Pregled po projektu: STRATEGIJA PRILAGODBE HRVATSKOG TURIZMA TRŽIŠNIM TRENDOVIMA I STANDARDIMA EU (MB: 055-0000000-1119)
Pronađeno 2 radova
-
1.Garbin Praničević, Daniela; Ćukušić, Maja; Garača, ŽeljkoE-commerce solution as a support to business activities of the large hotels in Croatia: a survey // International journal of leisure and tourism marketing, 1 (2009), 29-43 doi:10.1504/IJLTM.2009.021987 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Garbin Praničević, DanielaThe effects of intranet, internet and extranet on performance in hospitality industry: a case of Split region // An enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Enterpreneurship (Proceedings) / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 135-136 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)