Pregled po projektu: Statistički mjerni instrumenti:konstrukcija i prilagodba poduzetničkoj ekonomiji (MB: 010-0101195-1035)
Pronađeno 25 radova
-
1.Leko Šimić, Mirna; Oberman Peterka, Sunčica, Delić, AnamarijaInnovativeness and national competitiveness – a comparison of Croatia and Germany // 34th Scientific Symposium Osijek - Pforzheim: Competitiveness - a success factor of companies and countries
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Ricl, Jesenka; Leko Šimić, MirnaKulturni identitet vs. globalizacija - trans moderni kulturni turizam // Kultura, identitet, društvo - europski realiteti / Brekalo, Miljenko ; Žužul, Ivana (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Stroosmayera - Odjel za kulturologiju, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar Zagreb, 2013. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
3.Leko Šimić, Mirna; Štimac, HelenaImage ruralnog turizma Osječko-baranjske županije // III kongres ruralnog turizma
Osijek, Hrvatska, 2012. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Leko Šimić, Mirna; Štimac, HelenaCorporate social responsibility: Croatian controversies // Marketing challenges in new economy / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics and Tourism “Dr. Mijo Mirković” and CROMAR Croatian Marketing Association, 2011. str. 1-17 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Štimac, Helena; Leko Šimić, MirnaImpact of study motives and perceived education service quality on study success: A cross-cultural research // Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Bauer, A., Agardi, I. (ur.).
Budimpešta: Corvinus University of Budapest ; Marketing and Media Institute, 2010. str. 300-306 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Leko Šimić, Mirna; Štimac, HelenaCSR : Croatian consumers' response // Regulation and Best Practices in Public and Nonprofit Marketing : 9th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing : proceedings / Matei, L. ; Dinu, T. (ur.).
Bukurešt: National School of Political Studies and Public Administration, Faculty of Public Administration, 2010. str. 365-373 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Mijoč, Josipa; Horniš, Marija; Tomašević, Nives; Horvat, JasnaBook as a Souvenir: Partnership between Tourism Potentials, Cultural Identity Promotion and Publisher's Profits // 3rd International Scientific Conference: Tourism and Quality of Life / Lazanski, Tadeja Jere (ur.).
Portorož: Založba Turistica, Fakulteta za turistične študije Portorož, Univerza na Primorskem, 2010. str. 296-307 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Ham, Marija; Forjan, JosipaIstraživanje potrošača u funkciji procjene stanja i perspektive primjene zelenog marketinga u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 225-241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Horniš, Marija; Forjan, Josipa; Horvat, JasnaEstablishing Online Dialogue in Teaching Statistics // Proceedings of the ITI 2009 / Luzar-Stiffler, Vesna ; Jarec, Iva ; Bekic, Zoran (ur.).
Zagreb: Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu (Srce), 2009. str. 385-390 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Leko Šimić, Mirna; Čarapić, HelenaCorporate Social Responsibility in Croatia: Nonprofit Activities for Profitable Goals // New Approaches in Public and Nonprofit Marketing Research and Practice / Alves, Helena (ur.).
Valencia: Universitat de valencia, Facultat d'Economia, 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Marković, Suzana; Raspor, Sanja; Bašan, LorenaFactor analysis of hotel guests perceptions: a conceptual and empirical research // zbornik konferencije
otok Kos, Grčka, 2009. str. 231-240 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Avelini Holjevac, Ivanka; Marković, Suzana; Raspor, SanjaCustomer satisfaction measurement in hotel industry: Content analysis study // 4th International Scientific Conference "Planning for the future learning from the past: Contemporary Developments in Tourism, Travel & Hospitality"
Rodos: University of Aegean, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Marijanović, Goran; Crnković, Boris; Ćućić, DraženTourism as a Possible Key Economic Force in the Republic of Croatia // 4th International Conference: An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 193-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Leko Šimić, Mirna; Ivančić, IvanaMarketing concept implementation as an innovative approach to education system improvement in Croatia // International Innovation Conference for Co-operation Development / Janos Fojtik (ur.).
Pečuh: Faculty of Business and Economics of University of Pecs, 2008. str. 143-151 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Ham, Marija; Forjan, Josipa; Frajman-Jakšić AnitaMeasuring consumer environmental responsibility // 4th International Conference: An Enterprise Odyssey: Tourism - Governance and Entrepreneurship Proceedings: Book of Abstracts & CD ROM with full papers / Galetić, Lovorka ; Čavlek, Nevenka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1448-1459 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Horvat, Jasna; Marijanović, Goran; Forjan, JosipaMeasuring the Perception of Integration Processes – A Comparative Study of Students' Opinions // 6th International Conference Economic integration, competition and cooperation
Opatija, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Penavin, Stipan; Marjanović, Goran; Dabić, StankoTransformationlaender - Subjekte oder Objekte der Europaeischen Integrationen // XXVII. Wissenschaftliches Symposium "Wie ist ein Europa der zwei Geschwindigkeiten?" / Marijanović, Goran ; Wentzel Dirk (ur.).
Osijek: Fachhochschule Pfozheim, 2007. str. 101-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Leko Šimić, Mirna; Čarapić, HelenaZnanje marketinga u funkciji marketinga znanja // XX. kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti : zbornik = XXth CROMAR Congress Marketing in the knowledge society and contemporary business reality : proceedings
Rijeka, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Leko Šimić, Mirna; Čarapić HelenaAgroturizam u istočnoj Hrvatskoj: model razvoja i prilagodba novom tržišnom segmentu // Perspektive razvoja ruralnog turizma
Hvar, Hrvatska, 2007. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Marijanović, Goran; Škaro, Julija; Ćućić, DraženRegional integration in South-East Europe // Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 282-286 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Olson, Josephine E.; Frieze, Irene H.; Wall, Sally; Zdaniuk, Bozena; Ferligoj, Anuška; Kogovšek, Tina; Horvat, Jasna; Šarlija, Nataša; Jarošová, Eva; Pauknerová , Daniela et al.Beliefs in Equality for Women and Men as Related to Economic Factors in Central and Eastern Europe and the United States // Sex Roles, 56 (2007), 5-6; 297-308 doi:10.1007/s11199-006-9171-3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Horvat, Jasna; Marijanović, Goran; Forjan, JosipaDecision Making Autonomy in the European Integration Processes – A Comparative Study of Student’ s Opinion // Economic Integration Prospects and Dilemas, Research monograph / Kumar, Andrej ; Kandžija, Vinko (ur.).
Ljubljana: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani ; Centre d'Études du Développement International et des Mouvements Economiques et Sociaux (CEDIMES), 2007. str. 305-318 -
23.Leko Šimić, Mirna; Horvat, Jasna; Forjan, JosipaEntrepreneurial Characteristics of Croatian Exporters // Enterprise in Transition / Reić, Zlatan ; Fredotović, Maja (ur.).
Split: Faculty of Economics in Split, 2007. str. 183-185 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Leko Šimić, Mirna; Čarapić, HelenaA research of Business school service quality in Croatia: An entrepreneurial approach needed // The 17th Global IntEnt 2007 Conference
Gdańsk, Poljska, 2007. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Horvat, Jasna; Leko-Šimić, Mirna; Forjan, JosipaIzvoz i izvozne performanse hrvatskih poduzeća // Wie real ist ein Europa der zwei Geschwindigkeiten? / Marijanović, Goran ; Wentzel, Dirk (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 45-60 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)