Pregled po projektu: Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (MB: MZOS-010-0102590-2577)
Pronađeno 105 radova
-
1.Meler, MarcelWine tourism as a centripetal force in the development of rural tourism // 3rd International Scientific Conference “Tourism in Southern and Eastern Europe 2015)” / Janković, Sandra and Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 197-209 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Meler, Marcel; Magaš, DraganSustainable marketing for sustainable development // Proceedings of the 11th International Academic Conference / Holman, Robert (ur.).
Prag: International Institute of Social and Economic Sciences (IISES), 2014. str. 230-258 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Meler, Marcel; Horvat, Đuro; Kristić, JelenaStrategic approach to the study of interdependence of price and quality of wine – Croatian experience // Proceedings of international symposium for agriculture and food (volume II) - 37th Faculty-Economy meeting, 4th Macedonian symposium for viticulture and wine production and 7th symposium for vegetable and flower production / Dimitrievski, Dragi (ur.).
Skopje: Faculty of Agricultural Sciences and Food, Ss. Cyril and Methodius University in Skopje, 2013. str. 1036-1047 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Dukić, Branimir; Ružić, Ivan; Dukić, Stojanka;A model of harmonizing the optimal E-marketing of Croatian tourism product with the development of information and communication technologies // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). (ur.).
Opatija: Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. str. 357-372 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Dukić, Branimir; Stanišić, Jelena; Stanišić NenadCRM as e key to business success of E-commerce // Interdisciplinary management reserach IX / Barković Dražen, Bodo Runzheimer (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayeara, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2013. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Dukić, Branimir; Ružić, Drago; Dukić StojankaE-Marketing Model of Humanitarian and Religious Organizations in Terms of Developed e-Business // Proceidings of the ITI 2013, 35th International Conference on Information Tehnology Interface / Luzar-Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva (ur.).
Zagreb: Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2013. str. 225-230 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Meler, MarcelVinski turizam kao centripetalna sila razvoja ruralnog turizma // Zbornik radova Međunarodnog kongresa o ruralnom turizmu „Ruralni turizam - pokretač održivog razvoja“
Zagreb: Hrvatski farmer, 2013. str. xx-yy (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Portolan, AnaUtjecaj dodane vrijednosti na konkurentnost turističkog proizvoda, 2013., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Split
-
9.Ham, MarijaUnderstanding the influence of stakeholders as a basis for the adoption of green marketing strategy // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. str. 173-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Meler, Marcel; Škoro, Miroslav(R)evolution of music marketing // 23rd CROMAR Congress Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.).
Opatija: Faculty of Tourism and Hospitality Management, CROMAR, 2013. str. 52-65 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Turkalj, Željko; Ham, Marija; Fosić, IvanaThe synergy of sustainable tourism and agriculture as a factor of regional development management in Croatia // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 26 (2013), 1; 71-82 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Horvat, Đuro; Perkov, DavorIndividual Resistance in Change Process // CBU International Conference Proceedings 2013 / Hajek, Petr (ur.).
Prag: Central Bohemia University, 2013. str. 19-24 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Ham, MarijaPricing Policy Management in the Context of Sustainability and Strengthening Environmental Awareness // Proceedings of the 1st International Conference on Marketing - ICOM 2013 / Rathnayake, Dilan (ur.).
Colombo: ICOM 2013 and Leap Business Management, 2013. str. 314-328 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Horvat, Đuro; Kovačić, Marinko:Sastavnice regionalnog razvoja Slavonije- konkurentnost u novoj ekonomiji // Zbornik radova / Mašek Tonković, Anka (ur.).
Osijek: Sveučilište Jurja Strossmayera, Ekonomski fakultet, 2013. str. 57-63 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Horvat, Đuro; Trojak, Nataša:Učeća organizacija u novoj ekonomiji // Interdisciplinary Management research IX / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo: (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, Hochschule Pforzheim University, 2013. str. 183-195 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Magaš, Dragan; Meler, MarcelCreation of Networks vs. National Tourism Organization – Croatian Experience // International Proceedings of Economics Development and Research "Economics, Marketing and Management" / Han, Yan (ur.).
Singapur: International Association of Computer Science & Information Technology Press, 2013. str. 131-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Dukić, Stojanka; Mesarić, Josip; Dukić, BranimirMarket research aimed at optimization of production programme in baking industry // Proceedings of 6th International Congress Flour-Bread'11 / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2012. str. 535-541 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Jukić, DinkoMarka kao emotivna i racionalna impresija potrošača, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
19.Ham, Marija; Štimac, HelenaMarketing-based sustainable development education in Croatia // Sustainability: Rethinking vs materialization / Bogdanović, Ružica (ur.).
Beograd: STRAND – Sustainable urban society association, 2012. str. 58-67 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Dukić, Branimir; Meler, Marcel; Katić, MiroslavMobile web technologies and SMS in bread marketing // Proceedings of the 6th International Congress "Flour-Bread '11" / Koceva Komlenić, Daliborka (ur.).
Osijek: Faculty of Food Technology Osijek, ICC - Intrentaional association for Cereal Scinece and Technology, 2012. str. 156-163 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Meler, Marcel; Ham, MarijaGreen marketing for green tourism // Tourism & Hospitality Management 2012, Conference Proceedings / Perić, Jože (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2012. str. 130-139 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Marija HamEkološka svjesnost potrošača kao čimbenik daljnjeg razvitka marketinga, 2012., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
23.Prkačin, EsmeraldaIstraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
24.Gavranović, DarijaKonkuretnost malih poduzeća u globalnom okruženju, 2011., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
25.Križanec, SandraOdnosi s javnošću u Republici Hrvatskoj, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek