Pregled po projektu: 081003
Pronađeno 106 radova
-
1.Mendica, ALbertIstraživanje i segmentacija turističkog tržišta, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
2.Pavlović, IvanaMarketing usluge životnog osiguranja, 2002., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
3.Grbac, BrunoMarketing kozmetičkih usluga // okrugli stol "Cosmetic news"
Opatija, Hrvatska, 2002. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
4.Grbac, BrunoDržava i implementacija marketing koncepta // Marketing hrvatske države, HUP, CROMAR / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb: HUP, CROMAR, 2002. str. 1-16 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
5.Grbac, Bruno; Smith, Jonathan; Martin, JamesOrganizational Citizenship and Integrity in a Transitional Economy // First International Conference on Business Ethics in Transitional Economies / Bohata, M. ; Brown, W. ; Loewenguth, P. ; McCabe, D. ; Primeaux, P. (ur.).
Celakovice: Czech Management Center Graduate School of Business: Celakovice, 2002. str. 215-227 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Grbac, Bruno; Jardas, Darko; Renko, Nataša; First, Ivana; Dlačić, JasminaCroatian Cases in Enterprenurship and Implications for Development // Agribusiness and Economic Development Symposium : proceedings / Shultz, Clifford (ur.).
Phoenix (AZ): Morrison School of Agribusiness and Resource Management, ASU, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Šćira-Knapić, VesnaMarketinški informacijski sustav u funkciji napretka hoteljerstva Istre, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
8.Aničić, RahelaMarketing odrednice unapređenja bankarskog poslovanja Hrvatske, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
9.First, IvanaInformacijska osnova marketinških odluka, slučaj Silca-Unican-Elzett, Budimpešta, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
10.Ožanić, GoranImplementacija marketing koncepta u poslovnim bankama, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
11.Jakica, SonjaUloga gospodarskog oglašavanja u društvu, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
12.Dlačić, JasminaPoticanje odanosti potrošača : istraživanje dvaju različitih proizvoda, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
13.Cetina, BarbaraStrategija uvođenja "Ferrero" proizvoda na hrvatsko tržište, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
14.Velčić, SandraRedefiniranje marketing strategije proizvodne linije "Sunce moje malo", 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
15.Cetina, IvaKonkurencija i razvoj strategija Cronet-a i VIPnet-a, 2001., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
16.Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.). Cleveland (OH) : Rijeka: Boler College of Business ; John Carroll University ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001 (monografija)
-
17.Grbac, Bruno; Martin, JamesDeveloping Market Based Resource Strategies for South East Europe // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; John Carroll University ; Boler School of Business, 2001. str. 1-18 -
18.Kaštelan Mrak, MarijaTechnological Limitations on Market Performance: The Case of the Croatian Manufacturing Industry // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 177-206 -
19.Grbac, Bruno; Burkink, Timothy; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Thor, Eric; Marquardt, RaymondExport Development Policy: The Marketing of of U.S. Food products in Balkans and Black Sea Region and Implication for Regional Harmony // "Marketing Theory and Applications", 2001 AMA Winter Educators' Conference, Vol. 12 / Krishnan, Ram ; Viswanathan, Madhu (ur.).
Chicago (IL): AMA-American Marketing Association, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Burkink, Timothy; Renko, Nataša; Brčić-Stipčević, Vesna; Pavičić, JuricaResurrecting Food Marketing Systems in War-Ravaged Transition Economies // "Globalization and Equity" 26th Annual Macromarketing Conference, Vol. 26, ISBN 953-6148-25-0 / Ratz, Don R. ; McDonagh, Pierre (ur.).
Williamsburg (VA): The College of William and Mary, 2001. str. 487-491 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Grbac, BrunoNetwork Support System for Entrepreneurial wave in Transition Economies // Internationalizing Entrepreneurship Education and Trening / Nieuwenhuizen, Cecile ; Klandt, Heiz (ur.).
Lohmar : Köln: IntEnt2001, 2001. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Grbac, BrunoOdrednice prihvaćanja tržišne orijentacije // Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj / Sundać, Dragomir (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 103-113 -
23.Grbac, Bruno; Martin, JamesAdopting A Market Oriented Philosophy in South East Europe: A Dynamic Perspective // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 19-32 -
24.Grbac, Bruno; Jardas, DarkoSystematic Entrepreneurship as Marketing Resource Development Strategies in South Eastern Europe // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 159-176 -
25.Grbac, Bruno; Martin, JamesDynamic Adaptive Companies - Answer to the "Waves" in Macromarketing Environment // Developing Market Based Resource Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Cleveland (OH) : Rijeka: John Carroll University ; Sveučilište u Rijeci, 2001. str. 43-60 -
26.Vehovec, Maja; Bateman, MilfordLocal Sub-Contracting, Incubators and Cluster-Building: experience from shipbuilding industry in Croatia // Small Enterprise Development in South East Europe: Policy Issues and Future Perspectives / Bartlett, Will ; Bateman, Milford ; Vehovec, Maja (ur.).
-: Kluwer Academic Publishers, 2001. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Shultz, Clifford; et al.Marketing, Development and Consumption in the Balkans, 2001. (podatak o recenziji nije dostupan, rukopis).
-
28.Tomulić, NikšaPoslovanje na Internetu, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
29.Gojtanić, JadrankaKorporativni imidž poduzeća "Jadran" Galenski Laboratorij d.d., 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
30.Vukušić, IvanaElementi marketing miksa u poduzeću INA d.d. na primjeru proizvoda "INA millennium", 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
31.Tomljanović, NatašaPolitika proizvoda u poduzeću "Viktor Lenac" d.d. Rijeka, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
32.Ludvig, GoranKanali prodaje - Osobna prodaja, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
33.Krstačić, MarkoMarketing koncepcija razvoja nautičkog turizma Republike Hrvatske, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
34.Žepina, MarijanaOsobna prodaja u funkciji ostvarenja napretka poslovanja - na primjeru tvrtke Vorwerk Parnad, Hrvatska, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
35.Bubnić, ZoranKomunikacija s tržištem : Novinsko-nakladničko poduzeće Novi list d.d., 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Sveučilište u Rijeci
-
36.Simić, TatjanaModni marketing, 2000., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
37.Grbac, BrunoInternet i transformacija poslovnog marketinga // Hrvatski dani Interneta 2000: E-poslovanje (Multilink – HT – Microsoft)
Rijeka, Hrvatska, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000 (zbornik)
-
39.Grbac, BrunoStudija o opravdanosti osnivanja trgovačkog društva za izgradnju i upravljanje sustavom gospodarenja otpadom, 2000. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
40.Grbac, BrunoIzvozni marketing za poduzetništvo // Okrugli stol "Izvozne mogućnosti poduzetništva"
Rijeka, Hrvatska, 2000. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
41.Grbac, Bruno; Jardas, DarkoNetwork Support System for SME-s // SME Development Policy in South East Europe: Promoting Regional Reconstruction and SME Networks
Rijeka, Hrvatska, 2000. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
42.Grbac, Bruno; Martin, JamesTržišna orijentacija i društveno ekonomske promjene // Tržišna demokracija u Hrvatskoj: Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: HAZU ; CROMAR, 2000. str. 395-409 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Grbac, Bruno; Shultz, CliffordThe Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI. stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 2000. str. 102-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Marketing Contributions to Democratization and Socioeconomic Development / Grbac, Bruno ; Shultz, Clifford J. (ur.). Rijeka: Arizona State University ; Sveučilište u Rijeci, 2000 (monografija)
-
45.Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2000 (monografija)
-
46.Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja; Eltz, GeorgInvestement Funds and Corporate Governance in the Privatisation Process in Croatia // Business and Economic Development in Central and Eastern Europe: Implications for Economic Integration into Wider Europe / Rais, Karel (ur.).
Brno: Vysoke učeni technicke v Brne, 2000. str. 517-533 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Vehovec, MajaPoslovno ponašanje i neformalne institucije: Koliko je poslovna etika važna? // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet rijeka, Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 139-157 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Shultz, C.; Renko, N.; Pavičić, J.; Bratko, S.; Pecotich, A.Revitalizing Marketing Activities of Market Leaders in Post-War Transition Economies: The Case of Gavrilović Company // 7th ISMD Conference / Sorensen, O. ; Arnould, E. (ur.).
Accra: School of Administration, 2000. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Shultz, CliffordEvolving Marketing and Development Trends in Evolving Transition Economies // 7th ISMD Conference / Sorensen, O. ; Arnould, E. (ur.).
Accra: School of Administration, 2000. str. 1-16 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Vehovec, MajaPreferencije na tržištu rada i društvena odgovornost poduzeća // Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 21 (2000), 2; 635-653 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
51.Kaštelan Mrak, MarijaEkonomski potencijali modela poslovnog umrežavanja u hrvatskom gospodarstvu, 2000., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
52.Grbac, BrunoNovi milenij i marketing // Marketing forum 2 / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 5-13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Grbac, Bruno; Martin, JamesTržišna orijentacija i društveno ekonomske promjene // Tržišna demokracija u Hrvatskoj : stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.).
Varaždin: HAZU ; CROMAR, 2000. str. 395-409 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
54.Grbac, Bruno.Marketing Resource Development Strategies for Central and South East Europe // Multicultural Marketing Conference / Scott, Smith M. (ur.).
Hong Kong: Academy of Marketing Science, 2000. str. 94-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Grbac, BrunoEvolucija marketinga u gospodarstvu Primorsko goranske županije i Istarske županije // Marketing i razvoj / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka ; Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 3-27 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Grbac, Bruno; Martin, JamesMarketing in Croatia: 30 Years of Change // Marketin Contirbutions to Democratization and Socioeconomic Development / Shultz, Clifford ; Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Arizona State University , University of Rijeka, 2000. str. 3-23 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
57.Marketing forum 1 / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1999 (zbornik)
-
58.Grbac, Bruno; Shultz, CliffordCroatia: Macromarketing Test - Case for New Millenium, 1999. (podatak o recenziji nije dostupan, rukopis).
-
59.Grbac, BrunoUpravljanje poslovnim marketingom i internet, 1999. (podatak o recenziji nije dostupan, rukopis).
-
60.Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja; Bodenhoefer, HansPrivatisation, investment funds and corporate governance problem in Croatia // Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1999. str. 2380-2395 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
61.Prohaska, Zdenko; Vehovec, Maja; Bodenhoffer, HansPrivatisation, Investment Funds and the Corporate Governance Problem in Croatia // Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1999. str. 573-576 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
62.Prohaska, Zdenko; Eltz, Georg; Vehovec, MajaVoucher privatisation and corporate governance in transition country of Croatia // Business and Economic Development in Central and Eastern Europe / Karaszwevski, Wlodzimierz (ur.).
Toruń: Nicholas Copernikus University of Torun, 1999. str. 557-569 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
63.Vehovec, Maja; Bateman, MilfordThe Evolution of Local SME Supplier Clusters: Evidence of a Bottom-Up Strategy for the Shipbuilding Industry in Croatia // Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.).
Split: Faculty of Economics, Univerity of Split, Croatia; DAAAM Kintern, 1999. str. 471-484 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
64.Grbac, Bruno; Martin, JamesMarket Orientation and Privatization in Croatia: Policy Development for Ecological Change // XXIV Macromarketing Conference, Macromarketing and 21st Century Challenges: Sustainable Consuption and Ecological Challenges
Nebraska City (NE): University of Nebraska, 1999. str. 143-157 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
65.Grbac, Bruno; Shultz, CliffordThe Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism // Hrvatski turizam na pragu XXI stoljeća / Bošković, Desimir ; Šerović, Svjetlana (ur.).
Poreč: Institut za poljoprivredu i turizam Poreč, 1999. str. 102-110 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
66.Grbac, BrunoTehnologija marketinga, održivi razvitak i globalizacija // Tržište, 11 (1999), 1-2; 86-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
67.Grbac, Bruno; Črnjar, MladenPrivatisation and Environment Services in Croatia // Metap III, Medpolicies Initiative / Panayotou, Theodore (ur.).
Tunis: HIID, 1999. str. 23-41 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
68.Stipanović, ChristianMarketing strategije u funkciji konkurentnih prednosti hrvatskog turizma na europskom tržištu, 1998., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
69.Grbac, BrunoNove odrednice marketinga, 1998. (podatak o recenziji nije dostupan, rukopis).
-
70.Prohaska, Zdenko; Vehovec, MajaExperiences of a Mass Privatisation Programme in Croatia // Public and Private Sector Partnerships : Fostering Enterprise / Montanheiro, Luiz ; Haigh, Bob ; Morris, David ; Hrovatin, Nevenka (ur.).
Sheffield: Sheffield Hallam University, 1998. str. 459-471 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
71.Prohaska, Zdenko; Vehovec, MajaKomparativna analiza kuponske privatizacije u Hrvatskoj i Sloveniji // Zbornik radova znanstvenog skupa "Susreti na dragom kamenu" / Kopal, Marija ; Maurović, Ljiljana ; Šverko, Ivan (ur.).
Pula: Fakultet Ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Pula, 1998. str. 83-93 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
72.Martin, JamesAdopting a Market Oriented Philosophy in South East Europe: A Dynamic Perspective // Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1998. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
73.Grbac, Bruno; Jardas, DarkoDeveloping Systematic Entrepreneurship in Rijeka Region - Basis for Market Orientation // International Simposium on Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1998. str. 15-34 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
74.Grbac, BrunoDynamic Adaptive Companies - Answer to the "Wawes" in Macromarketing Environment // International Simposium on Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1998. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
75.Bateman, Milford; Kaštelan Mrak, Marija; Vehovec, MajaIndustrial Restructuring and the Promotion of Small Enterprise Clusters : the Case of the Shipbuilding and Repare Industry in the Republic of Croatia // Journal of Applied Management Studies, 7 (1998), 1; 9-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
76.Vehovec, Maja; Kaštelan Mrak, MarijaSmall and Medium Size Enterprise Development in the Transitional Economy of Croatia // Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 19 (1998), 1; 195-212 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
77.Vehovec, MajaLarge Enterprise Restructuring Process: The Case Study Of Shipbuilding And Repair Industry In Croatia, 1998. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
78.Shultz C.; Renko N.; Njavro, D.; Pecotich, A.Life Quality for the Elderly in Transition Economies: Illustrations from Croatia // Macromarketing: New Directions, Challenges and Opportunities / Shultz, C ; Schroeder, J. (ur.).
Sjedinjene Američke Države: Macromarketing SIC, University Rhode Island, 1998. str. 176-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
79.Grbac, Bruno; Martin, James ,Small and Larger Firms' Marketing Activities as a Response to Economic Privatization: Marketing is Alive and Well in Croatia // Journal of Small Business Management, 36 (1998), 1; 95-99 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
80.Grbac, Bruno; Martin, James; Martin, BethEmployee Involvement and Market Orientation in a Transition Economy: Importance, Problems, and a Solution // Journal of Managerial Issues, 10 (1998), 4; 485-502 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
81.Grbac, Bruno; Martin, JamesEnvironmental Proactiveness in an Central European Transition Economy // Journal of East-West Business, 4 (1998), 3; 19-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
82.Grbac, Bruno; Martin, JamesMarketing Resource Development Strategies for South East Europe // Marketing Resource Development Strategies for South East Europe / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1998. str. 1-14 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
83.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyHumanitarian Organizations' Marketing Challenges in Transitional Economies // Tržište, 10 (1998), 1-2; 14-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
84.Shultz, Clifford; Pecotich, AntonyMarketing and Development in Transition Economies: A Comparison to the Southeast Asian Experience // Simpozij"Marketing Resource Development Strategies for South East Europe"
Rijeka, Hrvatska, 1998. (poster, sažetak, ostalo) -
85.Kaštelan Mrak, MarijaTechnological Foundations of Marketing Capabilities of Croatian Manufacturing Firms // Marketing Resource Development Strategies for South East Europe. Book of Abstracts / Grbac, Bruno ; Martin, James (ur.).
Rijeka: Društvo za marketing Rijeka, 1998. str. 1-15 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
86.Korade, KorinaTrial and Error or Being Market Oriented: The Case of Small Enterpreneurship in Croatia // Simpozij "Marketing Resource Development Strategies For South East Europe"
Rijeka, Hrvatska, 1998. (poster, sažetak, ostalo) -
87.Vehovec, MajaLarge Enterprise Restructuring Process: The Case Study Of Shipbuilding And Repair Industry In Croatia // Simpozij "Marketing Resource Development Strategies For South East Europe"
Rijeka, Hrvatska, 1998. (poster, sažetak, ostalo) -
88.Prohaska, Zdenko; Vehovec, MajaMass privatization program in privatization process in Croatia // Business and Economic Development in Central and Eastern Europe : Implications for Economic Integration into Wider Europe
Brno: University of Wisconsin, 1998. str. 541-552 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
89.Grbac, Bruno; Martin, JamesAnalysis of Characteristics and Statements in Municipal Solid Waste Industry in Croatia - Precondition for Effective Privatisation // Energy and the Environment / Bernard Franković (ur.).
Opatija: Croatian Solar Energy Assotiation Rijeka, 1998. str. 225-235 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
90.Vehovec, Maja; Kaštelan Mrak, MarijaSmall And Medium Size Enterprise Development In The Transitional Economy Of Croatia // Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 19 (1998), 1; 195-212 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
91.Grbac, Bruno; Shultz, Clifford; Renko, Nataša; Pavičić, Jurica; Pecotich, AnthonyThe Role of Humanitarian Organization and Marketing in Economic Reconstruction: The Case of Daša // Marketing Challenges in Transition Economies / Lascu, D. ; Catoiu, I. ; Dholakia, N. ; Grossbart, S. (ur.).
Mangalia: International Sociaty for Marketing and Development, 1997. str. 219-223 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
92.Vehovec, MajaEthical Standards and Adaptation of Corporations in International Terms in Running a Business // Zbornik Ekonomskog fakulteta Rijeka, 15 (1997), 2; 125-134 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
93.Grbac, BrunoOdrednice politike marketinga u dinamičkom okruženju // Tržište, 9 (1997), 1-2; 159-166 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
94.Shultz, Clifford; Low, M.; Ardrey, W.Enterprise Management in Countries with Economies in Transition. New York (NY): Ujedinjeni narodi, 1997 (monografija)
-
95.Nill, Alexander; Shultz, CliffordCross Cultural Marketing Ethics and the Emergence of Dialogic Idealism as a Decision Making Model // Journal of macromarketing, 17 (1997), 3; 4-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
96.Shultz, CliffordImproving Life Quality for the Destitute: Contributions from Multiple-Method Fieldwork in War-Ravaged Transition Economies // Journal of Macromarketing, 17 (1997), 1; 56-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
97.Grbac, Bruno; Martin, JamesOsnova konkurentske prednosti uspješnog poduzeća // Hrvatska gospodarska revija, 44 (1997), 6; 107-112 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
98.Grbac, Bruno; Schultz, CliffordSuccessful Economic Transition: The Imperative and Interactive Roles of Marketing and Tourism, 1997. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
99.Vehovec, Maja; Kaštelan Mrak, MarijaRestructuring of the Croatian Industrial Sector: The Role Subcontracting in Promoting Internationalization // Economic System of European Union and Adjustment of the Republic of Croatia / Kandžija ; Kumar ; Palankai ; Karaman-Aksentijević ; Gabrovec-Mei (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Rijeka, Facolta di Economia di Trieste, 1997. str. 206-218 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
100.Grbac, Bruno; Martin, JamesPrivatization and Market Orientation in Croatia // South-East European Monitor, IV (1997), 2; 13-26 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)