Pregled po projektu: 130750
Pronađeno 122 radova
-
1.Šamo, RenataStrategijsko ponašanje čitatelja: rezultati jednog istraživanja // Psiholingvistika i kognitivna znanost u hrvatskoj primijenjenoj lingvistici / Stolac, Dijana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2003. str. 709-714 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Šamo, RenataModeli ili teorije čitanja u nastavnoj praksi // Kvalitetna edukacija i stvaralaštvo - knjiga II / Tatković, Nevenka ; Muradbegović, Aida (ur.).
Pula: Sveučilište u Rijeci - Visoka učiteljska škola u Puli i Hrvatski pedagoško-književni zbor Zagreb, 2002. str. 35-43 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Šamo, RenataPoznavanje koncepta L1 i l2 čitanja - primjer jednog istraživanja // Dijete i jezik danas - Dijete i učenje hrvatskoga jezika ; Dijete i učenje stranoga jezika / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. str. 156-163 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Medved Krajnović, MartaPrimjer ranog leksičkog razvoja u hrvatskom jeziku // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. str. 337-345 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Mihaljević Djigunović, JelenaStrah od stranoga jezika – kako nastaje kako se očituje i kako ga se osloboditi. Zagreb: Naklada Ljevak, 2002 (monografija)
-
6.Vrhovac, YvonneGovor i razgovor u hrvatskom projektu ‘Istraživanje procesa učenja/usvajanja stranoga jezika u ranoj dobi’ (1991.-2001.) // Dijete i jezik danas / Petrović, E., Smajić, D., Bagarić, V., Radišić, M. (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. str. 127-138 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
7.Vrhovac, YvonneDanašnji srednjoškolci o poduci francuskoga i njihova viđenja nastave u budućnosti // Primijenjena lingvistika – izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
8.Sironić-Bonefačić, NivesNovi aspekti komunikacijske kompetencije u govoru talijanskih petnaestogodišnjaka // Zbornik radova HDPL, Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj - Izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. str. 495-502 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
9.Jelić, Andrea-BeataO čitateljskim navikama učenika na stranom jeziku // Dijete i jezik danas / Petrović, E.; Smajić, D.; Bagarić, V.; Radišić, M. (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J Strossmayera, Visoka učiteljska škola u Osijeku, 2002. str. 164-176 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
10.Jelić, Andrea-BeataStrategije čitanja na stranom jeziku // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stoalc, D.; Ivanetić, N.; Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. str. 233-239 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
11.Jelić, Andrea-BeataČitanje i kognitivni procesi pri usvajanju stranog jezika, 2002., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
12.Rajić, AnamarijaChildren's literature on the Internet, 2001., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
13.Šamo, RenataThe Development of Strategic Readers // Children and Foreign Languages III / Yvonne Vrhovac (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 139-147 -
14.Šamo, RenataReading: Some Theoretical Issues and Their Pedagogical Implications // Children and Foreign Languages III / Yvonne Vrhovac (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 125-137 -
15.Medved Krajnović, MartaUloga priče u razvoju i mjerenju jezične i komunikacijske kompetencije učenika engleskog jezika rane školske dobi, 2001., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
16.Medved Krajnović, MartaThe lexical approach in early foreign language learning // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 43-55 -
17.Mihaljević Djigunović, JelenaTeaching practice at Zagreb University // Student Teaching Practice in Europe / Costas i Costa i suradnici (ur.).
Freiburg: Fillibach Verlag, 2001. str. 180-185 -
18.Mihaljević Djigunović, JelenaAre language learning strategies motivation-specific? // Orbis Linguarum, 18 (2001), 167-180 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Mihaljević-Djigunović, JelenaDo young learners know how to learn a foreign language? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 57-71 -
20.Narančić Kovač, Smiljana; Rajić, AnamarijaInternet u nastavi književnosti na engleskome kao stranome jeziku // Metodika, 2 (2001), 2-3; 203-207 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
21.Batušić, Ivana; Vrhovac, YvonneRéfléchis et dis-le en français 3, radni priručnik za 3. razred srednje škole (3. godina učenja) / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2001 -
22.Batušić, Ivana; Vrhovac, YvonneRéfléchis et dis-le en français 3, udžbenik za 3. razred srednje škole (3. godina učenja) / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2001 -
23.Vrhovac, YvonneComment organise-t-on le discours didactique pour parvenir à un discours d’apparence naturelle? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 21-42 -
24.Vrhovac, YvonneGovorna komunikacija i interakcija na satu stranog jezika. Zagreb: Naklada Ljevak, 2001 (monografija)
-
25.Narančić Kovač, Smiljana; Likar, DanijelReading Authentic Stories in English as a Foreign Language with Seventh Graders // Children and foreign languages. III = Les enfants et les langues etrangeres. III = Kinder und Fremdsprache. III = Bambini e lingue straniere. III / Vrhovac, Yvonne (ur.)., 2001. str. 149-167
-
26.Vilke, MirjanaShould we teach children grammar? // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 13-20 -
27.Sironić-Bonefačić, NivesScrivere in italiano; attività, atteggiamenti degli allievi e strategie didattiche // Children and Foreign Languages III / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 87-103 -
28.Jelić, Andrea-BeataLecture interactive du texte litteraire et communication en classe de langue // Children and foreign languages III/Les enfants et les langues etrangeres / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2001. str. 169-185 -
29.Vickov, GlorijaVještina pisanja na L1 i L2 u ranoj školskoj dobi, 2001., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
30.Šamo, RenataRazvijanje vještine čitanja u ranom učenju engleskog jezika, 2001., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
31.Batušić. Ivana; Vrhovac, YvonneRéfléchis et dis-le en français 3 - radni priručnik za učenike / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2001 -
32.Batušić, Ivana; Vrhovac, YvonneRéfléchis et dis-le en français 3 - udžbenik francuskog jezika za 3. razred gimnazije / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2001 -
33.Mihaljević Djigunović, JelenaBeyond language learning strategies: A look at the affective link // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, XLV-XLVI (2000), 1; 11-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
34.Mihaljević Djigunović, Jelena; Beli, VesnaWriting skills of advanced level: Evidence from six case studies // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, XLV-XVVI (2000), 1; 65-73 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
35.Mihaljević Djigunović, JelenaLanguage Learning Strategies and Affect, 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
36.Vilke, Mirjana; Mihaljević Djigunović, JelenaMetodika nastave engleskog jezika: svjetski izazovi i hrvatski dometi // Metodika, 1 (2000), 1; 143-154 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
37.Narančić Kovač, SmiljanaRazmišljanjem i suradnjom malih k samostalnome čitanju velikih // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1; 105-118 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
38.Pletz, IvanaError Analysis in Writing Skills, 2000., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
39.Harak, SandraDevelopment of the Speaking Skills: Speaking Strategies and Language Anxiety, 2000., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
40.Mihaljević Djigunović, Jelena; Vilke, MirjanaEight Years After: Wishful Thinking vs. Facts of Life // Research into Teaching English to Young Learners / Moon, J ; Nikolov, M. (ur.).
Pečuh: Sveučilište u Pečuhu, 2000. str. 66-86 -
41.Mihaljević Djigunović, JelenaUloga straha od jezika u učenju stranog jezika // Strani jezici, XXIX (2000), 1-2; 9-13 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Vilke, MirjanaUh, ta engleska gramatika!. Zagreb: Naklada Ljevak, 2000 (prirucnik)
-
43.Vrhovac, YvonneSudjelovanje studenata metodike nastave francuskog jezika u vlastitom obrazovanju // Metodika, 1 (2000), 1; 155-165 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
44.Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, MirjanaVieni con me 5, radna bilježnica za osmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2000 -
45.Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, MirjanaVieni con me 5, udžbenik talijanskoga jezika za osmi razred osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2000 -
46.Sironić-Bonefačić, Nives; Damiani-Einwalter, Ingrid; Marković-Marinković, MirjanaVieni con me 1, udžbenik talijanskoga jezika za niže razrede osnovne škole / Nakić, Anuška (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2000 -
47.Strani jezik u osnovnoj školi / Yvonne Vrhovac, Mira Kruhan, Marta Medved Krajnović, Jelena Mihaljević Djigunović, Smiljana Narančić Kovač, Nives Sironić-Bonefačić, Mirjana Vilke (ur.). Zagreb: Naprijed, 1999 (monografija)
-
48.Medved Krajnović, MartaPragmatika i komunikacija u razredu (surađuju li nastavnici i učenici?) // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike / Badurina, L., Ivanetić, N., Pritchard, B., Stolac, D. (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 497-504 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Bobinac Grdić, SandraAcquisition of Spatial Relations (Prepositions)in Children's Learning of English, 1999., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
50.Mihaljević Djigunović, JelenaAttitudinal profile of the young EFL beginner: findings of the Croatian project // Network, 2 (1999), 1; 38-45 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)