Pregled po projektu: 347801
Pronađeno 8 radova
-
1.Jajić Novogradec, MarinaRazvoj istovremene dječje dvojezičnosti u prirodnom jednojezičnom okruženju: prikaz slučaja // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Cvikić, L ; Filipan-Žignić, B ; Gruić, I. ; Majhut, B ; Zergollern-Miletić, L. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 21-29 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Jajić Novogradec, MarinaEffects of Song Lyrics on Developing Communicative Competence in a Foreign Language Classroom // Words and Music II
Maribor, Slovenija, 2014. (ostalo, sažetak, stručni) -
3.Šverko Vižintin, Dina i Jajić Novogradec, MarinaKonstrukcija “dobre” mjere učeničkog znanja // Kako obrazovanju dodati boju
Rovinj, Hrvatska, 2014. (poster, sažetak, ostalo) -
4.Jajić Novogradec, MarinaCross-linguistic influence in English language acquisition // Metodički vidici, V (2014), 181-198 doi:81’243:159.953 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Jajić Novogradec, MarinaKontrastivni pristup u nastavi stranoga jezika: Analiza i prijedlog obrade egzistencijalne glagolske fraze There + be u engleskome jeziku prema dobi učenika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (2012), 27; 258-270 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
6.Novogradec, MarinaRazvijanje učenikove samostalnosti na satu engleskog jezika // Autonomija učenika i nastavnika u nastavi jezika i kniževnosti / Vučo, Julijana i Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2010. str. 324-336 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
7.Novogradec, MarinaStrategije pisanja u teoriji i praksi učenja i usvajanja stranoga jezika // Individualizacija i diferencijacija u nastavi jezika i književnosti / Vučo, Julijana i Milatović, Biljana (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić Univerziteta Crne Gore, 2009. str. 252-261 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
8.Novogradec, MarinaA corpus-based study of if-conditional forms If I was/were...as presented in pedagogical materials // ELOPE, VI (2009), 1-2; 63-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)