Pregled po projektu: 081003
Pronađeno 106 radova
-
1.Mendica, ALbertIstraživanje i segmentacija turističkog tržišta, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
2.Pavlović, IvanaMarketing usluge životnog osiguranja, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Grbac, BrunoMarketing kozmetičkih usluga // okrugli stol "Cosmetic news"
Opatija, Hrvatska, 2002. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
4.Grbac, BrunoDržava i implementacija marketing koncepta // Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: HUP, CROMAR, 2002. str. 1-16 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
5.Grbac, Bruno; Smith, Jonathan; Martin, JamesOrganizational Citizenship and Integrity in a Transitional Economy // First International Conference on Business Ethics in Transitional Economies / Bohata, M. ; Brown, W. ; Loewenguth, P. ; McCabe, D. ; Primeaux, P. (ur.).
Celakovice: Czech Management Center Graduate School of Business: Celakovice, 2002. str. 215-227 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, JasminaCroatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development // Agribusiness and Economic Development Symposium : proceedings / Shultz, Clifford (ur.).
Phoenix (AZ): Morrison School of Agribusiness and Resource Management, ASU, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Šćira-Knapić, VesnaMarketinški informacijski sustav u funkciji napretka hoteljerstva Istre, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
8.Aničić, RahelaMarketing odrednice unapređenja bankarskog poslovanja Hrvatske, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
9.First, IvanaInformacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
10.Ožanić, GoranImplementacija marketing koncepta u poslovnim bankama, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
11.Jakica, SonjaUloga gospodarskog oglašavanja u društvu, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
12.Dlačić, JasminaPoticanje odanosti potrošača : istraživanje dvaju različitih proizvoda, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Cetina, BarbaraStrategija uvođenja "Ferrero" proizvoda na hrvatsko tržište, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
14.Velčić, SandraRedefiniranje marketing strategije proizvodne linije "Sunce moje malo", 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
15.Cetina, IvaKonkurencija i razvoj strategija Cronet-a i VIPnet-a, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
16.Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.). Cleveland (OH) : Rijeka: Boler College of Business ; John Carroll University ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001 (monografija)
-
17.Grbac, Bruno; Martin, JamesDeveloping Market Based Resource Strategies for South East Europe // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; John Carroll University ; Boler School of Business, 2001. str. 1-18 -
18.Kaštelan Mrak, MarijaTechnological Limitations on Market Performance: The Case of the Croatian Manufacturing Industry // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 177-206 -
19.Grbac, Bruno; Burkink, Timothy; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Thor, Eric; Marquardt, RaymondExport Development Policy: The Marketing of of U.S. Food products in Balkans and Black Sea Region and Implication for Regional Harmony // "Marketing Theory and Applications", 2001 AMA Winter Educators' Conference, Vol. 12 / Krishnan, Ram ; Viswanathan, Madhu (ur.).
Chicago (IL): AMA-American Marketing Association, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Timothy; Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Pavičić, JuricaResurrecting Food Marketing Systems in War-Ravaged Transition Economies // "Globalization and Equity" 26th Annual Macromarketing Conference, Vol. 26, ISBN 953-6148-25-0 / Ratz, Don R. ; McDonagh, Pierre (ur.).
Williamsburg (VA): The College of William and Mary, 2001. str. 487-491 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Grbac, BrunoNetwork Support System for Entrepreneurial wave in Transition Economies // Internationalizing Entrepreneurship Education and Trening / Nieuwenhuizen, Cecile ; Klandt, Heiz (ur.).
Lohmar : Köln: IntEnt2001, 2001. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Grbac, BrunoOdrednice prihvaćanja tržišne orijentacije // Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj / Sundać, Dragomir (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 103-113 -
23.Grbac, Bruno; Martin, JamesAdopting A Market Oriented Philosophy in South East Europe: A Dynamic Perspective // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 19-32 -
24.Grbac, Bruno; Jardas, DarkoSystematic Entrepreneurship as Marketing Resource Development Strategies in South Eastern Europe // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 159-176 -
25.Grbac, Bruno; Martin, JamesDynamic Adaptive Companies - Answer to the "Waves" in Macromarketing Environment // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 43-60 -
26.Vehovec, Maja; Bateman, MilfordLocal Sub-Contracting, Incubators and Cluster-Building: experience from shipbuilding industry in Croatia // Small Enterprise Development in South East Europe: Policy Issues and Future Perspectives / Bartlett, Will ; Bateman, Milford ; Vehovec, Maja (ur.).
-: Kluwer Academic Publishers, 2001. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Shultz, Clifford; et al.Marketing, Development and Consumption in the Balkans, 2001. (podatak o recenziji nije dostupan, rukopis).
-
28.Tomulić, NikšaPoslovanje na Internetu, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
29.Gojtanić, JadrankaKorporativni imidž poduzeća "Jadran" Galenski Laboratorij d.d., 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
30.Vukušić, IvanaElementi marketing miksa u poduzeću INA d.d. na primjeru proizvoda "INA millennium", 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
31.Tomljanović, NatašaPolitika proizvoda u poduzeću "Viktor Lenac" d.d. Rijeka, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
32.Ludvig, GoranKanali prodaje - Osobna prodaja, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
33.Krstačić, MarkoMarketing koncepcija razvoja nautičkog turizma Republike Hrvatske, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
34.Žepina, MarijanaOsobna prodaja u funkciji ostvarenja napretka poslovanja - na primjeru tvrtke Vorwerk Parnad, Hrvatska, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
35.Bubnić, ZoranKomunikacija s tržištem : Novinsko-nakladničko poduzeće Novi list d.d., 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci
-
36.Simić, TatjanaModni marketing, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
37.Grbac, BrunoInternet i transformacija poslovnog marketinga // Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft)
Rijeka, Hrvatska, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000 (zbornik)
-
39.Grbac, BrunoStudija o opravdanosti osnivanja trgovačkog društva za izgradnju i upravljanje sustavom gospodarenja otpadom, 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
40.Grbac, BrunoIzvozni marketing za poduzetništvo // Okrugli stol "Izvozne mogućnosti poduzetništva"
Rijeka, Hrvatska, 2000. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
41.Grbac, Bruno; Jardas, DarkoNetwork Support System for SME-s // SME Development Policy in South East Europe: Promoting Regional Reconstruction and SME Networks
Rijeka, Hrvatska, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
42.Grbac, Bruno; Martin, JamesTržišna orijentacija i društveno ekonomske promjene // Tržišna demokracija u Hrvatskoj: Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: HAZU ; CROMAR, 2000. str. 395-409 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Grbac, Bruno; Shultz, CliffordThe Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2000. str. 102-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Grbac, Bruno ; Shultz, Clifford J. (ur.). Rijeka: Arizona State University ; Sveučilište u Rijeci, 2000 (monografija)
-
45.Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000 (monografija)
-
46.Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja; Eltz, GeorgInvestement Funds and Corporate Governance in the Privatisation Process in Croatia // Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into Wider Europe / Rais, Karel (ur.).
Brno: Vysoke učeni technicke v Brne, 2000. str. 517-533 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Vehovec, MajaPoslovno ponašanje i neformalne institucije: Koliko je poslovna etika važna? // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet rijeka, Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 139-157 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Shultz, C.; Renko, N.; Pavičić, J.; Bratko, S.; Pecotich, A.Revitalizing Marketing Activities of Market Leaders in Post-War Transition Economies: The Case of Gavrilović Company // 7th ISMD Conference / Sorensen, O. ; Arnould, E. (ur.).
Accra: School of Administration, 2000. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Shultz, CliffordEvolving Marketing and Development Trends in Evolving Transition Economies // 7th ISMD Conference / Sorensen, O. ; Arnould, E. (ur.).
Accra: School of Administration, 2000. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Vehovec, MajaPreferencije na tržištu rada i društvena odgovornost poduzeća // Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 21 (2000), 2; 635-653 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)