Pregled po projektu: Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (MB: MZOS-055-0551207-0771)
Pronađeno 66 radova
-
1.Mihanović, Zoran; Pepur, Mario; Šustić, IvonaThe correlation of relationship with individual stakeholders of lifelong learning institutions – the case of Croatia // Croatian operational research review, 3 (2013), 52-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Mihanović Zoran; Pepur Mario; Šustić IvonaThe correlation of relationship with individual stakeholders of lifelong learning institutions – the case of Croatia // Croatian operational research review, 3 (2013), 52-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, SandraThe Impact of Psychological Contract on Relationship Quality in Financial Services Market // Croatian operational research review, 4 (2013), 89-98 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Pepur, Mario; Mihanović, Zoran; Pepur, SandraANALYSIS OF THE EFFECT OF PERCEIVED SERVICE QUALITY TO THE RELATIONSHIP QUALITY ON THE BUSINESS-TO-BUSINESS MARKET // Management : journal of contemporary management issues, 18 (2013), 2; 97-109 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Miočević, Dario; Surać, AnaThe role of formal institutional distance in the development of relational capital in international business relationships // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Barišić, Radoslav; Miočević, Dario; Burić, AntoniaEXPORT PROMOTION POLICY IN CROATIA: EXPLORATORY FINDINGS AND DIRECTIONS FOR FURTHER RESEARCH // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / rbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: CROMAR & Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Crnjak-Karanović, Biljana; Miočević, DarioOsnove međunarodnog marketinga
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2013 -
8.Mihanović, Zoran; Pavičić, Jurica; Alfirević, NikšaAnalysis of organisational performance of nonprofit institutions: The case of lifelong learning institutions in Croatia // Zbornik treće internacionalne naučne konferencije "Ekonomija integracija": Znanjem od recesije prema prosperitetu / Proceedings of the third international scientific conference ICEI 2013: Using Knowledge to Move from Recession to Prosperity / Umihanić, Bahrija ; Kurtić, Adil ; Kokorović Jukan, Meldina ; Nuhanović, Amra (ur.).
Tuzla: Ekonomski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 723-739 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Dragnić, DašaImpact of Internal and External Factors on Performance of Fast-growing Small and Medium Businesses // Conference Proceedings / Mrnjavac, Željko, Muštra, Vinko (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2013. str. 287-316 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Dragnić, DašaDynamics of Internal and External Environment and It's Impact on Marketing Strategy // 23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Lovran: Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, 2013. str. 76-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Najev Čačija, Ljiljana; Mihanović, Zoran; Matković, JelenaOsnove marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija / Vuk, Blaženka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, Institut za inovacije, 2013 -
12.Miočević, DarioExploring Export Promotion Policy From Justice Perspective : A Case Study // Journal of macromarketing, 33 (2013), 4; 342-353 doi:10.1177/0276146713497756 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Identitet jadranskog prostora Hrvatske: Retrospekt i prospekt / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.). Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012 (monografija)
-
14.Mihanović, ZoranGRAĐENJE PREPOZNATLJIVOSTI IDENTITETA VISOKOG OBRAZOVANJA U HRVATSKOJ, PRIMJENOM DRUŠTVENE ORIJENTACIJE PREMA VIŠEBROJNIM DIONICIMA // IDENTITET JADRANSKOG PROSTORA HRVATSKE: RETROSPEKT I PROSPEKT / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 121-137 -
15.Renko, Nataša; Crnjak Karanović, Biljana; Matić, MateaInfluence of consumer ethnocentrism on purchase intentions: case of Croatia // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 2; 529-544 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
16.Vickov, Davor; Crnjak-Karanović, BiljanaIdentitet i imidž Hrvatske kao destinacije za direktna strana ulaganja: Identificiranje barijera i prijedlog mjera za njihovo otklanjanje // Identitet jadranskog prostora Hrvatske : retrospekt i prospekt / Crnjak Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petri, Lidija (ur.)., 2012. str. 139-157
-
17.Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, BiljanaIdentitet izvoznih menadžera - pokretač internacionalizacije u hrvatskim malim i srednjim poudzećima: konceptualni razvoj i empirijska analiza // Identitet jadranskog prostora Hrvatske: retrospekt i prospekt / Crnjak-Karanović, Biljana ; Derado, Dražen ; Fredotović, Maja ; Petrić, Lidija (ur.)., 2012. str. 79-102
-
18.Pecotich, Anthony; Crnjak-Karanović, Biljana; Dedić, GoranRegionalisation, Heredity and Sense of Place // IDENTITET JADRANSKOG PROSTORA HRVATSKE: RETROSPEKT I PROSPEKT / Crnjak Karanović Biljana, Derado Dražen, Fredotović Maja, Petrić Lidija (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2012. str. 1-10 -
19.Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, BiljanaThe mediating role of key supplier relationship management practices on supply chain orientation – the organizational buying effectiveness link // Industrial marketing management, 41 (2012), 1; 115-124 doi:10.1016/j.indmarman.2011.11.015 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Miočević, Dario; Crnjak-Karanović, BiljanaGlobal mindset – A cognitive driver of small and medium-sized enterprise internationalization: The case of Croatian Exporters // EuroMed journal of business, 7 (2012), 2; 142-160 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Miočević, Dario; Crnjak Karanović, BiljanaThe export market orientation : export performance relationship in emerging markets: the case of croatian sme exporters // International journal of business and emerging markets, 4 (2012), 2; 107-122 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Dorotić, Matilda; Verhoef, Peter C.; Bijmolt, Tammo H.A.Reward Redemption Momentum In A Continuous Loyalty Program // Proceedings of the 40th EMAC conference: The Day After – Inspiration, Innovation, Implementation
Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenia, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Bijmolt, Tammo H.A.; Dorotić, Matilda; Verhoef, Peter C.Loyalty Programs: Generalizations on Their Adoption, Effectiveness and Design. Hanover (MA): Now Publishers Inc., 2011 (monografija)
-
24.Dorotić, Matilda; Bijmolt, Tammo H.A.; Verhoef, Peter C.Loyalty Programmes: Current Knowledge and Research Directions // International journal of management reviews, 14 (2011), 217-237 doi:10.1111/j.1468-2370.2011.00314.x (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
25.Dorotić, Matilda,; Fok, Dennis; Verhoef, Peter C.; Bijmolt, Tammo H. A.Do vendors benefit from promotions in a multi-vendor loyalty program? // Marketing letters, 22 (2011), 341-356 doi:10.1007/s11002-010-9128-8 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)