOKOG OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, PRIMJENOM DRUŠTVENE ORIJENTACIJE PREMA VIŠEBROJNIM DIONICIMA // IDENTITET JADRANSKOG PROSTORA HRVATSKE: RETROSPEKT I PROSPEKT / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 121-137 -
2.Vickov, Davor; Crnjak-Karanović, BiljanaIdentitet i imidž Hrvatske kao destinacije za direktna strana ulaganja: Identificiranje barijera i prijedlog mjera za njihovo otklanjanje // Identitet jadranskog prostora Hrvatske : retrospekt i prospekt / Crnjak Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petri, Lidija (ur.)., 2012. str. 139-157
-
3.Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, BiljanaIdentitet izvoznih menadžera - pokretač internacionalizacije u hrvatskim malim i srednjim poudzećima: konceptualni razvoj i empirijska analiza // Identitet jadranskog prostora Hrvatske: retrospekt i prospekt / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.)., 2012. str. 79-102
-
4.Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Dedić, GoranRegionalisation, Heredity and Sense of Place // IDENTITET JADRANSKOG PROSTORA HRVATSKE: RETROSPEKT I PROSPEKT / Crnjak Karanović Biljana, Derado Dražen, Fredotović Maja, Petrić Lidija (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 1-10 -
5.Miočević, DarioThe Supply Chain Centric Face of Organization // The New Faces of Organizations in the 21st Century / Mohammad A. Sarlak (ur.).
Toronto: NAISIT Publishers, 2011. str. 282-329 -
6.Mihanović, Zoran; Bubalo, Ana, Vučić, MarioProspects of Adult Education Marketing in Croatia // Analysis and visions for Europe, EU imprints on Local Issues / Langer, Josef ; Krce Miočić, Božena ; Vlašić, Goran (ur.).
Frankfurt : Beč : London : New York (NY): Peter Lang, 2010. str. 146-161 -
7.Mihanović, ZoranIntelligence Generation and Intelligence Dissemination as a Basis for Efficient Responsiveness in Higher Education - The Case of Croatia // Knowledge Region: Alps-Adriatic Challenges / Langer, Josef ; Pavičić Jurica ; Alfirević, Nikša (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2009. str. 171-188 -
8.Miočević, DarioMeđuovisnost upravljanja opskrbnim lancem i modernog poslovnog marketinga // Marketing u društvu znanja= Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 266-281 -
9.Mihić, Mirela; Šerić, NevenRazmatranje i primjena teorije ponašanja potrošača s mikro i makro aspekta // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 45-54 -
1.Crnjak-Karanović, Biljana; Miočević, DarioOsnove međunarodnog marketinga
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013 -
2.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana; Mihanović, Zoran; Matković, JelenaOsnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013 -
3.Mihić, MirelaUpravljanje osobnom prodajom: Vještine prodaje i pregovaranja
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008 -
4.Mihić, MirelaVještine prodaje i pregovaranja: Upravljanje prodajnim osobljem i prodajni menadžment
Split: Ekonomski fakultet split, 2007 -
1.Mihanović, Zoran; Pepur, Mario; Šustić, IvonaThe correlation of relationship with individual stakeholders of lifelong learning institutions – the case of Croatia // Croatian operational research review, 3 (2013), 52-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Mihanović Zoran; Pepur Mario; Šustić IvonaThe correlation of relationship with individual stakeholders of lifelong learning institutions – the case of Croatia // Croatian operational research review, 3 (2013), 52-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, SandraThe Impact of Psychological Contract on Relationship Quality in Financial Services Market // Croatian operational research review, 4 (2013), 89-98 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, SandraANALYSIS OF THE EFFECT OF PERCEIVED SERVICE QUALITY TO THE RELATIONSHIP QUALITY ON THE BUSINESS-TO-BUSINESS MARKET // Management : journal of contemporary management issues, 18 (2013), 2; 97-109 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Miočević, DarioExploring Export Promotion Policy From Justice Perspective : A Case Study // Journal of macromarketing, 33 (2013), 4; 342-353 doi:10.1177/0276146713497756 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Renko, Nataša; Crnjak Karanović, Biljana; Matić, MateaInfluence of consumer ethnocentrism on purchase intentions: case of Croatia // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 2; 529-544 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, BiljanaThe mediating role of key supplier relationship management practices on supply chain orientation – the organizational buying effectiveness link // Industrial marketing management, 41 (2012), 1; 115-124 doi:10.1016/j.indmarman.2011.11.015 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, BiljanaGlobal mindset – A cognitive driver of small and medium-sized enterprise internationalization: The case of Croatian Exporters // EuroMed journal of business, 7 (2012), 2; 142-160 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Miočević, Dario; Crnjak Karanović, BiljanaThe export market orientation : export performance relationship in emerging markets: the case of croatian sme exporters // International journal of business and emerging markets, 4 (2012), 2; 107-122 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Dorotić, Matilda,; Fok, Dennis; Verhoef, Peter C.; Bijmolt, Tammo H. A.Do vendors benefit from promotions in a multi-vendor loyalty program? // Marketing letters, 22 (2011), 341-356 doi:10.1007/s11002-010-9128-8 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Arnerić, JosipInterdependence between relationship quality dimensions // Croatian operational research review, 2 (2011), 255-263 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Mihanović, Zoran; Arnerić, Josip; Pepur MarioAnalysis of the degree and the structure of the use of market-oriented activities in adult education institutions with a different number of enrolled students // Croatian operational research review, 2 (2011), 264-272 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Miočević, DarioOrganizational buying effectiveness in the supply chain context : Conceptualization and empirical assessment // Journal of Purchasing and Supply Management, 17 (2011), 4; 246-255 doi:10.1016/j.pursup.2011.09.001 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Miočević, DarioUPRAVLJANJE ODNOSIMA S KLJUČNIM DOBAVLJAČIMA NA PRIMJERU VELIKIH I SREDNJIH HRVATSKIH PRERAĐIVAČKIH PODUZEĆA // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 27-44 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, BiljanaCognitive and information-based capabilities in the internationalization of small and medium-sized enterprises: The case of Croatian exporters // Journal of small business management, 49 (2011), 4; 537-557 doi:10.1111/j.1540-627X.2011.00335.x (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Hoyer, Wayne D.; Chandy, Rajesh; Dorotić, Matilda; Krafft, Manfred; Singh, Siddharth S.Consumer Cocreation in New Product Development // Journal of service research, 13 (2010), 3; 283-296 doi:10.1177/1094670510375604 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Pepur, Mario; Pepur, Sandra; Vidučić, LjiljanaTheoretical Reflection of Psychological Contracts in the Context of Global Financial Crisis // The business review, Cambridge, 15 (2010), 231-238 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, BiljanaNew realities of the sme internationalization: a capability perspective // Ekonomska istraživanja, 23 (2010), 3; 43-56 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, BiljanaPsihometrijska analiza mjerne ljestvice izvozne marketinške orijentacije u kontekstu malih i srednjih poduzeća izvoznika u Hrvatskoj // Tržište, 21 (2009), 1; 25-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
20.Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, SandraService quality and customer satisfaction // International Journal of Management Cases, 11 (2009), 2; 391-400 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Mihanović, ZoranMarket orientation in managing relationships with multiple constituencies of Croatian higher education // Higher education, 57 (2009), 2; 191-207 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Verhoef, Peter C; Van Doorn, Jenny; Dorotic, MatildaCustomer Value Management: An Overview and Research Agenda // Marketing (München. International ed.), 3 (2007), 2; 105-120 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
23.Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, NatašaThe effects of executive marketing orientation, organizational structure, size and age on performance // Enterprise in transition, 1 (2007) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Mihić, MirelaConsumers’ susceptibility to reference group influence: a segmentation analysis // Ekonomska istraživanja, 20 (2007), 2; 1-16 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Šerić, Neven; Mihić, MirelaEtika i društvena odgovornost - slabosti i snage na tržištima zemalja u tranziciji // Enterprise in transition, VII (2007), 105-108 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Mihanović, ZoranUloga korisnika u visokom obrazovanju: jesu li studenti aktivni dionici? // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (2007), 1; 115-132 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
27.Mihić, MirelaSegmentacija kupaca u supermarketima temeljem njihova zadovoljstva prodajnim osobljem i izgledom prodavaonice: multivarijatna analiza // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 57 (2006), 12; 919-938 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Zoran Mihanović, Jurica Pavičić, Nikša AlfirevićMarketing i menadžment u knjižnicama: Primjer dobre prakse posebnih događanja u Gradskoj knjižnici Zadar // Svezak, 13 (2011), 10-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Dorotić, Matilda; Bijmolt, Tammo H.A.; Verhoef, Peter C.Loyalty Programmes: Current Knowledge and Research Directions // International journal of management reviews, 14 (2011), 217-237 doi:10.1111/j.1468-2370.2011.00314.x (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
1.Miočević, Dario; Surać, AnaThe role of formal institutional distance in the development of relational capital in international business relationships // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Barišić, Radoslav; Miočević, Dario; Burić, AntoniaEXPORT PROMOTION POLICY IN CROATIA: EXPLORATORY FINDINGS AND DIRECTIONS FOR FURTHER RESEARCH // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / rbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: CROMAR & Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Mihanović, Zoran; Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaAnalysis of organisational performance of nonprofit institutions: The case of lifelong learning institutions in Croatia // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla: Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 723-739 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Dragnić, DašaImpact of Internal and External Factors on Performance of Fast-growing Small and Medium Businesses // Conference Proceedings / Mrnjavac, Željko, Muštra, Vinko (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2013. str. 287-316 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Dragnić, DašaDynamics of Internal and External Environment and It's Impact on Marketing Strategy // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, 2013. str. 76-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Dorotić, Matilda; Verhoef, Peter C.; Bijmolt, Tammo H.A.Reward Redemption Momentum In A Continuous Loyalty Program // Proceedings of the 40th EMAC conference: The Day After – Inspiration, Innovation, Implementation
Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenia, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Šerić, Neven; Pepur, Mario; Kalinić, StjepanIMAGE MANAGEMENT IN THE FUNCTION OF TARGET BRAND POSITIONING TOURISM DESTINATION // 22nd CROMAR Congress Marketing Challenges in New Economy / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: EF Rijeka, 2011. str. 810-830 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Marasović, Ivana; Crnjak Karanović, Biljana; Dragnić, DašaThe Impact of Crisis on Marketing Strategy Components - An Overviw of Empirical Evidence // 22nd CROMAR Congress: Marketing Challenges in New Economy, Congress Proceedings / Danijela Križman Pavlović, Dragan Benazić (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 518-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Dedić, Goran; Križman Pavlović, DanijelaA Tale Of Two Nations – Empirical Examination of Influence of National Culture on Perceived Service Quality // International Journal of Management Cases, Special Issue: 8th CIRCLE Conference 2011 / Davies, Barry J., Vignali, Claudio, Vranešević, Tihomir (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: Accent Press, 2011. str. 92-104 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Dedić, Goran; Križman Pavlović, Danijela; Miočević, DarioAn inquiry into service quality, customer satisfaction and behavioural intentions relationships // Proceedings of the 5th International Scientific Conference "Entrepreneurship and Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil" / Afrić Rakitovac ; Kristina ; Šugar, Violeta ; Bevanda, Vanja (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Toursim "Dr. Mijo Mirković", 2011. str. 853-875 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Mihanović, Zoran; Arnerić, Josip; Pepur, MarioDiffrences testing betwen clusters: Evidence from market orientation of croatian faculties // Procedings of the 10th International Symposium on OPERATIONAL RESEARCH, 2009. / Zadnik, Stirn L. ; Žerovnik J. ; Drobne S. ; Lisec A. (ur.).
Nova Gorica: Slovensko društvo Informatika (SDI). Sekcija za operacijske raziskave (SOR), 2009. str. 535-544 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Miočević, DarioA Preliminary Assessment of Croatian SME Exporters' Internationalization: Is There a Gap? // International academy of management and business conference proceedings "Management in the Global Economy" / Batzri, Shmuel (ur.).
Silver Spring (MD): International Academy of Management and Business, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Dedić, GoranCultural influences on perceived service quality // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies proceedings / Mumel, Damijan ; Pisnik Korda, Aleksandra (ur.).
Maribor: Inštitut za marketing, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, 2009. str. 49-57 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Renko, NatašaMarketing orientation, privatization and performance : evidence from a developing economy // The 13th Biennial World Marketing Congress on Marketing Theory and Practice in an Inter-functional World : proceedings / DeMoranville, Carol W. (ur.).
Verona, Italija, 2008. str. 177-181 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Pepur, Mario; Ozretić Došen, ĐurđanaSpecifičnosti korištenja bankarskih usluga u Splitsko-dalmatinskoj županiji // XX. Kongresa CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka, 2007. str. 273-283 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Mihanović, ZoranThe Multiple Constituency Approach to Socially Responsible Higher Education: The Case of Croatia // Enterprise in transition : proceedings of the International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2007. str. 5-7 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Dorotić, MatildaThe Influence of Marketing Instruments and Rewarding on Cardholders’ Behavior in Coalition Loyalty Programs, 2010., doktorska disertacija, Faculty of Economics and Business, Groningen, Kraljevina Nizozemska
-
2.Dedić, GoranUtjecaj kulture na percipiranu kvalitetu usluga, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
3.Pepur, MarioUtjecaj psiholoških ugovora i kvalitete usluga na kvalitetu odnosa poslovnih subjekata na tržištu poslovne potrošnje, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
4.Miočević, DarioOrganizacijska nabavna efektivnost u kontekstu opskrbnih lanaca, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
5.Mihanović, ZoranUtjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja, 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split