Pregled po projektu: 13.02.1.2.01
Pronađeno 41 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Grbac, BrunoMarketing dynamics: How to Create Value for Customers. London : Delhi: Pearson Education, 2014 (monografija)
-
1.Grbac, Bruno; Benas, KarloDecision Making and Marketing Strategy Implementation // Elementi igenyesseggel - a gyakorlat igenyei szerint... Tanulmanyok Rekettye Gabor 70. szuletesnapjara / Fojtik, Janos (ur.).
Pečuh: Publikon Publishers, 2014. str. 13-27 -
1.Marković, Suzana; Lončarić, Dina; Lončarić, DamirService Quality and Customer Satisfaction in the Health Care Industry - Towards Health Tourism Market // Tourism and hospitality management, 20 (2014), 2; 155-170 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Varga, Anja; Dlačić, Jasmina; Vujičić, MajaRepurchase intentions in a retail store – exploring the impact of colours // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, 14 (2014), 2; 229-244 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Dlačić, Jasmina; Kežman, ElvedinaExploring relationship between brand equity and customer loyalty on pharmaceutical market // Economic and business review, 16 (2014), 2; 121-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.First Komen, IvanaBrand loyalty in Consumer Durable Goods // 7th EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business - CONFERENCE READINGS BOOK PROCEEDINGS / Vrontis, D ; Weber, Y ; Tsoukatos ; V (ur.).
Kristiansand, Norveška: EuroMed Press, 2014. str. 604-616 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Črnjar, Kristina; Dlačić, JasminaCritical success factors for knowledge management implementation in hotel enterprises // MakeLearn 2014: Human Capital without Borders: Knowledge and Learning for Quality of Life / Dermol, Valerij ; Smrkolj, Marko ; Ðaković, Goran (ur.).
Bangkok : Celje : Lublin: ToKnowPress, 2014. str. 977-984 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Dlačić, Jasmina; Pleše, MarijaConsumer motivation for charity donations –health as communication campaign target // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement
Osijek: University of J.J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing, 2014. str. 11-11 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Marković, Suzana; Lončarić, Dina; Lončarić, DamirService quality and customer satisfaction in the health care industry - Towards health tourism market // 13th IAPNM congress: Public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing, 2014. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Grbac, Bruno; Radulović, Duško; Klanac, AnitaMarketing of energy and social responsability: Exploring the customer satisfaction // 13th IAPNM congress: public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement
Osijek: University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing, 2014. str. 23-23 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Težak Damijanić, AnaZdrav životni stil - odrednica vrijednosti za potrošače na turističkom tržištu, 2014., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
1.Jakišić, KarlaUpravljanje marketingom - primjer modne marke "Zara", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
2.Lorković, JosipaAnaliza formiranja cijene u hotelu "Amarilis", 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Baljak, RokoUnapređenje prodaje na tržištu poslovne potrošnje na primjeru poduzeća Unichem Agro d.o.o., 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
4.Krznarić, AnamarijaProces donošenja odluka o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Strika, RokoUtjecaj dizajna web stranice na odluku o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
6.Doričić, EniBoja kao marketinški alat, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Žunić, VinkaTeorija i praksa procesa razvoja novog proizvoda, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Černeka, FabijanMobilni marketing, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
9.Božić, DajanaMarketinško okruženje, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
10.Černeka, KrešimirVažnost društvenih mreža u poslovanju, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
11.Saša MikulićIstraživanje karakteristika ciljnog tržišta pri prodaji srećaka - primjer Hrvatske lutrije, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
12.Kovačić-Popov, AnaPlasman proizvoda na primjeru Lushes prirodne kozmetike, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Flegar, SanjaKorištenje elektroničke usmene predaje pri donošenju kupovne odluke, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Hodžić, RafaelaMotivi pojedinaca za uključivanje u humanitarne aktivnosti, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Topić, DavidKomunikacija s potrošačima putem mobilnih telefona - budućnost interaktivnog marketinga, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Škrgulja, RenatoPovezanost osobnosti marke i odanosti potrošača na primjeru mobilne industrije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Barić, MarkoNeprofitne organizacije i socijalna osvještenost mladih, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Krivičić, DeniaPercepcija ekoturizma - smjernice za razvoj ekoturističke ponude za mlade, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Pajić, KarloMarketing plan plasiranja proizvoda na tržište Bliskog istoka, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Klobučar, BarbaraUtjecaj animiranih likova na dječje prehrambene navike, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Krbavac, RahelaIzgradnja ekološke osvještenosti mladih potrošača, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
22.Staničić, EniUtjecaj negativne usmene predaje i rizičnost proizvod na ponašanje potrošača, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
23.Varga, AnjaStvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
24.Trošić, IvanaUtjecaji i posljedice impulzivne kupovine, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
25.Žakić, LorenaElementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
26.Grgurić Čop, NinaUtjecaj društveno odgovornog poslovanja na odanost potrošača u kozmetičkoj industriji, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
27.Roknić, SunčicaPrimjena internog marketinga i učinci na korporativnu kulturu, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
28.Mihanić, IrenaUtjecaj negativnih postkupovnih emocija potrošača prema markama na njihove postkupovne reakcije, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
29.Marincel MatejaUtjecaj televizijskog oglašavanja na djecu: analiza višestruke izloženosti oglasnim porukama, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
30.Ivančević, DeanUtjecaj smještaja na percepciju kvalitete studentske prakse, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka