Pregled po projektu: Kognitivni, metakognitivni i motivacijski čimbenici čitanja i učenja (MB: MZOS-009-1301676-2381)
Pronađeno 58 radova
-
1.Pahljina-Reinić, Rosanda; Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaStudents’ math performance: The role of motivation, learning strategies and metacognitive judgments // 16th International Conference on Motivation
Århus, Danska, 2018. str. 16-16 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Pahljina-Reinić, Rosanda; Kolić-Vehovec, SvjetlanaAverage personal goal pursuit profile and contextual achievement goals: Effects on students' motivation, achievement emotions, and achievement // Learning and individual differences, 56 (2017), 167-174 doi:10.1016/j.lindif.2017.01.020 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Pahljina-Reinić, RosandaInteres, učenje i postignuće // Psihologijske teme, 23 (2014), 3; 461-480 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
4.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaDevelopment of Metacognitive Knowledge of Reading Strategies and Attitudes Toward Reading in Early Adolescence: The Effect on Reading Comprehension // Psihologijske teme, 23 (2014), 1; 77-98 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Rončević Zubković, Barbara; Kolić-Vehovec, SvjetlanaPerceptions of contextual achievement goals: Contribution to high-school students' achievement goal orientation, strategy use and academic achievement // Studia psychologica, 56 (2014), 2; 137-153 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Hrkač, TihanaUčinci roditeljskih ponašanja i ciljnih orijentacija učenika na emocije postignuća i školski uspjeh, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
7.Kolić-Vehovec, SvjetlanaKognitivni i metakognitivni aspekti čitanja // Čitanje za školu i život / Mićanić, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2013. str. 23-32 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
8.Kuretić, JosipaMetakognitivna vjerovanja i uspjeh: Uloga akademskog odugovlačenja, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
9.Rončević Zubković, BarbaraSamoregulacija čitanja // Čitanje za školu i život / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2013. str. 33-41 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
10.Zelić, TerezaAktivno odgađanje i odugovlačenje u akademskom kontekstu: Uloga motivacijskih aspekata samoreguliranog učenja, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
11.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaLongitudinalno praćenje promjena u metakogniciji i razumijevanju teksta u ranoj adolescenciji // XVIII. dani psihologije u Zadru, Sažeci radova / Penezić, Z., Ćubela Adorić, V., Ombla, J., Slišković, A., Sorić, I., Valerjev, P., Vulić-Prtorić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2012. str. 100-100 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaInteres, učenje i postignuće u akademskom okruženju: uloga vrijednosti zadatka, ciljeva postignuća, i strategija učenja // 1. Dani obrazovnih znanosti Kvaliteta obrazovanja - istraživačke perspektive : program i sažeci radova /
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2012. str. 35-36 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Pahljina-Reinić, RosandaEffects of personal and contextual achievement goals on academic emotions and achievement // International Conference on Motivation 2012, Motivation in all Spheres of Life, Program and Abstracts / Martens, T., Vollmeyer, R. & Rakoczy, K. (ur.).
Lengerich: Pabst Science Publishers, 2012. str. 174-174 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Vuković, MajaMijenjanje studentskih uvjerenja o učenju i pamćenju: doprinos osobina ličnosti i motivacije za samoregulacijom, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
15.Olujić, MarinaKognitivni i motivacijski čimbenici razumijevanja teksta u ranoj adolescenciji: dvogodišnje praćenje, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
16.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, Barbara; Pahljina-Reinić, RosandaMetacognitive knowledge, summarization skill and text comprehension in early adolescence: A longitudinal study // Metacognition 2012, Proceedings of the 5th Biennial Meeting of EARLI Special Interes Group 16 Metacognition / Cantoia, M., Colombo, B., Gaggioli, A. & Girani De Marco, B. (ur.).
Milano: EDUCatt, 2012. str. 141-142 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Veir, SonjaOdnos dimenzija roditeljstva i kauzalnih atribucija postignuća s ciljnim orijentacijama srednjoškolaca, 2011., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
-
18.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Rončević Zubković, BarbaraRazvojne promjene u metakogniciji i razumijevanju teksta u ranoj adolescenciji // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 122-122 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
19.Bajšanski, IgorNadgledanje razumijevanja narativnog i ekspozitornog teksta: odnos između apsolutne i relativne točnosti metakognitivnih procjena // Psihologijske teme, 20 (2011), 1; 153-171 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Rončević Zubković, BarbaraDoprinos raspona verbalnog radnog pamćenja razumijevanju teksta u ranoj adolescenciji // Psihologijske teme, 20 (2011), 2; 213-232 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Kolić-Vehovec, SvjetlanaRelation between self-assessment and performance measures of metacognition in reading during adolescence // 11th European Conference on Psychological Assessment / Renge, Viesturs (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2011. str. 75-76 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
22.Pahljina-Reinić, RosandaOsobni i kontekstualni ciljevi postignuća u samoreguliranom učenju, 2011., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
23.Kolić-Vehovec, Svjetlana; Bajšanski, Igor; Rončević Zubković, BarbaraThe role of reading strategies in scientific text comprehension and academic achievement of university students // Review of psychology, 18 (2011), 2; 81-89 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Rončević Zubković, BarbaraVještina čitanja u ranoj adolescenciji: Profili učenika // Društvena istraživanja, 20 (2011), 1; 189-210 doi:10.5559/di.20.1.10 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Bajšanski, IgorNadgledanje razumijevanja ekspozitornog teksta: uloga percipiranog interesa i poznatosti teme // Suvremena psihologija, 13 (2010), 1; 83-96 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)