Pregled po projektu: 0130514
Pronađeno 137 radova
-
1.Škarica Mital, IvanaVrjednovanje komunikacijske kompetencije u stranome jeziku: Usporedba nastavnikovih procjena i rezultata standardiziranih komunikacijskih testova, 2011., postdiplomski specijalisticki, Filozofski fakultet, Zagreb
-
2.Josipović Smojver, VišnjaPhonology // Linguistics / Muhvić-Dimanovski, Vesna ; Sočanac, Lelija (ur.).
Oxford: Encyclopedia of Life Support Systems (EOLSS), 2009. str. 36-68 -
3.Josipović Smojver, VišnjaPhonetics // Linguistics / Muhvić-Dimanovski, Vesna ; Sočanac, Lelija (ur.).
Oxford: Encyclopedia of Life Support Systems (EOLSS), 2009. str. 1-35 -
4.Narančić Kovač, SmiljanaLiteracy in English as a Foreign Language: Reading Readers vs. Reading Literature // Literacy without Boundaries : Proceedings of the 14th European Conference on Reading / Gerry Shiel, Ivanka Stričević, Dijana Sabolović-Krajina (ur.).
Osijek: Hrvatsko čitateljsko društvo, 2007. str. 62-67 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Vrhovac, Yvonne; Bernardi-Britvec, Plamenka; Jelić, Andrea-Beata; Marković-Marinković, Mirjana; Medved Krajnović, Marta; Narančić Kovač, Smiljana; Strabić, JadrankaEuropski jezični portfolio za učenike i učenice od 7 do 10/11 godina u Republici Hrvatskoj
Zagreb: Školska knjiga, 2006 -
6.Harapin, AnaEarly reading with Dr. Seuss, 2006., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
7.Kranjčević, BožicaZastupljenost engleskog jezika u zagrebačkim dječjim vrtićima, 2006., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
8.Seljan, KatarinaIntertextuality in Anthony Browne's Picture Books and its Effect on Readers, 2006., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
9.Božiković, PetraFairies in children's fiction, 2006., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
10.Filipec, MihaelaAwarded Picture Books, 2006., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
11.Narančić Kovač, SmiljanaExamples of teaching materials based upon authentic literature // Coherence of principles, cohesion of competences: exploring theories and designing materials for teacher education / Fenner, Anne-Brit ; Newby, David (ur.).
Strasbourg: Vijeće Europe, 2006. str. 175-181 -
12.Narančić Kovač, Smiljana; Kaltenbacher, MartinaPromoting intercultural awareness through literature in foreign language teacher education // Coherence of principles, cohesion of competences: exploring theories and designing materials for teacher education / Fenner, Anne-Brit ; Newby, David (ur.).
Strasbourg: Vijeće Europe, 2006. str. 78-94 -
13.Mihaljević Djigunović, JelenaIntroducing English into Grade 1 – Focusing on Curriculum and Textbooks The Croatian Experience // Young Learners Policy Seminar
Dębe, Poljska, 2006. (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
14.Stanojević, Mateusz--Milan; Geld, RenataSalience and situatedness in the language of the blind // 8th Conference on Conceptual Structure, Discourse & Language: Language in Action
San Diego (CA), Sjedinjene Američke Države, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
15.Nikolov, Marianne; Mihaljević Djigunović, JelenaRecent research on age, second language acquisition, and early foreign language learning // Annual Review of Applied Linguistics, 26 (2006), 234-260 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
16.Mihaljević Djigunović, JelenaLanguage anxiety and language processing // EUROSLA yearbook, 6 (2006), 191-212 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Ivanko, AnaTesting reading comprehension, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
18.Medved Krajnović, MartaFirst language attrition in early successive bilingualism // Theories of Second Language Acquisition and Their Implications / Gurel, Ayse (ur.).
Istanbul: Bogazici University, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Vilke, Mirjana; Medved Krajnović, MartaGovorite li hrengleski? // Jezik i mediji: Jedan jezik - više svjetova / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 769-778 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Medved Krajnović, Marta; Mihaljević Djigunović, JelenaRazvoj samovrednovanja jezične kompetencije u dječjoj dobi // Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 279-284 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Medved Krajnović, MartaJezična svjesnost i rana dvojezičnost // Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 211-220 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Medved Krajnović, MartaDynamism of successive childhood bilingualism // Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 50 (2006), 25-38 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.EUROSLA Yearbook 6 / Foster-Cohen, Susan ; Medved Krajnović, Marta ; Mihaljević Djigunović, Jelena (ur.). Amsterdam : Philadelphia: John Benjamins Publishing, 2006 (zbornik)
-
24.Narančić Kovač, SmiljanaFoundations, Scaffolding and Road Building: Some Thoughts on Children's Literature in Croatia Today // USBBY Newsletter, 31 (2006), 1; 15-17 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
25.Bagarić, Vesna; Pavičić, VišnjaPortfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika // DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 333-345 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni)