Pregled po projektu: Međuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga (MB: MZOS-016-0000000-1730)
Pronađeno 46 radova
-
1.Gregurec, Iva; Dobrinić, Damir; Vranešević, TihomirIMPLEMENTATION OF DIRECT MARKETING BY THE LEADING COMPANIES ON CROATIAN MARKET // 2015 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2015. str. 312-318 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Hustić, Ivana; Gregurec, IvaThe influence of price on customer’s purchase decision // Proceedings CECIIS 2015 / Hunjak, Tihomir ; Kirinić, Valentina ; Konecki, Mario (ur.).
Varaždin: Faculty of Organization and Informatics, 2015. str. 27-31 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Gregurec, Iva; Dobrinić, DamirPrimjena izravnog marketinga u malom i srednjem poduzetništvu na hrvatskom tržištu // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management, Book of Full Papers / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Varaždin, Sveučilište u Zagreb, 2015. str. 316-322 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Gregurec, Iva; Vranešević, TihomirCommunicating with customers through websites - example of leading companies in Croatia // 2014 M-Sphere, Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 382-385 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Lacković Vincek, Zrinka; Dvorski, Stjepan; Kovšca, VladimirAnalysis of impact of the reduction of incentive funding on the business performance of the housing saving banks // Proceedings of the 7th International Conference / Galetić, Lovorka ; Spremić, Mario ; Šimurina, Jurica (ur.).
Zadar: Sveučilišna tiskara, 2014. str. 580-598 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir; Lacković, ZrinkaAnaliza tokova prijevoza kao pokazatelja gospodarskih kretanja // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 33 (2013), 1-2; 25-29 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Šestanj-Perić, Tanja; Kukec, Sandra KatarinaThe Role of Controlling for the Development of Planning, Information and Reporting Systems in SMEs // International journal of economic sciences, II (2013), 1; 82-102 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Šestanj-Perić, Tanja; Kukec, Sandra KatarinaThe Role of Controlling for the Development of Planning, Information and Reporting Systems in SMEs // International Academic Conference, Conference proceedings
Buenos Aires, Argentina: International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), Kamerunska 607, 16000, Prague, Czech Republic, 2013. str. 360-377 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Dvorski, Stjepan; Kovšca, VladimirSystems approach to management problems // Book of Proceedings - Part I / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2012. str. 93-99 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Dvorski, Stjepan; Kovšca, VladimirKolaborativno upravljanje lancem opskrbe // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 31 (2012), 1-2; 79-83 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
11.Delić, Alen; Kapić, Matija; Gregurec, IvaBehavior of secondary level education students in Varazdin city on Facebook – Case study // 1st International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Science and Business - Book of Proceedings - Part I / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2012. str. 87-93 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Šestanj-Perić, Tanja; Kukec, Sandra KatarinaThe Application of Management Accounting (Controlling) Instruments in Small and Medium Size Enterprises in Nord-Western Croatia // ARSA 2012 Proceedings in Advanced Research in Scientific Areas The 1st Virtual International Conference / Ing. Michal Mokryš, Ing. Anton Lieskovský, Ph.D. (ur.).
Žilina: University of Žilina, 2012. str. 664-669 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Delić, Alen; Kapić, Matija; Gregurec, IvaBehavior of secondary level education students in Varazdin city on Facebook – Case study // 1st International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Science and Business - Book od Abstracts / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2012. str. 22-22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Kapić, Matija; Gregurec, Iva; Delić, AlenBehavior of Varaždin Secondary Level Education Students on Facebook // Central European Conference on Information and Intelligent Systems 23rd International Conference / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin: Faculty of organization and informatics, 2012. str. 233-238 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Krajačić, Nikola; Gregurec, Iva; Tomaš, BorisSkills Framework for Social Age - SFSA // Central European Conference on Information and Intelligent Systems 23rd International Conference / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin: Faculty of organization and informatics, 2012. str. 157-163 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Gregurec, Iva; Grd, PetraSearch Engine Optimization (SEO): Website analysis of selected faculties in Croatia // Central European Conference on Information and Intelligent Systems 23rd International Conference / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić Sandra ; Tomičić Igor (ur.).
Varaždin: Faculty of organization and informatics, 2012. str. 211-218 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Gregurec, IvaDamir Dobrinić (urednik): Marketing i baze podataka // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 1; 145-148 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz knjige, stručni)
-
18.Dvorski, Stjepan; Kovšca, VladimirEkonomija za poduzetnike, 2011 (monografija)
-
19.Gregurec, Iva; Vranešević, TihomirUsage of virtual communities for companies' communication with customers – a theoretical review // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula - Department of Economics and Tourism “Dr. Mijo Mirković”, 2011. str. 343-357 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Gregurec, Iva; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, DamirUse of social networking sites for public relations // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula - Department of Economics and Tourism “Dr. Mijo Mirković”, 2011. str. 324-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Dvorski, Stjepan; Novak, StjepanPoslovno komuniciranje u špediterskim poduzećima // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 31 (2011), 1-2; 159-162 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
22.Dvorski, Stjepan; Dvorski, Petar; Kovšca, VladimirIzravna strana ulaganja u hrvatsko gospodarstvo // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 31 (2011), 1-2; 155-158 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
23.Dvorski, Stjepan; Koprek, DomagojThe impact of the information and communication technology on the brand management // Book of Abstracts, 8th CIRCLE International Conference for Marketing, Management, Finance, Consumer Behaviour, Tourism and Retailing Research / Vignali, Gianpaolo ; Vignali, Claudio ; Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 18-18 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Gregurec, Iva; Ćorić, Ana; Tomaš, BorisWord-of-Mouth Marketing within Social Networking Sites // Proceedings of the 22nd Central European Conference on Information and Intelligent Systems / Hunjak, Tihomir ; Lovrenčić, Sandra ; Tomičić, Igor (ur.).
Varaždin, 2011. str. 227-233 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Gregurec, Iva; Vranešević, Tihomir; Dobrinić, DamirThe importance of database marketing in social network advertising // International journal of management cases, 13 (2011), 4; 165-172 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Gregurec, Iva; Brodar, KristinaEffectiveness of the Direct Marketing as the Promotional Element of an Enterprise // Economic integrations, competition and cooperation : Research monography = Intégrations économiques, concurrence et coopération : monographie de recherche / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2010. str. 351-363 -
27.Gregurec, Iva; Vranešević, TihomirSocial networking as an advertising medium on the Internet // International Journal of Management Cases / Vignali, Gianpaolo (ur.).
Darwen: International Journal of Management Cases, 2010. str. 132-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Kovšca, VladimirSEGMENTATION OF THE DATA BASES BY USE OF DMS CONCEPT // International Journal of Management Cases / Vignali, Gianpaolo (ur.).
Darwen: International Journal of Management Cases, 2010. str. 206-210 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Dvorski, Stjepan; Novak, StjepanUloga informacijsko-komunikacijskih tehnologija u špediterskoj logistici // Suvremeni promet : časopis za pitanja teorije i prakse prometa, 30 (2010), 1-2; 103-106 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
30.Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Gregurec, IvaPERSONALIZED WEB COMMUNICATION WITH THE AIM TO IMPLEMENT DATABASE MARKETING – CASE STUDY // Journal of Scientific Publication: Economy & Business, Vol. 4, Part 2 / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas: Info Invest, 2010. str. 344-348 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
31.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, TvrtkoLiberaliztion of the postal service market: analysis of regulatory frame // Journal of International Scientific Publication: Economy & Business / Cingula, Marijan (ur.).
Bourgas: Info Invest, 2010. str. 337-343 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Gregurec, Iva; Brodar, KristinaSocial Networks as Medium of Enterprise Advertising // Proceedings of the 21th Central European Conference on Information and Intelligent Systems 2010 / Aurer, Boris ; Bača, Miroslav ; Schatten, Markus (ur.).
Varaždin: Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2010. str. 311-318 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Dvorski, Stjepan; Kovšca, VladimirMogući scenariji razvitka prometnog sustava Republike Hrvatske // 800 godina slobodnog kraljevskog grada Varaždina 1209.-2009. / Šicel, Miroslav ; Kaštela, Slobodan (ur.).
Zagreb : Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2009. str. 483-488 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Trlek, TvrtkoDe-regulation of the postal market of EU and its influence on the postal market of Croatia // Economic integrations, competition and cooperation ; Research monograph, Proceedings of Abstracts + CD-ROM / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Rijeka: University of Rijeka, Faculty of economics, 2009. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, SandraUtjecaj liberalizacije poštanskog tržišta na razvoj nacionalnog poštanskog operatora // Suvremeni promet, 29 (2009), 1-2; 141-146 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
36.Dvorski, Stjepan; Kero, Krsto; Novak, StjepanPromišljanje o modelu transformacije Klasičnih Špediterskih poduzeća // Suvremeni promet, 29 (2009), 1-2; 80-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, Sandra; Trlek, TvrtkoMeđuzavisnost liberalizacije poštanskog tržišta i izravnog marketinga, 2009 (monografija)
-
38.Dvorski, Stjepan; Kovšca, VladimirResearch of the Possibility of Implementation of "New" Measures of Performance in Croatian Business Practice // An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Faculty of Economics and Business, University of Zagreb, Croatia, 2008. str. 482-494 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, VladimirThe Role of Geo-marketing in Market Segmentation // Economy&Business. International Scientific Publications vol.2, Part 1 / Marijan Cingula (ur.).
Bourgas: Info Invest, 2008. str. 376-386 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Dobrinić, Damir; Dvorski, Stjepan; Bosilj, NevenAn Investigation of Marketing via Mobile Devices - Attitudes of Croatian Marketing Experts // Journal of information and organizational sciences, 32 (2008), 15-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, VladimirOn-line marketing i mediji izravnog marketinga // Suvremeni promet, 28 (2008), 138-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Vranešević, Tihomir; Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Staničić, SandraInovativni marketing, 2008 (monografija)
-
43.Vidačić, Stjepan; Dvorski, StjepanA System for the Automatic Serial Generation and E-mailing of Business Letters // Proceedings of the 18th International on Information and Intelligent Systems, September, 12-14, 2007, Varaždin, Croatia / Aurer B., Bača M. (ur.).
Varaždin: Faculty of Organization and Informatics Varaždin, 2007. str. 171-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Dvorski, Stjepan; Kovšca, Vladimir; Dobrinić, DamirValue Based Management and Corporative Objective Function // Economy & Business. International Scientific Publications Vol. 1
Bourgas: Science Invest, 2007. str. 641-651 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Dvorski, Stjepan; Dobrinić, Damir; Kovšca, VladimirOn-line Channels and Direct Marketing Media // 4th CIRCLE Conference: Marketing Consumer Behaviour and Religious Tourism and Events
Reggio Calabria, Italija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Dvorski, Stjepan; Dobrinić Damir; Kovšca, VladimirSuvremeni oblici trgovanja - mobilno trgovanje // XIV International Scientific Symposium on Transport Systems 2007
Opatija, Hrvatska, 2007. str. 207-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)